Sarjavalittaja taas vauhdissa...vaatii kunnan ostolaskujen tutkimista kun ei luota kunnan virkamiehiin ja työntekijöihin! Vaatii ulkopuolista tutkintaa, voi maksaa kunnalle jopa 50000€!! Eiköhän sarjavalittaja voisi maksaa tämän tutkinnan omasta pussistaan.
Sarjavalittaja
24
583
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eikö Joutsassa ole palkattuna tarkastajaa? Kuulostaa aika pahalta..
- Anonyymi00002
Tilintarkastaja nimenomaan nuo tarkastaa ja mitään niissä ei tilintarkastusraporttien mukaan ole ollut. Sarjavalittaja on vaan itse nyt eri mieltä ja saanut vielä muita valitukseensa mukaan.
- Anonyymi00003
Tilintarkastaja on tottakai.
- Anonyymi00004
Onhan se yks nainen, joka myös herättelee epäkohtaisia kunnanvirkamiehiä. Tosin huonolla menestyksellä. Konkkaan mennyt ennenkin siinä suvussa ideat.
- Anonyymi00006
Jos minua tarkoitat niin parempi, kun tulet sanomaan suoraan henkilökohtaisesti, että ei tarvitse nettipalstalla nimettömänä haukkua minua ja sukuani.
Olet jo aiemmin 2 eri ketjussa yrittänyt aloittaa minun parjaamiskamppanjan, mutta ei onnistunut. Kirjoittelit viime vuonna aika törkeästi minusta täällä, mutta en puuttunut silloin siihen.
Jos vielä jatkat minun ja sukuni haukkumista, otan yhteyttä viranomaisiin.
Ystävällisin terveisin
Pirjo Österberg
- Anonyymi00005
Sarjavalittaja on jo tullu kalliiksi tälle kunnalle. Ei siinä enää yksi 50 tonnia tee mitään. Ne on suolarahoja.
- Anonyymi00007
Se on sitä kokoomus politiikkaa. P. Huikko uhos ennen vaalia, et kokoomus haluas olla Joutsan suurin puolue, mut halutahan tietysti saa. Turhaa uhoomista kokkareilta.
- Anonyymi00008
Huikon pojjaalla oli nyt näyttön paikka. Suurin elkein halus takasi valtuustoa johtamaa mutta ei ole miehestä pistämää edes omaa puoluetoveria kuriin. Sarjavalittaja jatkaa vaan . Pitäiskkö vetää johtopäätökset ja erota?!! Eikä haittaa,jos kumpainenki eroaisi. EI tule ikävä!!. Tämä on niin nähty. Kohta sitten väsyttää ja vika on kaikissa muissa. EI pidä ottaa hommia ,jos ei hallite niitä b.
- Anonyymi00009
Tänään Joutsan Seudussa kirjoitus, kun Huikon ja Wilmanin valitukset ja vaatimukset hallinto-oikeus hylkäsi. Huikko oli vaatinut oikeudenkäyntikulujensa korvaamista viivästyskorkoineen. Willman ei esittänyt valituksessaan tälläistä vaatimusta. Tarkottaako Huikko, et kunta vai kuka ne olis Huikon valitus kulutut maksanut ?
- Anonyymi00010
Wilmanni raha miehenä ei itke rahojesa perään, mut toisin kävi Huikolle.
- Anonyymi00012
Hyvinhän täällä nimet rullaa.
- Anonyymi00013
Voisiko nimien mainitsemiselle laittaa stopin. Ylläpitäjä hoi!
- Anonyymi00014
Vanha virsi . Kunnan korteilla voi ostella ilman vastuuta /tilivelvollisuutta kamat himaan tai salaiselle seuralaiselle .
- Anonyymi00015
Mä oon kunnanisien mielitietty. Nameja maistellaan.
- Anonyymi00016
Onks niissä ostolaskuissa ollut jotain häikkää ? Eiköhän nekin ajanmyötä saa selville.
- Anonyymi00017
Mun mielestä pääasia on että valitetaan, ja mitä useammasta aiheesta sitä parempi. Kunnalla pitää olla jokin profiili ja markkinointivaltti. "Valittamalla Joutsa nousuun" olisi hyvä markkinointislogan, esimerkiksi valtatien mainoskylttiin erittäin sopiva.
- Anonyymi00018
Näin typerää ei oo missään muualla.
- Anonyymi00019
Hyvä ettei mee kaikki rahat Haihatukselle.
- Anonyymi00020
Sarjavalittaja se ei sitten pääse karvoistaan. Samanlainen on töissä, kotonakin kuulemma ja nyt kunnallispolitiikassa. Kuulin että olisi nyt jo kolmannessa puolueessa mukana ja aina on saanut niistä lähtöpassit. Ennen kokoomusta oli kai vihreissä, mutta missä puolueessa se oli ensiksi? Sossuissako? Tuommoinen toiminta on iso mainehaitta kunnalle ja Joutsan kokoomukselle.
- Anonyymi00021
Miksei Haihatusta tueta rahallisesti yhtään enempää?
- Anonyymi00022
Kannattaisikohan hommat hoitaa niin ettei syytä/aihetta valittaa ?
- Anonyymi00023
Narsisti on aina narsisti, on sitten kotoa, töissä tahi politiikassa. Vaikea tehdä mitään yhteistyötä, kuten jokainen varmaan huomannut. Mut moni sitä ei vaan tunnusta.
- Anonyymi00024
Toiset haluis olla maalitauluna, vaikkei nappaa. Isot miehet jaksaa.
- Anonyymi00025UUSI
Kaltsu tietää mistä se kana pissii
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt444796Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.572641Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391064Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611035Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711014- 122980
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72954- 137855
- 49854
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,52820