Mitä saa, jos SDP:tä äänestää.

Anonyymi-ap

SDP:n kantava ajatus on tasapainottaa Suomen velkaantunut julkinen talous kiristämällä veroja ja paisuttamalla julkista sektoria.

25

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Hallelujaa kun on oiva ratkaisu.

      • Anonyymi00003

        *
        *
        - - - SDP:n - Sosialistit - On Pelkkiä - - - KANSAN - KUSETTAJIA - !

        *


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        *
        *
        - - - SDP:n - Sosialistit - On Pelkkiä - - - KANSAN - KUSETTAJIA - !

        *

        Ota silmä pois perseestäsi, PORVARIT KUSETTAA VIELÄ LUJEMPAA!


    • Anonyymi00002

      Kuulostaa hyvältä, jos olet julkisella töissä.

      Ei niin hyvältä, jos olet maatalousyrittäjä, eli maksaja.

      • Anonyymi00004

        Demarien pitkä käsi on syvällä viljelijän taskussa.


      • Anonyymi00009

        hospoti,
        peräkmmarin nettosaaja,
        ottaa vaan niljakkaat kouransa,
        pois duunarin taskusta...


    • Anonyymi00005

      Demareilla ei ole varaa lopettaa maataloutta, koska heidän kannattajista suuri joukko saa elannon maataloudesta. Maatalous työllistää yli 300.000 henkilöä. 10 prosenttia Suomen työvoimasta. Samanverran on tällä hetkellä työttömiä.

      • Anonyymi00006

        ehei temarit maataloutta lopeta,
        päin vastoin ne lisää sitä,
        panemalla työtä vieroksuvat vötkylät töihin,
        tulos tai ulos,
        sano lesta-lahkolainenkin...


    • Anonyymi00007

      ehei temarit maataloutta lopeta,
      päin vastoin ne lisää sitä,
      panemalla työtä vieroksuvat KELA-vötkylät töihin,
      tulos tai ulos,
      sano lesta-yrpä Anttikin...

      • Anonyymi00016

        johan'se,
        pummi näkköö tuas,
        märkiä päiväunia,
        et työttömät tulis perkaamaan risukoita,
        ja tekemään työt...


    • Anonyymi00008

      ”Lindtman on ollut runollisella tuulella”

      Säästökohteita ei löytynyt.

      • Anonyymi00010

        Antti taitaa unohtaa sen tosiasian, että SDP ei yksin pysty muodostamaan hallitusta, Siihen tarvitaan mukaan ainakin kepu tai kokoomus. Jotain pitää leikata demareiltakin.


    • Anonyymi00011

      Tässä ohjeet Suomen talouden korjaamiseksi !

      1. Veroja täytyy laskea !
      2. Julkisia menoja täytyy leikata !
      3. Julkista velkaa täytyy pienentää !

      Kun nämä toteutuvat, niin on samantekevää mikä puolue Suomea seuraavaksi johtaa !

    • Anonyymi00012

      TAIVAS ON RAJANA KUN ÄÄNESTÄT SDP:TÄ! ONNI YKSILLÄ, KESÄ KAIKILLA!

    • Anonyymi00014

      Velkaa ja kurjuutta ja työttömyyttä ainakin.

    • Anonyymi00015

      Tässä näkyy syy siihen miksi talous ei Suomessa kasva !?


      Julkisen talouden menot suhteessa BKT:hen
      Esimerkkejä !

      Suomi 57-58% (maailman korkein luku) ?
      Ranska 57%
      Itävalta 55%
      Ruotsi 50%
      Saksa 49%
      Norja 49%
      Tanska 47%
      Islanti 46%
      Espanja 45%
      Israel 45%
      UK 44%
      USA 33%
      Sveitsi 32%

      • Anonyymi00017

        Julkinen talous on aivan törkeästi paisutettu ja Lindtman lupasi paisuttaa lisää.

        Ei hyvää päivää.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Julkinen talous on aivan törkeästi paisutettu ja Lindtman lupasi paisuttaa lisää.

        Ei hyvää päivää.

        Sdp kurjistaa tilannetta ihan omien tavoitteiden mukaisesti.

        Miljoona työtöntä on tähtäimessä.


    • Anonyymi00019

      Kokoomus aikanaan oppositiossa sanoi, että valtion velko on viivästettyä verotusta: se tulee maksuun vasta myöhemmin.

      Kokoomus ja Persut ovat nostaneet näitä viivästettyjä veroja enemmän kuin mikään hallitus koskaan. He syövät Suomen tulevaisuutta luottaen sokeasti oikeistoideologiaan, jonka mukaan pääomapiirien suosiminen ja työttömien olojen kurjistaminen jotenkin mystisesti johtaa kaikkeen hyvään.
      Ei ole johtanut.

      • Anonyymi00020

        Niinpä. tuo demarien vaikutus on kauskantoista. Yksi hallituskausi ei edes riitä korjaamaan tilannetta.


    • Anonyymi00021

      SDP:stä on puhuttu muun muassa yhteisöveroalen perumisesta, marginaaliverojen korottamisesta ja hankintalain uudistamisen hautaamisesta.

      Kuulostaa todella vakavalta virheeltä, jos haluamme Suomeen talouskasvua.

      • Anonyymi00024

        Demppuja kiinnostaa vain työttömien määrä. Tavoitteena miljuuna työtöntä!


    • Anonyymi00022

      Tässä esimerkit tehokkuudesta ja tehottomuudesta kansantaloudessa !


      Pieni vertailu !
      Suomi ja Yhdysvallat

      1. Julkisen talouden menot suhteessa BKT:hen
      Suomi 57%, Yhdysvallat 33%

      2. Keskim varallisuus aikuista kohti
      Suomi 186000 USD, Yhdysvallat 579000 USD

      3. Julkisen velan tausta
      Suomi 80-90% ulkomailta, Yhdysvallat 75-78% kotimaasta

      4. Terveydenhoito-kulujen kuormitus julkiseen talouteen
      Suomi 85%, Yhdysvallat 45%

      5. Keskuspankin kultavaranto
      Suomi 44 tonnia, Yhdysvallat 8100 tonnia

      6. Nobel palkinnot
      Suomi 5kpl, Yhdysvallat 430kpl

      Kts erityisesti kohdat 1-3. Niistä näkyvät, että Suomen talous on lamaantunut !?

    • Anonyymi00023

      EK:n mielestä ensi vaalikaudella pitää pidentää työaikoja poistamalla loppiaisen ja helatorstain arkipyhät ja leikkaamalla lakisääteisiä ylityö- ja sunnuntaikorvauksia.

      Ja demut vastustaa....

    • Anonyymi00025

      Suomen historian vihamielisin puolue on demarit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe