kuvaile söpö poika....

PoiKa

Otsikosta huomaa, et tää on tytöille...

Millanen on söpö poika ? eli silmät, ulkonäkö, kroppa, lihakset ?

Mä vaan ku mua sanotaan söpöks, en oikeen tajuu, et mikä mussa nii söpöö sitten on... :D

107

10629

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miss Darkness

      Kauneus, komeus, söpöys what ever on katsojasta kiinni. Toisen mielestä olet söpö, toisen mielestä et.

      Itse en osaa sanoa mitään ehdottomia piirteitä jätkälle, joka on söpö. Toiset ovat, toiset eivät, eikä kahdella söpöllä jätkällä ole välttämättä mitään ulkonäöllistä yhteyttä toisiinsa (paitsi että ovat söpöjä).

      Ainoa minuun erityisesti vaikuttava seikka on pitkät hiukset pojilla. Niihin olen aivan hulluna... mutta pelkästään nekään eivät tee kenestäkään söpöä.

      Heh, tästä vastauksesta ei varmaan ollut tuon taivaallista hyötyä :D

      • PoiKa

        Niin, no tietty se on katsojasta kiinni, mutta kertokaas vaan lisää, jokaisella on oma mielipide tietty, jne.


      • tyttönen_vain*

        siis riippuu juu kauheasti henkilöstä ja siis niinkun joku jo sanoi niin eri tytöt pitävät erilaisia poikia söpöinä jne. mutta mun mielestä usein pitkät hiukset vaikuttaa kauheasti, ne "pitää olla". mutta riippuu.. tiedän yhden jätkän johon ihastuin kun hänellä oli pitkät hiukset mutta nyt hän on leikannut ne ja silti on yhä mielestäni hyvin söpö jnpp. x) :) kaikilla siis omat näkemyksensä.


      • tyttönen_vain*

        siis riippuu juu kauheasti henkilöstä ja siis niinkun joku jo sanoi niin eri tytöt pitävät erilaisia poikia söpöinä jne. mutta mun mielestä usein pitkät hiukset vaikuttaa kauheasti, ne "pitää olla". mutta riippuu.. tiedän yhden jätkän johon ihastuin kun hänellä oli pitkät hiukset mutta nyt hän on leikannut ne ja silti on yhä mielestäni hyvin söpö jnpp. x) :) kaikilla siis omat näkemyksensä.


      • Pitkistä hiuksista..
        tyttönen_vain* kirjoitti:

        siis riippuu juu kauheasti henkilöstä ja siis niinkun joku jo sanoi niin eri tytöt pitävät erilaisia poikia söpöinä jne. mutta mun mielestä usein pitkät hiukset vaikuttaa kauheasti, ne "pitää olla". mutta riippuu.. tiedän yhden jätkän johon ihastuin kun hänellä oli pitkät hiukset mutta nyt hän on leikannut ne ja silti on yhä mielestäni hyvin söpö jnpp. x) :) kaikilla siis omat näkemyksensä.

        Itse en pidä ollenkaan jos pojalla on kovinkin pitkät hiukset :/ Ihan sellaiset perus aika lyhyet on mielestäni kaikista parhaimmat, mutta jokainen tykkää mistä tykkää :)


      • Anonyymi
        tyttönen_vain* kirjoitti:

        siis riippuu juu kauheasti henkilöstä ja siis niinkun joku jo sanoi niin eri tytöt pitävät erilaisia poikia söpöinä jne. mutta mun mielestä usein pitkät hiukset vaikuttaa kauheasti, ne "pitää olla". mutta riippuu.. tiedän yhden jätkän johon ihastuin kun hänellä oli pitkät hiukset mutta nyt hän on leikannut ne ja silti on yhä mielestäni hyvin söpö jnpp. x) :) kaikilla siis omat näkemyksensä.

        Ei pahalla mutta itse en yhtään pidä pitkä hiuksista pojista. Poikkeuksia tietenkin on. Mutta minun silmissä oot pitkätukkaisiena jätkänä joko rokkari,hinttari,narkkari, muuten vain rikollinen, päässäsi asuu lintuja tai et ole jaksanut leikata niitä. MUT ENNEN KU SUUTUTTE oikein stailattuna voi olla toimivatkin luukki


    • tyttö tuollainen

      juuh

      • inlovee

        tummahiuksinen pörröpää, tuikkivat silmät ja vieno hymy... siinähän se


    • VampireHeart

      No mun mielestä ruskeat silmät pojalla on niiin tavattoman söpöt, että...!!:D Vaikka eihän sillä silmienvärillä ole yhtään mitään väliä, mutta söpöt ne ovat mielestäni. Ja sellainen varovainen hymy, awww. Ihana.

      Ja mä kanssa pidän siitä jos pojalla on pitkät hiukset. Se vaan on niin ihanan näköistä sellaisilla kenelle sopii.:)

      Ja kroppa...hmm. Ei liian lihaksikas, mutta ihan vähän. Silleen suht hoikka, pieni pyöreys ei ole haitaksi, mutta hoikka olis mun mieleen kiva.:)
      Ja pituus siinä 175-180 olis tosi kiva.;)

      No tässä oli mun mielipiteet.=)

      • Anonyymi

        Mun ihastuksella on lyhyt vaalee, lähes blondi tukka, kapeet kasvot, se on semi pitkä, vähän mua lyhyempi, se on hoikka, sil on ruskeet silmät tai siniset (joo en muista mun ihastuksen silmien väriä mut emmä kyl uskalla kattoo sitä koska muuten kaikki arvaa et mä oon pihkassa siihen ja ne alkaa kiusotella mua ja kertoo mun ihastukselle ja mun ihastus on muutenki se meiän luokan suosittu😢) mut joo oon ollu ihastunu siihe eskarista lähtien ja kerran ykkösellä leikittiin pusuhippaa ja mun ihastus oli hippa ja jäin tahalleen hidasteleen jotta mun ihastus vois pussata mua ja se kaato mut maahan meni mun päälle ja pussas mua poskelle kunmpa se pussais mua uudestaan. Mun ihastus jos luet tätä tuu jooko ees kerran mun luokse ja sanot jotain muuta kun moi jota sä sanot mulle aika usein ja se on ihanaa🤤🤤🤤🤤I LOVE U MY IHASTUS! 💖💖💖💖💖💖💖💖Sori, kun aloin kertoo vaan jotain tämmöstä ei varmaan yhtään auttanu.


    • hrh

      ...ainakaan söpöl pojal EI ole pitkii hiuxii!Semmonen homohyppyri on musta vastustamaton, ja muutenki jos en on geelil jne. jotenki kivasti.

      • hrh

        "ja muuteski jos on geelil jne. jotenki kivasti."


      • melissa
        hrh kirjoitti:

        "ja muuteski jos on geelil jne. jotenki kivasti."

        tummat hiukset, leukaan asti
        tummat silmat
        nallemainen olemus; rauhallinen ja turvallinen
        silleen...


    • tätä mieltä

      Söpö poika on sellainen, että kun hän hymyilee, niin järki pysähtyy puoleksi sekunniksi.

    • just se

      lihaksia saa olla, mutta ei liikaa. Kauniit silmät, hellä hymy, vähän ilkeän ja sellaisen näköinen, todella laiha siis jos ei lihaksia, ja hyvät, mielellään pitkät hiukset.

      • tyttö-95

        Tummat silmät ja tummat hiukset! Ei kauheen pitkä, eikä kauheen lyhyt. Ei saa olla lihava, muttei myöskään mikään kehonrakentaja. Pitää olla kivanoloinen, eikä tempperamenttinen. Hyvä itsekuri ja itseluottamus. Tuppisuu ei saa olla, muttei myöskään papupata. Ja tietty seksikäs... Siis omalla tavallaan.


      • UUU!
        tyttö-95 kirjoitti:

        Tummat silmät ja tummat hiukset! Ei kauheen pitkä, eikä kauheen lyhyt. Ei saa olla lihava, muttei myöskään mikään kehonrakentaja. Pitää olla kivanoloinen, eikä tempperamenttinen. Hyvä itsekuri ja itseluottamus. Tuppisuu ei saa olla, muttei myöskään papupata. Ja tietty seksikäs... Siis omalla tavallaan.

        Musta sellanen on söpö poika millä on vaaleat hiukset.sellaset ku mun yhellä luokkalaisella pojalla josta mä tykkään tosi paljon ja sekin vissiin musta ku se vilkuilee mua tunnilla mitä teen ku en oo varma tykkääks se musta.


    • pitkätukkapoika

      Mitä ihmettä tykkääkö näin moni tyttö pitkähiuksisista pojista? :O

      • Mauyy

        No mä en niin tykkää pitkähiuksisista. Mut söpöys riippuu ihmisestä. Hymy ratkaisee kaiken. Ja munkin mielestä Lapin murteella puhuvat pojat on söpöjä (ainakin kaikki mitä oon tavannu) (: (: (:


      • pitkätukkapoika
        Mauyy kirjoitti:

        No mä en niin tykkää pitkähiuksisista. Mut söpöys riippuu ihmisestä. Hymy ratkaisee kaiken. Ja munkin mielestä Lapin murteella puhuvat pojat on söpöjä (ainakin kaikki mitä oon tavannu) (: (: (:

        Haha pakko kirjottaa tähän jotakin koska hajosin kun tuosta mun viestistä on melkein 1,5 vuotta aikaa ja nyt kun joku vastas siihen niin vastaan alle tunnissa takasin :D Mut ei mulla siis mitään asiaa ollu, jatkakaa!


      • Lottalove
        Mauyy kirjoitti:

        No mä en niin tykkää pitkähiuksisista. Mut söpöys riippuu ihmisestä. Hymy ratkaisee kaiken. Ja munkin mielestä Lapin murteella puhuvat pojat on söpöjä (ainakin kaikki mitä oon tavannu) (: (: (:

        Jep oon ite lapista kotosin pojat on siellä söpöjä


    • moikka.hei

      yes:)

    • UUU!

      JOO no se mun ihastus eii oo kyl pitkähiuksinen se on niin söpö sil on nappi silmät.

    • Axioms

      Boy In My Dream:
      Tukka tumma ja turkkimaisen paksu
      Hoikka
      Ei puhu paljon mutta Puhuu sivistyneesti
      Tyylisuuntaus on rajaton mutta EI hoppareita eikä gootteja!
      Ujo
      Hyväntuulinen
      Ei polta (muutama silloin tällöin ei häiritse)
      Ei juo (muutama silloin tällöin ei häiritse)

      Yleensäkin kiinnitän pojassa huomion aluksi kokoon-hiuksiin-silmiin-hartiat-nilkat-ranteet-huulet...

    • hihihiiiii ♥

      Tummat hiukset ja ruskeet silmät ♥ jja joku hopparin tapane (------: jja sit ei mikää maailman laihin ihminen o_o vaan semmone sopusuhtane : D ja sit mua hieman pidempi. (: ku ite oon 164 cm. jja sit ku se hymyilee ni menis iha sekasi O.o :D

    • <3

      hehe mua ei haittais olisiko se mua pidempi vai lyhyempi kunhan ei oo liikaa kumpaakaan

    • eitommostookkaa

      Heti ku täsmää ni muhu yhteyt.
      Ruskeet tai siniset silmät. Mustat tai ruskeet hiukset, joit voi hiplata, ei pörrösii, ne o semmoset... Suorat hiukset, ei liia pitkiikää saa olla, semmoset lyhyehköt tai sit niiku keskipitkät. olis jtn 178 cm -> 185cm. Ei laiha eikä lihava. Saa olla _vähän_ jotai mist pitää tai sit ei sitäkää. Hyvin hoidetut huulet, pehmeet ja semmoset pussattavat. Ja katse vois olla lempee.

    • ?

      jaa ikä pitäis olla??

      • eitommostookkaa

        multako kysyit???

        jos kysyit ni semmone 15-18 kieppeil


    • hiihiih

      oukki doukki

    • Shini^^

      mun mielestä söpöjä on semmoset pojat joilla on aina pilke silmäkulmassa;) ei ujostele,hauska,ja huumorin tajuinen ja jolta lentää hyvää läppää

    • lekzibit

      Kuinka pitkistä hiuksista tytöt tykkää:)?

    • Minä

      söpö pokavai
      no asenne ainakin sellane et hanki eämä!, häpee varjoos ... niinku mun serkku Miika. Ulkonäkö: Mustat lyhyet hiukset, ei pullee ei laih vaan normaali,

    • Lapin murteella puhuminen on söpöä.

      • Anonyymi

        Nii on :3


    • 246551

      ite ainakin tykkään pitkistä pojista.

    • tyttö_96

      joo siis söpö poikahan on sellanen just söpö :33

    • Hany

      Tummanruskeat 'pörröisehköt' hiukset,miten jotkut ovat kuvailleetkin jo. söpön 'ilkikurinen' hymy, en osaa selittää. Tummat silmät ja syvä katse, viileä ja huumorintajuinen. Pituudelta sellainen.. Normi, samoin vartalolta.

      Minun mielipiteeni siis.. :D

    • Tyttö97

      Niin kun ylempänä ollaan laitettu, et eri näköset ihmiset on toisille söpöjä toisille iha vaa normeja. Mut mun mielestä söpö poika on:
      -eli yli n.170cm
      -urheilullinen
      -siniset silmät

      • kiva kuulla

        Oon just tommone minkälaiseksi ton kuvailit :)


    • Haave

      Söpö poika? Hmm...

