Kaunein kevät ja lintujen laulu kaikuu kunnailta ja pihakoivuista. Aurinko paistaa, sadekuurot ja raikas tuuli virkistävät ja herättävät luonnon kukoistukseen. Mieli on hyvä ja hymy herkässä.
Mikä on paras vuodenaikasi ja miksi?
Heleää helluntaita!
4
100
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä se tämä kevät on, eilisen perusteella.
Luonto on kauneimmillaan, uusia kasveja puhkeaa kukkaan päivittäin. Itseni lisäksi näyttää myös kanssaihmiset virkistyneen ja saaneen energiaa.
Eilen oli aurinkoinen ja lämmin päivä. Ihmiset olivat perheineen puistoissa piknikeillä. Viitseliäimmillä oli pieni pöytä ja klaffituolit mukana. Suurin osa vilteillä. Oli termaria, purkkia, purnukkaa, kylmälaukkuja. Nauru raikasi ja lapset kirmailivat.
Minä nautin kahvin ja pullan kahvilassa. Mukavia pieniä kesäkahviloita löytyy joka puolelta.
En muuten nähnyt ns. pussikaljoittelijoita puistoissa. He kai viihtyvät markettien läheisyydessä.
Rantalentikset olivat alkaneet.
Kyllä se on tämä kevään taittuminen kesäksi se paras aika minusta. - Anonyymi00002
Helluntai ei mulle ole koskaan ollut kovin merkityksellinen, kun vertaa juhannukseen, jouluun, vappuun, ja pääsiäiseen, mut kevään tunnelmaa siinä on, samoin kuin äitienpäivässä.
Kesän lapsi mä oon; ))
Helluntait olivat tärkeitä pyhiä nuoruudessa. Helluntaina piti vaikka väkisin saada saattaja helluntain tansseista, jotta sai kehua, että oli heila helluntaina. Nimittäin koko kesähän olisi riskeerattu jos ei olisi ollut heilaa helluntaina.
Nytkin on varma heila joten ei huolta ; ))- Anonyymi00003UUSI
Kevät kauneimmillaan ja ihanimmillaan. Tosin helluntai hurahti huomaamatta ohi eilen. Miinussähkö tarkoitti sitä, että meillä oli huushollauspäivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell492359Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1501940Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.581875- 401710
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1151559Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,551191- 711133
Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.831115Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103901Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.142896