miksi koira vetää takapuoltaan maassa?
koira vetää tapapuoltaan
7
1068
Vastaukset
- Hekotius
tai siksi, että sitä yksinkertaisesti kutttaa takapuolesta.
Koiran anaalit voi olla tukossa, tällöin eläinlääkäri tai kokenut koiraihminen voi auttaa sinua ja koiraasi =) - Hömelö
voi olla että peräaukon lähellä olevaan karvaan on jäänyt kakkaa, tai jos jatkuu pitempään niin koiralla voi olla anaalirauhaset tukossa. Silloin kannattaa käyttää eläinlääkärillä joka tyhjentää rauhaset ja antaa vinkkejä miten välttää tukkeumia..
- lellu1960
anaalirauhasten takia:täynnä ja tulehtuneet.Eläinlääkäriin,jossa tyhjennetään ja näytetään vastaisuuden varalle myös omistajalle,miten voi itse tyhjentää ne.
- lellu1960
..anaalirauhasten takia:täynnä ja tulehtuneet.Eläinlääkäriin,niin tyhjentävät ne ja neuvovat omistajalle vastaisuuden varalle,miten voi ne itse tyhjentää.
- lellu1960
Nyt tuli teknisiä ongelmia...eli viesti 2 kertaa.sorry
- pau84
Meidän pikkuneidillä anaalirauhaset kiusaa aina välillä, mutta onneksi ne pystyy itse tyhjentämään kotona.
Pese kädet ja ota paperia käteen, (joku voi auttaa sinua pitämällä koirasta mahan alta kiinni siten että se seisoo ja pysyy paikallaan) peräaukon alapuolella kummallakin puolella on rauhanen, (yleensä ne tuntee kovina patteina kun ovat täynnä )työnnä peukalolla ja etusormella alhaalta ylöspäin peräaukkoa kohti siten että paperi on sormien ja rauhasten välissä, toista liikettä, huomaat kyllä kun tyhjenee, haju on sanoinkuvaamattoman epämiellyttävä sieltä tulee myös sellaista rusehtavaa nestettä. Tyhjennyksen jälkeen takapuolta kannattaa pari päivää suihkutella lämpimällä vedellä se rauhoittaa. (meillä ainakin vilma nauttii silmät melkein ummessa suihkutusta).
Jos anaalirauhaset ovat kauan tukossa on vaarana että ne voivat revetä, silloin karvan alta näkyy repeämä joka saattaa vuotaa, se on koiralle erittäin kivuliasta ja parantumiseen menee aikaa. - nimetön
joko anaalirauhaset tulehtuneet tai sitten matoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273643- 412479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372333Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72097Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141412
- 1291329
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2751310Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451285