      Mielestäni on söpöä jos pojan kasvot ovat sellaiset pehmeä piirteiset, mutta myös komeat, että jotakin siitä väliltä :) Ruskeisiin silmiin sulaa aina, mutta mielestäni kaikki silmien värit ovat ihania.
      Kroppa... No itse pidän pitkistä pojista koska olen itsekin todella pitkä ja haluan pojan olevan minua pitempi. Olisi myös kiva jos poika ei olisi vain sellainen luuranko vaan olisi vähän lihaksiakin. Mutta en haluaisi mitään yli-lihaksikastakaan.

      Enpä nyt tiedä oliko kovin hyvin kuvailtu, mutta mikäs siinä :)

      ps. "Otsikosta huomaa, et tää on tytöille... "
      Oletko kuullut että maailmassa on homojakin, jotka ovat siis poikia jotka tykkäävät pojista? Eivätkö hekin saa kertoa minkä näköinen poika on heidän mielestään söpö?

    • :3:3:3KPOP<3

      AASIALAISET!

      • Anonyymi

        Jos niillä on semmonen söps babyface


    • koosk

      Pronssin ruskeet silmät. (yheltä pojalta löytyy ja niihin voisi hukkua.) Lyhyt tukka kiva hymy läppä lentää ja sellane sopu suhtane ei superpitkä et yltää pussa sellane sem i sixpack käy aina!!

    • lokijhvfcds

      Kuten edellä useasti mainittu, söpöys on katsojan silmissä. Mulle pitkät hiukset pojal on se NAM-juttu, mut ei kaikki pitkälettiset oo söpöjä, tietenkää.Ja se et on pitkä ja hoikka on kans ihanaa :33

    • <3

      Jos sais kuvailla unelmien poikaa, nii se ois seuraava ;
      Tummat koht. pitkät hiukset, Koht pitkä muutenkin sit jos ois hoikka ja sit, tota en oikee tiiä mut sit luonteest ois kiva jos ois semmonen joka kuuntelee mut ei oo mikää vonabii mykkä. Sit ois kiva jos se ois muutenki kiltti ja tosiaan ulkonäköön en MÄ keksi mitään, paitsi että hiukset voi olla lyhyetki :)

    • Emogirl:-)

      Emo pojat on söpöi

      • Emogirl:-D

        *Punaset eikä ounaset =D


    • ihastukseni on söpö

      no mun ihastus on tälläne: vaaleet hiukset (ennen ne oli pitemmät ku nykyy sellaset tavallinen poikien hiuspituus, mut pitemmät sopi sille niin hyvin ja se oli ainaki 3 kertaa söpömpi), siniset silmät, outo mut ihana hymy, sil on myös kultaset rengaskorvikset, se on laiska!(miten tykkäänkään siitä?), ei kuntoile paljookaan, oon nähny ku se on kattonu luokan peräl kännykästään puolialastomien (bikinit päällä, jotka on ihan mallin muotosii) naisten kuvia ja se häiritsee mua, mut en voi lopettaa tykkäämästä siitä:(( nykyään varmaan kaikki pojat kattelee niitä kuvia. pojat ovat tyhmiä :((((

      mun mielest monet pojat on söpöjä esim. semmoset "aika" pitkät tummat hiukset, lihaksii ja vihreet tai ruskeet silmät. söpöi poikii on monenlaisii!

    • ihastunut tälläiseen

      Siniset silmät, vaaleat hiukset, (jotka on laitettu pienelle irokeesille

    • nnnuuug

      Sellaset keskivertoo hiukan pidemmät hiukset, hyvä tyylitaju, mua pidempi, puhuu sulosesti murteella, rento ja hauska, hymyilee paljon :)

    • söpöö(:

      semmone jolla on blondit huikset ei mikää siili vaan vähä tukkaa sit siniset silmät C: tai sit vähän tummemmat hiukset (ei kuitenkaa tummat) ja kiharat sekä vähän pidemmät hiukset ja vihreet silmät:3

    • toivoton2

      Siis mä en tiiä minkä ikäsille tää on :D mut mä oon aina halunnu semmosen söpön poika ystävän joka välittää mutta mistä semmosen löytää ja siis sen pitää olla alle 14 vuotias Eli ei VARMAAN mistään :(

    • Mua on monesti sanottu söpöks. mut en tiiä miks? Johtuuko se kenties pituudestani? (162cm) Vaiko siitä että hymyilen aina?

      En tiiä syytä mut kiva olis tietää. :)

    • JGFUYDR BOBVDFOYDTSA

      söpö poika pitais olla tyhmä

    • AWWWWWWWWWWWWWWW!!!!

