Riutta oli pettymys

Anonyymi-ap

Kovasti oli etukäteen kehuttu mutta lattia oli niin tahmea ettei siinä pystynyt tanssimaan. Muuten puitteet oli ihan ok. Onneksi on muita lavoja.

29

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Täysin samaa mieltä. Kolme orkesteria on ihan liikaa. En vaan ymmärrä miksi joku taikakuu palkataan tansseihin soittamaan kun ne soittaa pelkkää buggia ja liian kovalla volyymilla.

      • Anonyymi00009

        Joo tänään kuulin 3lammilla, että Riutan laitta tahmea.


    • Anonyymi00002

      Taikakuu on paskin bändi mikä tanssilavoilla esiintyy

      • Anonyymi00004

        Noinko Kyösti kertoo .


      • Anonyymi00021

    • Anonyymi00003

      Jospa sulla onkin puujalat ,ei se lattiassa vika ole .😂😂😂😂

      • Anonyymi00005

        No sitten kaikilla oli Riutalla puujalat kun kaikki oli samaa mieltä


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        No sitten kaikilla oli Riutalla puujalat kun kaikki oli samaa mieltä

        Ette osaa tanssia tyhjää lattiaa syyttää.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        No sitten kaikilla oli Riutalla puujalat kun kaikki oli samaa mieltä

        Minä en ole samaa mieltä kanssasi. Älä yleistä.


      • Anonyymi00022

        Riutta omilla sivuillaan mainosti että lattiaa on kiillotettu ja nyt pitäs myös luistaa. Jos lattia oli avajaisissa kunnossa niin miksi sille olisi tehty yhtään mitään?


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Riutta omilla sivuillaan mainosti että lattiaa on kiillotettu ja nyt pitäs myös luistaa. Jos lattia oli avajaisissa kunnossa niin miksi sille olisi tehty yhtään mitään?

        No kun oikein täällä netissä valitettiin LATTIASTA NIIN EIKÖHÄN FIKSU TANSSIENJÄRJESTÄJÄ OTA ASIAKSEEN KUITENKIN KIILLOTTAA LATTIAA IHAN VARMUUDEN VUOKSI.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Riutta omilla sivuillaan mainosti että lattiaa on kiillotettu ja nyt pitäs myös luistaa. Jos lattia oli avajaisissa kunnossa niin miksi sille olisi tehty yhtään mitään?

        Kesäkauden alussa ulkolavoilla on aina ongelmia puulattioiden luiston kanssa.
        Eiköhän se kuntoon tule Riutallakin.
        Mene testaamaan.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Kesäkauden alussa ulkolavoilla on aina ongelmia puulattioiden luiston kanssa.
        Eiköhän se kuntoon tule Riutallakin.
        Mene testaamaan.

        Toukokuun loppuun 🪗
        Tanssilava Riutta
        Finlanders, Oskar Lehtinen & Kajo, Aki Samuli
        Lavatanssit  Riihimäki | 23 € | 19 – 00


    • Anonyymi00007

      Oikeasta kenkävalinnasta on luisto ollut aina kiinni.
      Huollettu puulattia hioutuu itsestään tanssijoiden kenkien alla kesän aikana.

      • Anonyymi00010

        DDDD heureka oot nero. Tanssikengät ei luita joka laittialla, jos on tervattu.


      • Anonyymi00014

        Voi hyvä veli nyt puhut asiaa.😄😄😄


      • Anonyymi00017

        Niin, varmasti puulattia hioutuu tanssijoiden kenkien alla jos niitä tanssijoita ylipäänsä on. Nyt aika monen suusta kuulin ettei tarvitse enää toista kertaa tulla.


      • Anonyymi00018

        Pomarfinnit jalkaan, toimii lattialla kyon lattialla.


    • Anonyymi00011

      Oliko Riutta muuten liian täynnä ? Mahtuiko tanssimaan? Lattialle oli syksyllä testaajat. Mitenkäköhän testasivat ??!

      • Anonyymi00013

        Parkkikset täynnä alas majalle asti. Lattialla sopi just pyörähtämäön. Avajaishulinat parhaimmillaan.


      • Anonyymi00016

        Olisi mahtunut tanssimaan jos lattia olisi toiminut. Kuten noi marraskuiset lattian testaajat sanoivat niin silloin toimi mutta olosuhteet on toukokuussa ihan erilaiset kuin marraskuussa. Ois pitänyt testata vielä toukokuun puolella. Älytön moka tanssijärjestäjältä.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Olisi mahtunut tanssimaan jos lattia olisi toiminut. Kuten noi marraskuiset lattian testaajat sanoivat niin silloin toimi mutta olosuhteet on toukokuussa ihan erilaiset kuin marraskuussa. Ois pitänyt testata vielä toukokuun puolella. Älytön moka tanssijärjestäjältä.

        Eiköhän ole testailtu keväälläkin.
        Parhaansa varmasti yrittävät ja tilanteen ratkaisevat.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Parkkikset täynnä alas majalle asti. Lattialla sopi just pyörähtämäön. Avajaishulinat parhaimmillaan.

        Hyvä kun en lähtenyt sinne tungokseen ja hyvä kun tanssien järjestäjälle ropisi rahaa.


    • Anonyymi00015

      Miten olisi rullaluistimet, voisi mennä suht karkeallakin pinnalla
      ja kuviot olisi ennennäkemättömät.

    • Anonyymi00026

      Täytyy sanoa, että Riutta on kyllä mukava tanssipaikka ja varmasti paranee uusien omistajien toimesta. Onnistuin valitettavasti kadottamaan noin 50 vuotiaan daamin puhelinnumeron. Meillä sujui juttu oikein hyvin, vaikkei jalkani ja mieleni olleetkaan tuolloin ihan parhaassa vedossa. Jos näet tämän viestin, niin laitathan viestiä osoitteeseen [email protected]

      • Anonyymi00027

        Ai ai mikä moka, eikös se pitäisi muistaa jopa kerta kuulemalta.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Ai ai mikä moka, eikös se pitäisi muistaa jopa kerta kuulemalta.

        Paperilappusta pidetään tiukasti kädessä, kunnes hiki sotkee numerot.


      • Anonyymi00029

        Niin, puhelinhan jätetään yleensä autoon tai narikkaan kun tanssimaan lähdetään. Mikä vahinko ??!


      • Anonyymi00030

        Ajattele positiivisesti, sinkkukesä tulossa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe