Hei! Päätin pitkästä aikaa koukata puolangalla, viime kerrasta on aikaa jo päässyt kulumaan. Näin pitkällä maakuntamatkalla ehti nälkä tulla, päätin suunnata Esteriin, sillä viimekerralla kävin grillillä (paha virhe, todella paha). Odotukset olivat aika matalat, mutta yllätyin positiivisesti, sillä tilaamani pitsa oli erittäin maukas. Ei tarvinnut niellä pahaa ruokaa pettymysten kera!
Paluu puolangalle
12
709
Vastaukset
- Anonyymi00001
Puolankala on tosiaan kauhea paikka, mutta kylän kaksi ruokapaikkaa ovat kyllä helkkarin hyviä. Esterissä ei tule edes keputuputusta ja grillällkin sitä tulee ihan siedettävästi. Olen itse todellakin maalaisliittokriittinen, joten sitä taustaa vasten voin vilpittömästi suositella Puolankalan ruokapaikkoja.
- Anonyymi00002
Mikäs grillille menossa oli vikana? Siellä on kyllä vähintään kainuun parhaat grillieväät ja toimiva ja nopea palvelu. Taidat olla ristijärveltä ja katkera, koska teillä ei ole omaa grilliä😂👍
- Anonyymi00010
Meillä Ristijärvellä on Kainuun parhaat pizzat. Jotain hamppareita ja kebabejakin kyllä löytyy, mutta me kulinaristit pysymme pizzoissa.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Meillä Ristijärvellä on Kainuun parhaat pizzat. Jotain hamppareita ja kebabejakin kyllä löytyy, mutta me kulinaristit pysymme pizzoissa.
Pottuja pitää löytyä, ei se peräkammarin poikamies pannukakulla elä.
- Anonyymi00003
Grilli on kyllä ykköspaikka kun Puolangalle tulen,tykkään palvelusta koska tytöt siellä ovat mukavia ja rempseitä tyyppejä,semmosta pittää olla. Täällä kaupungissa ovat semmosia tuikkanoita että saavat vaan pahalle tuulelle. Puolangan Grilli JEE....
- Anonyymi00004
Miksi keskustapuolue eliminoi muuttovirran Puolangalle suosimalla ainoastaan tuulimyllärihuijareita. Onko syynä syvä korruptiosidonnaisuus ja pelko pormestarin sisäpiirin vallanmenetyksestä. Yle tuo esille.
Syrjäseudut kiinnostavat vauraita maahan- ja paluumuuttajia. Ensimmäistä kertaa tulijat haluavat suojella luontoa eivätkä hävittää sitä, Juntti kirjoittaa.
https://yle.fi/a/74-20227506 - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi keskustapuolue eliminoi muuttovirran Puolangalle suosimalla ainoastaan tuulimyllärihuijareita. Onko syynä syvä korruptiosidonnaisuus ja pelko pormestarin sisäpiirin vallanmenetyksestä. Yle tuo esille.
Syrjäseudut kiinnostavat vauraita maahan- ja paluumuuttajia. Ensimmäistä kertaa tulijat haluavat suojella luontoa eivätkä hävittää sitä, Juntti kirjoittaa.
https://yle.fi/a/74-20227506Onneksi kaltaisiasi juntteja on erittäin vähän Puolangalla.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Onneksi kaltaisiasi juntteja on erittäin vähän Puolangalla.
Puolangalle jäänyt VAIN JUNTTEJA. Pääosa sululaisten välistä syntyneitä. Eivät kelvanneet opiskelu- eikä työelämään muualle. Ja jääneet nussimaan sukulaisiaan jos hölmö sukulainen antaa perzettä juntille.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Puolangalle jäänyt VAIN JUNTTEJA. Pääosa sululaisten välistä syntyneitä. Eivät kelvanneet opiskelu- eikä työelämään muualle. Ja jääneet nussimaan sukulaisiaan jos hölmö sukulainen antaa perzettä juntille.
Onko sululainen afrikasta tullut heimo.
- Anonyymi00006
Toivottavasti ehdit seuraavalla kerralla kääntyä takaisin.
- Anonyymi00008
Minä taas syrjäytynyt poikamies kävin vaihteeksi, kun seuduilla olin ja ruokailin puolankajärven koululla ja oli huippumuikut. Naisetkin oli niiin iloisia ja nauroivat. Minulle varmaan, mutta tärkeintä että on hauskaa.
- Anonyymi00009
jees hyvin tavoiteltu kummelimies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273505Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A142720Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1182662Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1152338Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.771742Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt161717Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501668Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261616Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001325- 1411312