      Mun ihastuksel on semmoset I-H-A-N-A-T ruskeet silmät, tummanruskeet, suorat hiukset silleen poskille, peittää takaraivon kuiteski, pisamia

    • Poikaystäväni <3

      -Mun poikaystävällä on sellaset iiihanat siniset silmät

    • repss

      six bag =DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      • ***

        No lol..


      • hohhoijaa

        Se on six pack mut mitä välii sill on jos joku kirjottaa väärin?? Aina ruvetaan kommentoimaan..


    • Pojat ja miehet

      Juu just: POJAT on söpöjä, mutta MIEHET ovatkin sitten joko KOMEITA tai SÖPÖJÄ. Komealla on täydelliset piirteet ja söpö taas on sellainen jota itse pitää söpönä. Siis ei luultavasti ole kaikkien mielestä söpö, mutta itse näkee ja pitää häntä söpönä.

    • MunIhastusOnOikeesti

      Silmät on ruskeat ja hiukset ruskeat tai mustat. Iho on turkkilaisen tumma tai tummempi. Kroppa on normi ja vähän ehkä lihaksii

    • :)))

      Minulle se luonne on kaikista tärkein :)) Mutta tottakai olisi hyvä jos poika olisi suht hyvännäkönen ja että siihen voi luottaa..mutta luonne ehdoton ykkönen!

    • ...

      Minun mielestä söpö poika on sellainen noin. 170 cm pitkä, ja semmonen hippi tyyppinen. Ei pitkiä hiuksia, ja mielellään ruskeat silmät, ja varovainen hymy.

    • in lovee

      No mulle ei oo mitään väliä onko isotki lihakset, kunhan ei oo mikäänhelevetin kukkakeppi, joka kaatuu tuulenmukana. Eli saa sitä lihasta olla jonkin verran. Söpö poika on omastamielestäni sellanen hieman itteeni pitempi, eli joku 165-175cm pitkä. Joka on luonteeltaan, mukava, herttanen, ei liian takertuvainen. koska kaipaan usein omaarauhaa. Ei myöskään liian mustasukkainen. Jne. Ja pojan pitää olla sellainen joka ei häpeä suhdetta!!!! Sellaset vihreen/ruskeet silmät. Nam nam

    • tyttö

      Tykkään pojista joilla on sixpack ja ananas hiukset

    • raksu2

      Mun mielestä ananas hiukset on ihan älysöpöt ainaki

      • tummienpoikienihailia

        Must tummat pojat on söpöi :)


    • pineaplle

      mitkä vitun ananashiukset? xDDDD

    • TYTTÖ

      Musta söpö poika on musta sellanen jolla on söpö hymy :3

    • HuNajaÄäNiSweatSMiLe

      Mun mielestä söpö poika on sellanen jolla on ihana katse , hurmaava hymy ja sweat ääni :D :3

    • cool ♥

      mun mielest söpö poika on sellanen tummatukkanen ja jolla on tummat silmät :33 ja on toki vaaleatukkaiset ja sinisilmäisetkin tosi söpöjä :33 ♥ ja tietenkin jos se kattoo silleen kiltin näkösenä ♥♥ yleensä kaikki pojat on söpöjä!!:3 mutta riippuu katsojan silmistä!:33 ♥ ps. lihaksetki on tosi coolit ;)) ♥

    • MäävaanxD

      No juu... söpö poika olis varmaan seuraavanlainen:
      Ruskeat silmät ja hiukset. Luonteeltaan sen pitäs olla semmonen, joka välittää ja on huumorintajuinen. Ulkonäöltään pitkä ja aika hoikka, muttei semmoinen ruipelo. Sellainen sopivan kokoinen. Käsivarsissa sais olla voimaa ja voihan sillä vähän sixpackkii olla xD ja ihan hyviä numeroita sais kokeistakin. Sen pitäs olla hyvä urheilussa, koska urheilullinen tyttö olen itsekkin. Ja sitten on se pituus... sanotaan vaikka että 160-180 :) no luokallani on kuvauksia vastaava poika, mutta en tohdi mennä juttelemaan sille xD ujo kun olen... no olen jo varmaankin höpötellyt tarpeeksi, joten sanon hei :DD

      • Sopisin

        Kaikki muu sopii muhun paitsi silmät :,( ne on mul jäänsiniset :)


      • Anonyymi

        Sopii muhun mut oon yli 180cm


    • töttöttööö

      Mun mielest:
      Ruskeet hiukset jotk EI sojota mihi sattuu eikä kauhee pitkätkää hiukset, sit sellaset söpöt silmät en osaa kuvail. Kroppa semmone perus mut ei mikää läskikasa

    • Emiliavaan

      Vähä vanha keskustelu mut kuiteski päätin tulla kommentoimaan.

