Kovasti oli etukäteen kehuttu mutta lattia oli niin tahmea ettei siinä pystynyt tanssimaan. Muuten puitteet oli ihan ok. Onneksi on muita lavoja.
Riutta oli pettymys
29
707
Vastaukset
- Anonyymi00001
Täysin samaa mieltä. Kolme orkesteria on ihan liikaa. En vaan ymmärrä miksi joku taikakuu palkataan tansseihin soittamaan kun ne soittaa pelkkää buggia ja liian kovalla volyymilla.
- Anonyymi00009
Joo tänään kuulin 3lammilla, että Riutan laitta tahmea.
- Anonyymi00002
Taikakuu on paskin bändi mikä tanssilavoilla esiintyy
- Anonyymi00004
Noinko Kyösti kertoo .
- Anonyymi00003
Jospa sulla onkin puujalat ,ei se lattiassa vika ole .😂😂😂😂
- Anonyymi00005
No sitten kaikilla oli Riutalla puujalat kun kaikki oli samaa mieltä
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
No sitten kaikilla oli Riutalla puujalat kun kaikki oli samaa mieltä
Ette osaa tanssia tyhjää lattiaa syyttää.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
No sitten kaikilla oli Riutalla puujalat kun kaikki oli samaa mieltä
Minä en ole samaa mieltä kanssasi. Älä yleistä.
- Anonyymi00022
Riutta omilla sivuillaan mainosti että lattiaa on kiillotettu ja nyt pitäs myös luistaa. Jos lattia oli avajaisissa kunnossa niin miksi sille olisi tehty yhtään mitään?
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Riutta omilla sivuillaan mainosti että lattiaa on kiillotettu ja nyt pitäs myös luistaa. Jos lattia oli avajaisissa kunnossa niin miksi sille olisi tehty yhtään mitään?
No kun oikein täällä netissä valitettiin LATTIASTA NIIN EIKÖHÄN FIKSU TANSSIENJÄRJESTÄJÄ OTA ASIAKSEEN KUITENKIN KIILLOTTAA LATTIAA IHAN VARMUUDEN VUOKSI.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Riutta omilla sivuillaan mainosti että lattiaa on kiillotettu ja nyt pitäs myös luistaa. Jos lattia oli avajaisissa kunnossa niin miksi sille olisi tehty yhtään mitään?
Kesäkauden alussa ulkolavoilla on aina ongelmia puulattioiden luiston kanssa.
Eiköhän se kuntoon tule Riutallakin.
Mene testaamaan. - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kesäkauden alussa ulkolavoilla on aina ongelmia puulattioiden luiston kanssa.
Eiköhän se kuntoon tule Riutallakin.
Mene testaamaan.Toukokuun loppuun 🪗
Tanssilava Riutta
Finlanders, Oskar Lehtinen & Kajo, Aki Samuli
Lavatanssit Riihimäki | 23 € | 19 – 00
- Anonyymi00007
Oikeasta kenkävalinnasta on luisto ollut aina kiinni.
Huollettu puulattia hioutuu itsestään tanssijoiden kenkien alla kesän aikana.- Anonyymi00010
DDDD heureka oot nero. Tanssikengät ei luita joka laittialla, jos on tervattu.
- Anonyymi00014
Voi hyvä veli nyt puhut asiaa.😄😄😄
- Anonyymi00017
Niin, varmasti puulattia hioutuu tanssijoiden kenkien alla jos niitä tanssijoita ylipäänsä on. Nyt aika monen suusta kuulin ettei tarvitse enää toista kertaa tulla.
- Anonyymi00018
Pomarfinnit jalkaan, toimii lattialla kyon lattialla.
- Anonyymi00011
Oliko Riutta muuten liian täynnä ? Mahtuiko tanssimaan? Lattialle oli syksyllä testaajat. Mitenkäköhän testasivat ??!
- Anonyymi00013
Parkkikset täynnä alas majalle asti. Lattialla sopi just pyörähtämäön. Avajaishulinat parhaimmillaan.
- Anonyymi00016
Olisi mahtunut tanssimaan jos lattia olisi toiminut. Kuten noi marraskuiset lattian testaajat sanoivat niin silloin toimi mutta olosuhteet on toukokuussa ihan erilaiset kuin marraskuussa. Ois pitänyt testata vielä toukokuun puolella. Älytön moka tanssijärjestäjältä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Olisi mahtunut tanssimaan jos lattia olisi toiminut. Kuten noi marraskuiset lattian testaajat sanoivat niin silloin toimi mutta olosuhteet on toukokuussa ihan erilaiset kuin marraskuussa. Ois pitänyt testata vielä toukokuun puolella. Älytön moka tanssijärjestäjältä.
Eiköhän ole testailtu keväälläkin.
Parhaansa varmasti yrittävät ja tilanteen ratkaisevat. - Anonyymi00020
Anonyymi00013 kirjoitti:
Parkkikset täynnä alas majalle asti. Lattialla sopi just pyörähtämäön. Avajaishulinat parhaimmillaan.
Hyvä kun en lähtenyt sinne tungokseen ja hyvä kun tanssien järjestäjälle ropisi rahaa.
- Anonyymi00015
Miten olisi rullaluistimet, voisi mennä suht karkeallakin pinnalla
ja kuviot olisi ennennäkemättömät. - Anonyymi00026
Täytyy sanoa, että Riutta on kyllä mukava tanssipaikka ja varmasti paranee uusien omistajien toimesta. Onnistuin valitettavasti kadottamaan noin 50 vuotiaan daamin puhelinnumeron. Meillä sujui juttu oikein hyvin, vaikkei jalkani ja mieleni olleetkaan tuolloin ihan parhaassa vedossa. Jos näet tämän viestin, niin laitathan viestiä osoitteeseen [email protected]
- Anonyymi00027
Ai ai mikä moka, eikös se pitäisi muistaa jopa kerta kuulemalta.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ai ai mikä moka, eikös se pitäisi muistaa jopa kerta kuulemalta.
Paperilappusta pidetään tiukasti kädessä, kunnes hiki sotkee numerot.
- Anonyymi00029
Niin, puhelinhan jätetään yleensä autoon tai narikkaan kun tanssimaan lähdetään. Mikä vahinko ??!
- Anonyymi00030
Ajattele positiivisesti, sinkkukesä tulossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372