Pattayan rakkaus.

Anonyymi-ap

Paljon on ollut keskustelua kyseisestä paikkakuntarakkaudesta.

Minkälainen ihminen rakastuu Pattayaan.

Täytyyhän ihmisen olla normaalista poikkeava kun tällaisen rakkaussuhteen kokee olevan.

Miten se ilmenee .... No esimerkiksi tämän Pattayaan rakastuneen kommenteista tälle PATTAYAN MATKAILIPALSTALLE.

Ilman enempää kommentointia, kukin lukija voipi tehdä omat päätelmänsä.

Hyvä muistaa että tämän palstan pääjohtaja on 2010 ja muut rakastuneet hänen fanejaan.

Kuka tarvii ees ronkelia akkaa jolle ei terveellinen kaali kelpaa ravinnoksi....? Raanasta tulee maailman parasta vettä ja sillä voi myös pestä itsensä kerran kuussa, kuha ei lutraa...
Yleisistä vessoista voi nöösiä käsi saippuaa purkkiin ja akka voi pestä sillä tukan tai mitä ikinä haluaa...

By RomanticBaII

4

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Onhan sinun pakko olla suuri romantikko ja taitava rakastaja, kun kehuskelet hoitaneesi parisuhteesi paljon paremmin kuin Pattayan rakkaasi, eikös?
      Sinä kun saat ilmaiseksi valloittavan persoonallisuuden ja komean ulkomuotosi vuoksi.
      Kärsiikö kysyä että mitä teet täällä Pattayan palstalla jo 11 vuotta kun olet pelkästään haukkunut tätä kyseistä lomakohdetta ja koko Thaimaata, kulttuuria, uskontoa, hallintoa ja ihmisiä myöten? Kärsiikö kysyä samalla että miksi matkustelit säännöllisesti Pattayalle jos kerta siellä ei käydä kuin panemassa pallomahat heiluen? No heiluiko se pallomaha vai ei, voitko sen edes kertoa?

      Olen henkilökohtaisesti käynyt Pattayalla viiden eri loman yhteydessä pitäen sitä tukikohtana. Ensimmäisen kerran kaverin kanssa, toisen kerran vaimon kanssa ja kolme kertaa koko perheellä. Rakkauksista ei ole ollut kyse kertaakaan eikä panemisista, vaan tekemisistä. Varsinkin lapset kaipaa actionia ja elämyksiä, tekemistä ja yhdessäoloa perheen kanssa. Siitä yhteisestä laatuajasta pitää osata nauttia, sillä ne vuodet menee hetkessä ohi ja lapsista tulee aikuisia, yhteiset lomat ulkomaille on päätöksessään suurinpiirtein silloin lapset muuttaa pois kotoa ja löytävät kumppanin.
      Appiukkoa ei kaivata sinne häiritsemään nuorta paria.

      En ymmärrä näitä juttujasi "Pattayan rakkauksista" alkuunkaan, enkä usko että moiset ajatukset olisi terveen mielen tuotoksia.

      • Anonyymi00005

        Olen ollut kolmesti naimisissa, ensimmäinen kesti 2.5 vuotta toinen 15 ja kolmas on nyt kestänyt 27 vuotta, ensimmäinen päätyi vaimoni kuolemaan, toinen eroon, kolmas on ja voi hyvin, puolisoni, ensimmäinen vaimoni oli hyvin korkeasti koulutettu, seuraava keittiömestari ja kolmas laitosavustaja, olen asunut pattayalla kaksi vuotta, sapaattivapaat, sekä 10 vuotta hua hinissä., pattaya on aina ollut hyvin huono perhekohde, suosittelen perheineen matkustamaan phukettiin, joka on siihen sopiva paikka, rannat on puhtaat, ja kirkas vetiset pohja näkyy 20m virheettä, olen ollut poikani kanssa pattayalla ja hua hinissä tyttäreni kanssa phukettissa ja hua hinissä, parisen viikkoa kerrlla, muutamia kertoja.


    • Anonyymi00002
      • Anonyymi00003

        Mikä valtava pallo on pasasen paidan alla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      80
      679
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe