Asuimme vuokra omakotitalossa, kävin töissä tehden 5 miehen työt, vaimo oli kotona nyrkin ja hellan välissä, en päästänyt häntä työelämään koska olin niin mustasukkainen, akalla jäi näin eläke kertymät saamatta, kaikki sujuin kuten olin suunnitellut kunnes akka vapautti itsensä orjatyöstä ja sen jälkeen ratkesin ryyppäämään, lapsia en ole nähnyt sen jälkeen.
2010
Minulla oli vaimo
10
143
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ne miljoonatkin taisi olla valetta?
- Anonyymi00002
Kyllä tuon jälkeen olen saanut pääasiassa kelan tukia
2010
- Anonyymi00004
Passintarkastajan synninpäästö
- Anonyymi00006UUSI
Kaunista ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00007UUSI
Oli mullakin vaimo ja olin onnellinen mies
Luulin sen kestävän koko elämän tien
Mut sit tapasin naisen ja se opetti mun juomaan
Opetti mut juomaan ja polttamaan myös
Tupaakka viina ja villit naiset
Ne tekee sut hulluks ne sotkee sun pään
Tupaakka viina ja villit naiset
Ne tekee sut hulluks ne sotkee sun pään
Tupakka on maailman laajuinen synti
Yks pötkylä suussa ja apina oot
Niin kuulkaa nyt nuoret, kuulkaa kokeneen ääntä
Älkää vääntäkö sätkää, älkää koskeko viinaan
Aluks tää nainen oli kuin enkeli maan...
Niin kauan kuin kaikkee oli ympärillään
Rahaa, tupakkaa, viinaa ja talo...
Mut kun ne loppu näky vaan takavalo
By HusbandBaII- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sillooin kun kaikki oli vielä hyvin...
https://ibb.co/WWwjQcNd
>§<Tupakkaa ja viinaa näyttää olevan mutta mieltä painaa paljonko baaripimu halajaa elatusmaksuja.. :(
- Anonyymi00010UUSI
Lähden kohta juoksemaan maratoonin lasten kanssa ja amputoidulla polvella
- Anonyymi00011UUSI
Leikkarilla pomppu 90 senttiä korkealle pölkylle ja yhdelle jalalle. Onnistuuko Possavaiselta?
https://ibb.co/NgV9cXJF
Huom! Uudet lenkkarit narsistilla! Pitää ajaa sisään muutamia lenkkareita, sillä uusilla ei juosta maratoneja, sillä niin istuvia kenkiä ei ole kaupassa, etteikö ne uutena hiertäisi pitkässä juoksussa ilman muovautumista jalkaan.
2010 - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Leikkarilla pomppu 90 senttiä korkealle pölkylle ja yhdelle jalalle. Onnistuuko Possavaiselta?
https://ibb.co/NgV9cXJF
Huom! Uudet lenkkarit narsistilla! Pitää ajaa sisään muutamia lenkkareita, sillä uusilla ei juosta maratoneja, sillä niin istuvia kenkiä ei ole kaupassa, etteikö ne uutena hiertäisi pitkässä juoksussa ilman muovautumista jalkaan.
2010Possolta onnistuisi Thaimaassa vain pomppulento sairaalaan jos yrittäisi ylittää yli 15cm korkeaa estettä. Posso kutsuu 15 sentin korkeutta "ylärimaksi".
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 974856
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2351964- 811583
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401180Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3281127Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051090- 501089
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1471047- 1111029
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85974