Mulli : "Muuramelaista Jani Kokkoa ei valittu SDP:n varapuheenjohtajaksi"
Ovat vissiin päättäneet pidättäytyä heteroissa. Olisko jossakin pippaloissa mennyt yli.
SDP heteroituu
14
166
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Piilopuppeli siinä kommentoi
- Anonyymi00003
Piilopuppeli tässä kommentoi
- Anonyymi00002
Heinäluoma oli IL:n tietojen mukaan toppuutellut puoluehallituksessa eri mieltä olevia pitämään suunsa supussa julkisuudessa. IL kysyi Heinäluomalta tästä.
TAAS SDP,,EI SAA OLLA ERI MIELTÄ VILLE ÄKKIÄ RAZYAMARIN APUUN HULLU HEINÄLUOMA SIELLÄ KÄYKÖ KÄSIKSI
TAASKO TULEE UUSI TYTTI TUPPURAIS TAPAUS ,, EI SA OLLA ERIMIELTÄ ASIOISTA NAZIZMIA EERO HEINÄ LUOMA EU,,STA NAZEI KOMMENTEINEE TURVAT KIINN KUIN HITLER ..
SDP..NAAMIOIT ON RIISUTTU SDP,,EESSÄ PAHA ONGELMA
ONKO RAZYAMANIN IHON VÄRI LIIKAA EERO HEINÄLUOMALLE JA SE STTÄ NAZIMA ON KAUNIS JA ÄLYKÄS NAINE ,, EIHÄN SELLAISTA VOI OLLA SDP,EESSÄ KUN ON TOTUTTU RATTIJUOPPOIHIN ,KISSANTAPPAJIIN JA NAZEIHIN,, - Anonyymi00004
Kyllä sen putisisti natsima nutsiman väri on väärä Suomeen!
- Anonyymi00005
Jännää ihanko totta
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jännää ihanko totta
Lapselle kaikki on jännää.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Lapselle kaikki on jännää.
Niin on myös perussuomalaisille.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niin on myös perussuomalaisille.
Kyllä. Tyhmien suomalaisten kusetus on mitä mainiointa hupia. Valtaa on mukava käyttää ja todeta että kansa norkoilee leipäjonoissa ja Kelan nurkilla. Se ettei se jatku enää vuoden kuluttua, ei haittaa mitään, sillä tämä on kyllä ollut hienoa aikaa.
- Anonyymi00009
SDP:n tuleva säästölista on yhtenevä Perussuomalaisten kanssa, joten puolue aikoo erottautua persuista karsimalla homppeleita riveistään!
- Anonyymi00011
Äitivaimonpoika Lindman tuntee niin suurta pelkoa tulevista vaaleista, että miehen terveys tuskin kestää niihin asti. Pitää luvata jotakin mutta tietää ettei mahda taloudelle eikä Brysselille mitään. Säälittävää.
- Anonyymi00012
Demarit ovat ns , kahden kauppa , Tytti ja Nazima pitävät huolen ettei peniksellä edetä .
- Anonyymi00013
Kolmas korppi noita-akkojen laumassa on Kiuru. Ihmistenvihollinen.
- Anonyymi00014
onpa jännää
- Anonyymi00015
NatsiAnttia äkseeraa kolme eriväristä feministiä puolueessa ja kotona yksi mummu.
NatsiAntin on vain todettava jawohl, jawohl kyllä minä väistyn punaprinsessa Sannan tieltä, kun KÄSKY käy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1401021Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1171007En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213738- 62688
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25686- 135676
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38578
En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29522