Oli aika surkea avaus tälle kesälle. Samat peruuttajat vuodesta toiseen.
Kolmilammi out
18
352
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kolmiksella siis takaperin tanssijoita vai mitä tarkoitat ? Mene Mäntsälän lavalle tai Riutalle.
- Anonyymi00008
Joo ne tanssii edessä ja sitten alkaa peruuttaminen. Osaamattomat tanssijat. Pitäisi muistaa se tanssisuunta... --->
- Anonyymi00002
Ja ”herkulliset” tukun valmiit pakastekakut edelleen kahvilassa.
- Anonyymi00009
3lla ei ollut nyt se viimekesän kaunis myyjätyttö. :(((
- Anonyymi00004
Tyhjältä vaikutti eilen.
Paikalla kuitenkin keihään wingman jokinen herkut suupielillä.- Anonyymi00006
Riutta oli täynnä tanssijoita lauantana. Siellä oli myös nuorempaa porukkaa koska lauteilla oli Taikakuu ja pari muuta orkkaa. Ei varmaan riittänyt Kolmikselle enään monellakaan energiaa, eikä halua.
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Riutta oli täynnä tanssijoita lauantana. Siellä oli myös nuorempaa porukkaa koska lauteilla oli Taikakuu ja pari muuta orkkaa. Ei varmaan riittänyt Kolmikselle enään monellakaan energiaa, eikä halua.
Kato on käynyt monella lavalla nyt alkuvuodesta.
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kato on käynyt monella lavalla nyt alkuvuodesta.
Etelä-Suomessa on kesällä liikaakin lavatarjontaa mutta toisaalta kesällä tulee aina lisää tanssijoita. Kaikki eivät talvella ajele pitkiä matkoja huonolla varsinkaan huonolla säällä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Etelä-Suomessa on kesällä liikaakin lavatarjontaa mutta toisaalta kesällä tulee aina lisää tanssijoita. Kaikki eivät talvella ajele pitkiä matkoja huonolla varsinkaan huonolla säällä.
Harva vaan osaa enää tanssia.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Harva vaan osaa enää tanssia.
Nykyään tanssitaan monipuolisemmin kuin -80 luvulla. Tosin harvoin näkee esim. vauhdikasta valssia.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Nykyään tanssitaan monipuolisemmin kuin -80 luvulla. Tosin harvoin näkee esim. vauhdikasta valssia.
Surkeaa valssia näkee tosi paljon.
- Anonyymi00005
Ohjelmatarjonta on ainakin netissä aika laadukasta.
Ja varmaan kallistakin joten hyvä olisi jos väkeä tulisi jatsaamaan ja juomaan.- Anonyymi00007
Antin kaksi settiä tanssin ja sitten kotiin.
- Anonyymi00012
Samaa vääntöä ei vaan jaksa aina tanssia uusintana ja aina samat nirppanaiset naisten rivissä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Samaa vääntöä ei vaan jaksa aina tanssia uusintana ja aina samat nirppanaiset naisten rivissä.
Kun ajat pikkusen pidemälle tanssimaan niin ne samat nirppanaiset eivät ole paikalla.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kun ajat pikkusen pidemälle tanssimaan niin ne samat nirppanaiset eivät ole paikalla.
Tänä kesänä onkin pakko ajella itä suomessa on paremmat tanssijat.
- Anonyymi00010
Keihäs mustassa nahkarotsissa.
Jokinen hännystelee ympärillä.
No lavan omistaa paikallinen urheiluseura, jonka menoihin lavan tuotot menee.- Anonyymi00013
Hah, keihään taskuun ne menee! Urheiluseura saa vain vuokrarahat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644