miten saa auki peeveen takaiskarit?
vittu minä oon väännelly ja käännelly ja vejelly ja pyörittäny ja mikkää ei auta???
pitäis saada jouset pois ja maalata ne.
pv:n takaiskarit
8
2429
Vastaukset
- kiinnitys
yläpuoli on yhtenäinen akseli. Laita avaimet molemmin puolin niin ei pyöri tyhjää.
Alamutterit tietty auki.- pena
ookko perehtyny asiaan vaan huviksesiko tommosia puhut?
- sinäkään
pena kirjoitti:
ookko perehtyny asiaan vaan huviksesiko tommosia puhut?
mitään tiennyt : - Z
- Mopedman
Eli ilmeisesti yrität purkaa niistä pelkän jousen irti etkä saada niitä moposta irti niinkuin edelliset kirjoittajat luulivat. Tietääkseni noista ei kuitenkaan voi purkaa sitä jousta irti eli joudut maalaamaan suoraan päälle jos haluat ne maalata.
- seppo
niihän minä tarkotin mutta jotkut eivät vaan käsitä! mutta pitäis ne saada auki koska ne on kasattukin joskus...???
- matti
seppo kirjoitti:
niihän minä tarkotin mutta jotkut eivät vaan käsitä! mutta pitäis ne saada auki koska ne on kasattukin joskus...???
niin kylhän ne joku on kasannukki...
- Mopedman
matti kirjoitti:
niin kylhän ne joku on kasannukki...
Kyllä mä sen tiedän että ne on tehtaalla kasattu, mutta kaikkea kasattua kun ei voi ehjänä purkaa. Esimerkiksi kolvaappa vaikka kännykästäsi jokainen komponentti irti ja sitten kolvaat ne takaisin niin että puhelin vielä toimii.
- Sanoäitillesterkkuja
Vedä kätee millimuna
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315939- 345433
- 293074
- 342454
- 442287
- 372118
- 152108
- 121701
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391686