SDP heteroituu

Anonyymi-ap

Mulli : "Muuramelaista Jani Kokkoa ei valittu SDP:n varapuheenjohtajaksi"

Ovat vissiin päättäneet pidättäytyä heteroissa. Olisko jossakin pippaloissa mennyt yli.

14

166

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Piilopuppeli siinä kommentoi

• Anonyymi00003

Piilopuppeli tässä kommentoi

• Anonyymi00002

Heinäluoma oli IL:n tietojen mukaan toppuutellut puoluehallituksessa eri mieltä olevia pitämään suunsa supussa julkisuudessa. IL kysyi Heinäluomalta tästä.

TAAS SDP,,EI SAA OLLA ERI MIELTÄ VILLE ÄKKIÄ RAZYAMARIN APUUN HULLU HEINÄLUOMA SIELLÄ KÄYKÖ KÄSIKSI

TAASKO TULEE UUSI TYTTI TUPPURAIS TAPAUS ,, EI SA OLLA ERIMIELTÄ ASIOISTA NAZIZMIA EERO HEINÄ LUOMA EU,,STA NAZEI KOMMENTEINEE TURVAT KIINN KUIN HITLER ..

SDP..NAAMIOIT ON RIISUTTU SDP,,EESSÄ PAHA ONGELMA

ONKO RAZYAMANIN IHON VÄRI LIIKAA EERO HEINÄLUOMALLE JA SE STTÄ NAZIMA ON KAUNIS JA ÄLYKÄS NAINE ,, EIHÄN SELLAISTA VOI OLLA SDP,EESSÄ KUN ON TOTUTTU RATTIJUOPPOIHIN ,KISSANTAPPAJIIN JA NAZEIHIN,,

• Anonyymi00004

Kyllä sen putisisti natsima nutsiman väri on väärä Suomeen!

• Anonyymi00005

Jännää ihanko totta

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Jännää ihanko totta

Lapselle kaikki on jännää.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Lapselle kaikki on jännää.

Niin on myös perussuomalaisille.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Niin on myös perussuomalaisille.

Kyllä. Tyhmien suomalaisten kusetus on mitä mainiointa hupia. Valtaa on mukava käyttää ja todeta että kansa norkoilee leipäjonoissa ja Kelan nurkilla. Se ettei se jatku enää vuoden kuluttua, ei haittaa mitään, sillä tämä on kyllä ollut hienoa aikaa.

• Anonyymi00009

SDP:n tuleva säästölista on yhtenevä Perussuomalaisten kanssa, joten puolue aikoo erottautua persuista karsimalla homppeleita riveistään!

• Anonyymi00011

Äitivaimonpoika Lindman tuntee niin suurta pelkoa tulevista vaaleista, että miehen terveys tuskin kestää niihin asti. Pitää luvata jotakin mutta tietää ettei mahda taloudelle eikä Brysselille mitään. Säälittävää.

• Anonyymi00012

Demarit ovat ns , kahden kauppa , Tytti ja Nazima pitävät huolen ettei peniksellä edetä .

• Anonyymi00013

Kolmas korppi noita-akkojen laumassa on Kiuru. Ihmistenvihollinen.

• Anonyymi00014

onpa jännää

• Anonyymi00015

NatsiAnttia äkseeraa kolme eriväristä feministiä puolueessa ja kotona yksi mummu.

NatsiAntin on vain todettava jawohl, jawohl kyllä minä väistyn punaprinsessa Sannan tieltä, kun KÄSKY käy.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      140
      1021
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      1007
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      213
      738
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      62
      688
    6. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      25
      686
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      676
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      612
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      578
    10. En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä

Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o
      Ikävä
      29
      522
    Aihe