Finstones

Anonyymi-ap

Ei ole oikea paikka tälle mutta parempaakaan osastoa en huomannut.
Tämän harrastuksen parissa käy ihmisen ahneus ilmi jatkuvasti. Lähes päivittäin.
Itse maalaan mutta en välitä niiden etsimisestä. Koen mukavaksi ajankuluksi ja tavaksi ilahduttaa kanssakulkijoita ja etenkin lapsia.
Aivan tajutonta kun yritin jättää kivoja lapsenomaisia kiviä leikkipuistoon lasten löydettäväksi niin paikallinen aikuinen (aina sama/samat) käy nekin koluamassa. Ei mitään rajaa. Ja sitten niitä ei edes raskita laittaa eteenpäin 😂 Rakennetaanko näistä joku hiivatin alttari takapihalle?
Eikö voisi miettiä omaa napaa kauemmaksi? Jotta muillekin jäisi löydettävää ja iloa ulkoiluun.
Alkaa menemään maku näiden maalaamisesta vaikka sinällään kiva harrastus mutta muutamat harakat sen pilaa.
Tänäänkin yksi ihminen vienyt lähes kaikki joita ns piilottelin. Mutta ei ilmeisesti viitsinyt kaikkia julkaista kun on jo kivihamsterin maineen saanut. Harmi vain että olin näköetäisyydellä häneen kun kirjaimellisesti tonki puskia ennenkuin löysi jättämäni 😂
Kyllä pitää päässä jokin tärähtää että oikeasti kaivellaan kaikki koirankakkaroskisten ympäristöt ja puut kuraojien takana ettei vaan yksikään jäisi löytymättä.
Herätys ihmiset! Jos olet jo kymmenen löytänyt yhdellä reissulla niin tarvitsetko vielä OIKEASTI lisää vai oletko vain ahne?

2

269

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Eräs tuttuni kuuluu tavallaan tähän joukkoon. Julkaisee "lapsiensa" löytöinä maalattujakiviä kun ei tahdo myöntää itse kaikkia etsineensä

• Anonyymi00002

Hamsteri kotiutunut reissusta ja vienyt lähes kaikki kivet joita oli suosituilla alueilla ympäri kaupunkia. Aivan käsittämätöntä ahneutta aikuiselta. leikkipuiston läheisyyden taas tyhjentänyt. Nauti näistä. Toivottavasti kompastut ja murrat jalkasi jotta se hillitsee ahneuttasi!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      97
      1635
    2. 72
      1264
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      1232
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      278
      1016
    5. 95
      929
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      40
      914
    7. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      80
      787
    8. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      787
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      763
    10. 45
      705
    Aihe