Mikä on asennevamma?

Klonkku

Onko se se kun ajelaan kierrokset tapis paikkaan kuin paikkaan? Kiihdytellään valojenväli minimiaikaan. Onko se se, et ajetaan tasan mitä laki määrää, pidetään nopeudet prikulleen siinä mitä on rajoitus ja noudatetaan lakia pilkulleen kuin se on. Vai onko se sitä kun ajetaan 90km/tunnis 80 alueella ja ohitetaan kaikki jotka ajaa sitä 80km/h ja jatketaan sitä 90:ä 100 alueella ja ollaan sitte niiden "jaloissa" jotka vähäaikaa sitten tuli 80 alueella ohitettua? Mitä se on? Piittaamattomuus vai päinvastoin vai molemmat? Minusta meissä jokaisessa on jonkinlainen asennevamma.

7

2222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mpkuski

Eräs tunnettu mieslaulaja joutui toistuvasti jättämään korttinsa poliisille koska hän oli omasta mielestään erinomainen kuski ja muut vaaratekijöitä liikenteessä. Mies oli tästä asiasta aina lehtien palstoilla.
      Samanlaisia tyyppejä löytyy prätkänkin päältä. En pitäis kovin älyllisinä tyyppeinä niitä bombersejakaan. Joatin asennevammaa niilläkin hei.

• Osku

Kyllä meillä varmaan kaikilla on jonkun verran asennevammoja, niin liikenteessä, kuin muussakin elämässä. Nykyinen maailman aika ihannoi jostain syystä itsekeskeisyyttä, ja liikenne on kai sellainen alue, jossa se aiheuttaa eniten tuhoa.

Mitä enemmän minäminäminäminäminä ihmisiä on liikenteessä, niin sitä suurempaa on tuho, ollaan sitten liikkeellä moottoripyörällä, tai autolla, tai millä tahansa vehkeellä.

Kyllä minun mielestäni yksi sivistyksen mitta on se, että osataan ottaa huomioon muutkin ihmiset.

• Kra

Joku kun kertois, että minkälainen ihminen se on sellainen, jonka kaikki asenteet kaikilla elämänalueilla ovat optimaalisen oikeat.

Sillä kaverilla ei taitais olla inhimillisyydestä jäljellä yhtään mitään.

Kertakaikkisen ikävystyttävä tyyppi!

• Klonkku

..minäkin olen miettiny... Sellaisia ihmisiä vain tuntuu olevan jotka ajattelee itsestään juuri noin... Eli itse täydellisyys.. joka asiassa.

Nyt vähä nyppii. Tulin just katraan kans uimasta nii ajatuksissani tutkatolppaan 80km/h ja siinä vaihtuu just ennemmin 60:tä. No, oma vika, ei auta valittaa. Eipä oo onneksi vielä mopolla tullu ylinopeussakkoja.

• Turo-Inkeri

sitä että luullaan että ollaan kuolemattomia. Sitä että luullaan että hallitaan oma pyörä kaikissa olosuhteissa vaikka näin ei tosiasiassa olekaan. Ja sitä, että ajetaan yleisessä liikenteessä kuten pitäisi ajaa vain moottoriradoilla. Tulokset voidaan lukea lehtien lööpeistä.

Valitettava ilmiö, ja tuntuu vain yleistyvän sitä mukaa kun lajin pariin tulee uusia harrastajia, jotka opettelevat tosiasioita kantapään kautta.

• stone

"Mä teen mitä mä haluun!" Meinaa nousta lämmöt aina kun kuulen ton lauseen!!!

• Anonyymi00009

Asennevamma on sitä, että ihminen ajattelee jostain asiasta yhteiskunnan sääntöjen vastaisesti, eikä suostu, eikä edes halua muuttaa ajatteluaan ja asennettaan. Usein asennevammasta on haittaa muille ihmisille.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      3138
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      61
      2961
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      45
      2616
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      51
      2430
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      2177
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      55
      2065
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1035
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      115
      976
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      950
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      38
      924
    Aihe