KELA rikkoo yksityisyyden suojaa

Anonyymi-ap

Kun täyttää lomakkeita ja jos taloudessa asuu muitakin aikuisia, joutuu täyttämään sosiaaliturva tunnuksen jokaiselta. Samoin jos taloudessa asuu vaikka 17 vuotias lapsi, joutuu liitteeksi laittamaan myös hänen tiliotteensa. Vanhemmat eivät näe edes lapsen terveystietoja ja sitten lapset joutuu näyttämään tiliootteensa koska kela vaatii näin. Systeemi on mätä.

13

337

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kela ei vaadi yhtään mitään, ennen kuin sinä vaadit Kelalta.

• Anonyymi00002

Valitus, hallintokanne, joukkokanne, itkupotkuraivari ja kela boikottiin kostoksi. Ehkä rikosilmoituskin vielä varmemman vakuudeksi.

• Anonyymi00003

Se, mitä Kela vaatii sinulta, riippuu täysin siitä, mitä sinä vaadit Kelalta.

Ainakaan työttömyysturvaan (yleistuki) ei vaadittu mitään noista.

• Anonyymi00004

Eikö laki vaadi noita tietoja. Jos haluat yhteiskunnalta tukea, pitää toimia lain mukaan.

• Anonyymi00005

https://oikeusasiamies.fi/documents/235872516/250541620/eoa-6599-2022.pdf/21fcb6e8-8fcb-724b-0ea4-a99037d3988d?t=1701086400537

Ei voi kuin ihmetellä, minkä helvetin takia kokoomus aikoo lisätä kelan valtaa antamalla oikeuden pankkisalaisuuden rikkomiseen.
      Ainot saavutus tuolla on se et heikommassa asemassa olevien asemaa heikennetään entisestään.
      Kelan virkailijoina on huomattava määrä kusipäitä joiden ei tulis olla missään työpaikassa.

• Anonyymi00006

"Kelan virkailijoina on huomattava määrä kusipäitä joiden ei tulis olla missään työpaikassa."

Eikä sinun. Etkä onneksi olekaan.

• Anonyymi00008

Tietysti Kelalle kuuluu oikeus nähdä pankkitilit.

• Anonyymi00012

Päinvastoin -tuo heikentää paremmassa asemassa olevien asemaa, kun eivät pysty yhtä helposti huijaamaan tukia. Oikeasti heikommassa olevien asema ei ainakaan huononnu. Jos on oikeasti tukiin oikeutettu, niin niitä saa jatkossakin.

• Anonyymi00007

Isännöitsijä ja asuntoyhtiö vaatii kyllä ihan saman. On tiedettävä ketä kaikkia talossa asuu. Aika moni muukin taho haluaa tietää kenen kanssa asioi ja kenellä on mihinkin oikeus.

• Anonyymi00010

Apina

• Anonyymi00013

Viranomaisilla pitäisi olla vapaa pääsy etuuksien hakijoiden tili yms. tietoihin. Se nopeuttaisi, helpottaisi ja suoraviivaistaisi toimintamalleja ja käsittelyä.

• Anonyymi00014

KELA
      - asiakkaiden nimet julkisiksi.

Oikeusturvaahan se tuo

VERONMAKSAJALLE.

• Anonyymi00015

Eu
      on jo
      ajat sitten tuonut esiin mahdollisuuden ostaa kenen tahansa pankkitilitietoja
      kunhan hinnasta sovitaan.
      Joten kiitelkää
      Euroopan Unionia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      140
      1041
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      1007
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      765
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      213
      748
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      62
      688
    6. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      25
      686
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      676
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      612
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      578
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      58
      525
    Aihe