      Mä tykkäisin jos ois tummanruskeet ja paksut hiukset mut ei mikää hirvee pehko. Silmät sais olla tummanruskeet tai tosi vihreet. Semmoin hoikka mut ei mikää kukkakeppi... Pituus ehkä jotain 160-170cm. Ei yli eikä ali. :) Ikä ehkä siinä 13-14 kieppeillä koska ite oon 13. Hymy sellanen mikä saa tunteen et tippuis noin 148m alespäin :,)

      • Emiliavaan

        Ainiin ja hiustyyli ois semmonen "rätti" ja kaikki ois niinku yhteenkuuluvaa


    • tyttö_13v

      No ei ainakaan pitkiä leukaan ulottuvia kihara hiuksia (oon nähny yhen ja se oli mun mielest kamalaa) eikä kalju, ei kiroile.

    • fkejk

      Ruskeesilmäiset on söpöimpiä, mutta kaikki käy. Normaali kroppa. Hymyilee. 165-178 pituus. Siis itseäni pitempi. Säteilehtivät silmät. Hiukan lainehtivat tummat tai vaaleat hiukset. Sellainen on mun mielestä söpö poika.

    • wolfgang

      Poika.... No mä kiinnitän huomiota aika usein tälläsiin...

      Silmät: vihreet/ruskeet/siniset
      Hiukset: mieluiten tummat, muotona vois ol sellane ku Tyler Hoechlinl tai Tomi Tammisel
      Kroppa: Hyvä kroppa, lihakset o aina plussaa. Ei mikään pullukka.
      Iho: Ei mikään järjettömän tumma, lähel mun ihonväriä.
      Ikä: 14-18
      Muuta: Mahdollisen vähän finnei


      Mut luonne on se joka ratkasee, joten täs vähä siitä.

      Poika jolla on hyvä huumorintaju ja ymmärtää myös kaksimielisyyttä tai sarkasmia, yli päätään ironiaa. Sellane rento jonka kasvoil olis usein hymy. Nauraa paljon ja sillee. Osaa myös olla vakava ja lohduttaa mua tarvittaessa. Tykkää eläimistä ja lapsista. Ei kiirehdi, tai oleta saavansa nakukuvia, ei myöskään lähettele niitä. Osaa olla myös laiska, mut treenaa mielellään mun kanssa ja kävis toisinaan mun kaa lenkillä. Välil vois vaa makoil sen kaa sohval ja kattoo leffaa. Ei kysele kokoaja et rakastanko sitä, ja haluisinko pussail sitä kokoaja. Antaa omaa tilaa ku sitä pyytää. Eikä pettäis.

    • pojatonsöpöjätuitui

      Söpö poika on sellanen sinisilmäinen ja vaaleetukkanen. Hiukset sellaset ihanan pehmeet ja ihan vähän tavallista pidemmät, vähän lainehtivat. Lihasta saa olla vähän muttei kuitenkaan liikaa.

    • iwantboyfriend

      Sais olla ehkä semmonen paha poika ;) entinen ihastus oli semmonen ja sit se oli Mua vuoden nuorempi (menee Nyt kasille) se oli seiskaluokkien kingi. Mut ei siittä sen enempää. Semmonen söpö hymy saisi olla sit semmoiset blondin Ja ruskean tukan sekotus ehkä enemmän blondi. Söpöt silmät Värillä ei oo niin väliä lyhyet pojat on söpöjä ihastus se entinen oli 148 cm ja ite oon 155.5 cm :3 mutta myös pitkätkin on ihania hoikka vartalo semmonen normi ei lihava tai laiha. Ei polta juo tai käytä nuuskaa tai muita huumeita/päihteitä. Semmonen joka tykkää halia ja pussailla minusta se tuntuu ihanalta Jos poika taputtaa olkapäällä tai tönäisee leikkimielisesti kyynerpäällä ja samalla kehuu mua seksikkääksi entinen ihastus teki näin mulle aina jos oltiin kahestaan kylällä kehuu mun vartaloa ym. Lihaksia saa olla Jos on Mutta ei haittaa vaikkei olisi. Ite oon sit 15/01 tyttö.

