koira vetää tapapuoltaan

maassa?

miksi koira vetää takapuoltaan maassa?

7

1068

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hekotius

tai siksi, että sitä yksinkertaisesti kutttaa takapuolesta.

Koiran anaalit voi olla tukossa, tällöin eläinlääkäri tai kokenut koiraihminen voi auttaa sinua ja koiraasi =)

• Hömelö

voi olla että peräaukon lähellä olevaan karvaan on jäänyt kakkaa, tai jos jatkuu pitempään niin koiralla voi olla anaalirauhaset tukossa. Silloin kannattaa käyttää eläinlääkärillä joka tyhjentää rauhaset ja antaa vinkkejä miten välttää tukkeumia..

• lellu1960

anaalirauhasten takia:täynnä ja tulehtuneet.Eläinlääkäriin,jossa tyhjennetään ja näytetään vastaisuuden varalle myös omistajalle,miten voi itse tyhjentää ne.

• lellu1960

..anaalirauhasten takia:täynnä ja tulehtuneet.Eläinlääkäriin,niin tyhjentävät ne ja neuvovat omistajalle vastaisuuden varalle,miten voi ne itse tyhjentää.

• lellu1960

Nyt tuli teknisiä ongelmia...eli viesti 2 kertaa.sorry

• pau84

Meidän pikkuneidillä anaalirauhaset kiusaa aina välillä, mutta onneksi ne pystyy itse tyhjentämään kotona.
      Pese kädet ja ota paperia käteen, (joku voi auttaa sinua pitämällä koirasta mahan alta kiinni siten että se seisoo ja pysyy paikallaan) peräaukon alapuolella kummallakin puolella on rauhanen, (yleensä ne tuntee kovina patteina kun ovat täynnä )työnnä peukalolla ja etusormella alhaalta ylöspäin peräaukkoa kohti siten että paperi on sormien ja rauhasten välissä, toista liikettä, huomaat kyllä kun tyhjenee, haju on sanoinkuvaamattoman epämiellyttävä sieltä tulee myös sellaista rusehtavaa nestettä. Tyhjennyksen jälkeen takapuolta kannattaa pari päivää suihkutella lämpimällä vedellä se rauhoittaa. (meillä ainakin vilma nauttii silmät melkein ummessa suihkutusta).
      Jos anaalirauhaset ovat kauan tukossa on vaarana että ne voivat revetä, silloin karvan alta näkyy repeämä joka saattaa vuotaa, se on koiralle erittäin kivuliasta ja parantumiseen menee aikaa.

• nimetön

joko anaalirauhaset tulehtuneet tai sitten matoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3643
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2479
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      37
      2333
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2097
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1569
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1412
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      129
      1329
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      275
      1310
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1285
    Aihe