Kaunein kevät ja lintujen laulu kaikuu kunnailta ja pihakoivuista. Aurinko paistaa, sadekuurot ja raikas tuuli virkistävät ja herättävät luonnon kukoistukseen. Mieli on hyvä ja hymy herkässä.
Mikä on paras vuodenaikasi ja miksi?
Heleää helluntaita!
6
193
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä se tämä kevät on, eilisen perusteella.
Luonto on kauneimmillaan, uusia kasveja puhkeaa kukkaan päivittäin. Itseni lisäksi näyttää myös kanssaihmiset virkistyneen ja saaneen energiaa.
Eilen oli aurinkoinen ja lämmin päivä. Ihmiset olivat perheineen puistoissa piknikeillä. Viitseliäimmillä oli pieni pöytä ja klaffituolit mukana. Suurin osa vilteillä. Oli termaria, purkkia, purnukkaa, kylmälaukkuja. Nauru raikasi ja lapset kirmailivat.
Minä nautin kahvin ja pullan kahvilassa. Mukavia pieniä kesäkahviloita löytyy joka puolelta.
En muuten nähnyt ns. pussikaljoittelijoita puistoissa. He kai viihtyvät markettien läheisyydessä.
Rantalentikset olivat alkaneet.
Kyllä se on tämä kevään taittuminen kesäksi se paras aika minusta. - Anonyymi00002
Helluntai ei mulle ole koskaan ollut kovin merkityksellinen, kun vertaa juhannukseen, jouluun, vappuun, ja pääsiäiseen, mut kevään tunnelmaa siinä on, samoin kuin äitienpäivässä.
Kesän lapsi mä oon; ))
Helluntait olivat tärkeitä pyhiä nuoruudessa. Helluntaina piti vaikka väkisin saada saattaja helluntain tansseista, jotta sai kehua, että oli heila helluntaina. Nimittäin koko kesähän olisi riskeerattu jos ei olisi ollut heilaa helluntaina.
Nytkin on varma heila joten ei huolta ; ))- Anonyymi00003
Kevät kauneimmillaan ja ihanimmillaan. Tosin helluntai hurahti huomaamatta ohi eilen. Miinussähkö tarkoitti sitä, että meillä oli huushollauspäivä.
- Anonyymi00004
- Anonyymi00005
Mulla heili jo 47 vuotta :)
D.S.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh872071Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 236756
- 59708
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10701- 64677
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211598- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492