    • ööä

      Haittaaks teijän mielest jos on finnejä naamas

    • jokutyttövaan

      Mua ei ulkonäkö kiinnosta vaan luonne:3

    • Oon vähän pettuny ei mainittu mun sinisii silmii ja luonnon kiharaa punasta afroo

    • PoikaRakas

      No semmoinen jolla on ruskeat puoli pitkät hiukset, jäänsiniset silmät ja varovainen hymy :3 Ja ja viihtyis huppareissa ja tämmöisissä rennoissa vaatteissa :33

    • Mulla on kihlattu kyllä (4v yhes), mutta vaikka nyt listaisin tähän mikä on hyvännäköistä miehis, ei taida kauheen moni asia niistä löytyy omasta miehestä. Silti se oma kulta on kaikista ihanin ja hyvännnäkösin ihan omalla tavallaan. Ei kande siis ottaa paineita mikä on hyvännäköstä koska oot älysöpö ja ihana just tollasena jollekkin kohtalotoverille.
      Mut siis listaan mikäiehes on ihanaa:
      -Blondit , oon hulluna blondeihin (huom oma mies mustahiuksinen)
      - surulliset silmät on taas yli söpöä
      - tatuoinnit
      - miehekäs mies , eli semmonen roteva (laihoilla pojilla näkyy lihakset paremmin mutta kyllä semmonen luonnostaan roteva ja vahva on ihana)

    • blondityttöitse

      oikeestaan mun makuun enemmän komeet ku söpöt pojat.
      siniset silmät
      blondi
      pitkä
      miehekäs
      harteikas
      pitkä
      plussaa on jos pojalla on sellainen lovi kulmakarvoissa:)

    • Yllättävän moni pitää pitkistä hiuksista, yllätyin, sillä minullakin on pitkät hiukset.

      (Kuva: http://fav.me/dayfbpq)

    • tyttönen02

      Siis, no mun mielestä (ei oikeestaa koske keskenkasvusia) tosi söpö on sellane iso tyyppi, kenellä on tummat puol pitkät pörröhiukset, tummat silmät ja para. <3 esim. Mick Foley

    • hyvät_ideat_sitte1990

      miks ihmiset kyselee että niissä olisi jotain vikana ei niissä ole mitään vikana KAUNEUS ON KATSOJAN SILMISSÄ

    • Tytsyyyyy

      No ite tykkään jos on sellaset puolipitkät hiukset ja yleensä ruskeet silmät on sellane 👍

    • Söpöööööö

      Mun mielestä pitää olla ainakin sellaset söpöt kasvot, ja jos on sillee kulmikas leuka niin se näyttää musta tosi hyvältä. Ja sit että on vapaa aikansa mun kanssa eikä lähe mihinkää lenkille tai harkkoihi!

    • YksinTyttö04

      Sellane jonka hymy saa sut sulmaan ja katse vie jalat alta. Ite tykkään itteä pidemmistä, eli 170-180cm ja lihaksikas keho nyt aina viehättää...
      Jos poika on luonnollisesti hauska ja huolehtiva, nii tytöt on iha murusina ja sellane söpö virnistys, jonka joskus tekee on aivan ihana. Sit pojille vinkkinä et tyttöjä aina viehättää katsekontakti, joten oikeesti kattokaa niit silmiin. Lyhyehköt hiukset on mun mielestä kivoimmat... ja oikeesti kaikki tötöt rakastaa sitä et niit halataan takaapäin. Söpö poika on huumorintajunen ja tytöstä huolta pitävä. Sit vielä, et jos te pojat ootte rohkempii ku me tytöt nii kertokaa, jos te tykkäätte ostai tytöstä jotenki sille tytölle (vaikka kehutte sen jotai vaatetta kivaks ohimennen ja katotte miten se reagooi tai sit keksitte jotai muuta), sillä se on kaikkein pahin, ku kuulee jotai kaverilta et joku tykää sust mut ei oo ite uslaltanu kertoo. Mut söpöintä pojas on kyl katse, hymy ja miten se suutelee.

      Mut pojat ei paineita ei täs ollu oo ku mutama juttu ja mä ainaki oon kiinnostunu sellasist pojist, jotka on aitoi eikä esitä mitään...

