Asuimme vuokra omakotitalossa, kävin töissä tehden 5 miehen työt, vaimo oli kotona nyrkin ja hellan välissä, en päästänyt häntä työelämään koska olin niin mustasukkainen, akalla jäi näin eläke kertymät saamatta, kaikki sujuin kuten olin suunnitellut kunnes akka vapautti itsensä orjatyöstä ja sen jälkeen ratkesin ryyppäämään, lapsia en ole nähnyt sen jälkeen.
2010
Minulla oli vaimo
13
292
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ne miljoonatkin taisi olla valetta?
- Anonyymi00002
Kyllä tuon jälkeen olen saanut pääasiassa kelan tukia
2010
- Anonyymi00004
Passintarkastajan synninpäästö
- Anonyymi00006
Kaunista ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00007
Oli mullakin vaimo ja olin onnellinen mies
Luulin sen kestävän koko elämän tien
Mut sit tapasin naisen ja se opetti mun juomaan
Opetti mut juomaan ja polttamaan myös
Tupaakka viina ja villit naiset
Ne tekee sut hulluks ne sotkee sun pään
Tupaakka viina ja villit naiset
Ne tekee sut hulluks ne sotkee sun pään
Tupakka on maailman laajuinen synti
Yks pötkylä suussa ja apina oot
Niin kuulkaa nyt nuoret, kuulkaa kokeneen ääntä
Älkää vääntäkö sätkää, älkää koskeko viinaan
Aluks tää nainen oli kuin enkeli maan...
Niin kauan kuin kaikkee oli ympärillään
Rahaa, tupakkaa, viinaa ja talo...
Mut kun ne loppu näky vaan takavalo
By HusbandBaII- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sillooin kun kaikki oli vielä hyvin...
https://ibb.co/WWwjQcNd
>§<Tupakkaa ja viinaa näyttää olevan mutta mieltä painaa paljonko baaripimu halajaa elatusmaksuja.. :(
- Anonyymi00010
Lähden kohta juoksemaan maratoonin lasten kanssa ja amputoidulla polvella
- Anonyymi00011
Leikkarilla pomppu 90 senttiä korkealle pölkylle ja yhdelle jalalle. Onnistuuko Possavaiselta?
https://ibb.co/NgV9cXJF
Huom! Uudet lenkkarit narsistilla! Pitää ajaa sisään muutamia lenkkareita, sillä uusilla ei juosta maratoneja, sillä niin istuvia kenkiä ei ole kaupassa, etteikö ne uutena hiertäisi pitkässä juoksussa ilman muovautumista jalkaan.
2010 - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Leikkarilla pomppu 90 senttiä korkealle pölkylle ja yhdelle jalalle. Onnistuuko Possavaiselta?
Huom! Uudet lenkkarit narsistilla! Pitää ajaa sisään muutamia lenkkareita, sillä uusilla ei juosta maratoneja, sillä niin istuvia kenkiä ei ole kaupassa, etteikö ne uutena hiertäisi pitkässä juoksussa ilman muovautumista jalkaan.
2010Possolta onnistuisi Thaimaassa vain pomppulento sairaalaan jos yrittäisi ylittää yli 15cm korkeaa estettä. Posso kutsuu 15 sentin korkeutta "ylärimaksi".
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
201015 vuotiaan tasolla olevan mopojonnen
Chatgpt pölkky, etkö muuta enää keksinyt? Miten idiootti pitää olla jakaakseen pölkkykuvia matkailupalstalla, keulii tekoälypölkyllä...huuutoooonaaauuuruuuaaaaaaaaaa!!!!!
- Anonyymi00014
Harrastan Järjettömän lapsellista ja idioottimaista puuhaa Pattayan matkailupalstalla.
2010 - Anonyymi00015
Kävin kansakoulun loppuun ja Isä antoi minulle puukon, sukset ja sata metriä etumatkaa. Sinne jäi lutakon torppa ja 11 sisarusta. Sisarukset ovat aika eri näköisiä, kuka vaalea suoratukkainen, kuka tumma kiharatukkainen. Silmien värejä on koko skaala mutta ei siitä sen enempää.
6 päivää hiihdin Helsinkiin ja pääsin sen aikaiselle Wärtsilän laivatelakalle töihin sekatyömieheksi. 15 neliön vinttihuoneen sain puukäpylästä jossa olen asunut koko aikuisikäni. Rahat ei tahtoneet riittää edes ruisleipään, suolamuikkuihin, viinaan ja tupakkaan mutta hengissä on pysytty. Muniani en ole nähnyt enää 30 viimeisen vuoden aikana kertaakaan. Aivan kuin asuttaisi eripuolella planeettaa.
Niin ja persu
minusta tuli sen takia kun Halla-aho lopetti ja ketäpä muuta sitä olisi voinut kannattaa kuin sitä lähintä veljespuoluetta. On juotu kaikkea paitsi sulaa lyijyä ja tapeltu ja luottotiedot on menneet jo ammoisina aikoina kun valtio ei maksanut minun velkoja. Naista olen saanut kaksi kertaa ja molemmat karkelot kesti puoli minuuttia.
Aikanaan kotona ja myöhemmin telakalla kaikki vihasivat kaikkia ja niin minäkin opin vihaamaan kaikkea mikä ei muistuta minua. Sillä ihmisten vihaaminen kuuluu persu habitukseen .Vaikka reuma runtelee ja hampaat ovat vain kaukainen muisto, niin päivääkään en vaihtaisi pois.
Terveisin: 2010 persumies/pölkkymies
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 80679
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483