Helsingin kalasataman tulipalo oli poikkeuksellinen, mutta herättää huolta siitä voiko tällaista tapahtua myös kokkolassa tai varsinkin kaupungin omat vuokra asunnot joka sallii tupakan , koirat ja kaiken mitä muissa taloyhtiössä ei enää sallita.
ainakin kaasu grillien käyttö pitäisi ehdottomasti kieltää, sillä huolimaton kaasun käyttö ja pullojen säilytys voi aiheuttaa vakavia seuraamuksia.
kerrostalossa kun se yhden urpon moka voi aiheuttaa kymmenille muille omaisuus vahinkoja sekä henkeen ja terveyteen koskevan vaaran.
siksi toivoisin jokaista kerrostalossa asuvaa pohtimaan onko juuri sinun makkaran paisto sen arvoista, että huolimattomuuden tai virheen takia muut joutuvat myös kärsimään.
sähköpyörien ja skuuttien akut pitäisi taloyhtiössä myös sijoittaa paikkaan, jossa palo ja savu ei leviä muihin asuntoihin.
pitäisi rakentaa erikseen joku paloturvallinen tila näillä akku käyttöisille kulkuneuvoille.
mutta jos haluatte grillata menkää, vaikka laavulle tai muualle tai keittiöön tekemään sitä ruokaa.
grillaus parvekkeilla pitäisi kieltää lailla!
Anonyymi-ap
0
71
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän50967Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46727
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487