    • Anonyymi

      kivan vanha keskustelu mut vastaan silti.

      vastaus: kaikki, hymyilevät pojat on söpöjä <33 kaikkki

    • Anonyymi

      Täältä tulee nyt homopojan mielipide mutta söpö poika on tämmönen: chubby vartalo, söpö naama, hyvä pylly, tiukat farkut (<333), ei tupakoi eikä juo, HYMY, musikaaline, ja semmone lämmin ja vivahteikas ääni

    • Anonyymi

      Siis oranssit tai ruskeet kiharat lyhyet hiukset
      Pisamat
      Ehkä pyöreät lasit
      Hoikka
      Ei mikään nörtti
      Aika pitkä mut max. 195
      Semmonen läheisyydestä tykkäävä
      ❤️

    • Anonyymi

      Moi etin söpöä poikaa koska oon yksin🥺🥺🥺

    • Anonyymi

      Omg tää on nii vanha keskustelu, mut vastaan silti. Kaikki riippuu henkilöstä, välilä mielipide ulkonäöstä riippuu luonteesta. Mut saatan kiinnittää heti huomioo jos pojalla on pörröiset hiukset, blondi tai brune ja aito avoin hymy. Myös paras asia ikinä on hymykuopat. Kaikilla mun ihastuksilla ja kumppaneilla jotka on mulla ollu nii on kuopat xd

    • Anonyymi

      Mun mielestä on söpöö jos on sellane vähä ujo ja hiljane ja kohtelias, toisinku ne jokka vaa huutaa ja vittuilee

    • Anonyymi

      Sellainen jolla on tekohampaat ja lasisilmä.

    • Anonyymi

      Söpöjä poikia on monenlaisia, mutta jotenkin itse pidän kaikkein söpöimpinä tällaisia poikia:

      Ruskeet hiukset ja tummapiirteisyys muutenkin. Sellanen vähä babyface, koska se on söpöintä :) Jos on mahdollisimman sileät ja semmoset " virheettömät " kasvot, niin niitä kattoo helposti ja pitää heti suloisena. Hymy tekee tosi söpöksi, varsinkin jos se on semmonen oikein kiltin näköinen. Ei tarvi olla mikään lihaksikas välttämättä, tottakai semmoset pienet lihakset muutenkin kiinnittää huomion, mut mitään sixpackeja ja vastaavia ei tarvi olla. Noitahan ei muutenkaan oikein edes näe. Kropalla ei muutenkaan oo ainakaan mulle merkitystä söpöyden kannalta, sillä kyllä söpöt ihmiset nimetään kasvojen mukaan.

      Joskus kans se miten kohtelee ja huomioi muita voi saada toiset näkemään söpönä, sillä ainakin itse oon huomannut tän kyseisen ilmiön. :)

    • Anonyymi

      No sä oot vaan söpön/ nätin näköinen ja poikamainen kundi. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää että tytöt ja jotkin pojat tykkää sun ulkonäöstä? Mee rohkeesti jutteleen tytölle, tai pojalle, kerrot omista tunteista, älä heti lätkäse mitään seksiehdotusta.

    • Anonyymi

      Siistit hukset,sivuilta lyhyemmät päältä pitemmät, blondi tai brune, hygienian näköinen,urheilullinen kroppa vähän lihaksikas, kauniit silmät mutta hyvä persoona on aina ykkönen. Mukava,rohkea,hauska,fiksu,rehellinen ja aito. Harrastuksia voisi olla, vaikka musiikkiin tai liikuntaan liittyen. Kuitenkin kuka tykkää mistäkin. Se oli oma unelmani ja sellaisesta tälläkin hetkellä kiinnostu😁💕

    • Anonyymi

      Oma mielipide "söpöstä jätkästä" Lyhyet siistit hiukset. Värillä ei niin väliä kunhan hyvin laitettu. Mieluiten värinä ehkä blondi tai vähän siitä välistä, mutta myös jotkut brunetet ja mustatukkaset iskee tosi hyvin. Riippuu niin paljon muuten ulkonäöstä. Perus hybänäkönen. Hyvä tyyli ehkä esim hupparia,kollaripaitaa,farkkutakkia/muuta ns pääly takkia,joskus kauluspaita, t-paitaa,farkkuja: leveätki saa olla, verkkarit,kollegea. Perus tyylikkyys sopien tilanteeseen. Hyvän tuoksun en siis miesten hajuvesi tms. Hygieeninen pitää kuitenki olla edes perustasosesti. Tykkään jos on hyvässä kunnossa. Vähän lihaksiakin saa olla ;). Fiksuus on hyvä asia ei mikään pätijä mutta yleissivistystä ainakin niin asioita mistä puhua. Luonne on kuitenki se ratkaiseva! Hauska,mukava,rento,rohkea semmonen joka ymmärtää ja on helppo puhua. Vähän samoja kiinnostuksen kohteita mun tapauksessa esim kokkaus,liikunta,musiikki.

    • Anonyymi

      Söpö: siniset, kiiltävät silmät pisamia ihanan punaiset posket kivat hiukset puhataat hampaat

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2644
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1952
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1423
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1295
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1290
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1201
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1121
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1065
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 19
      1031
    Aihe