ADAC on täysi huijaus!

Anonyymi-ap

Hei kaikki, varsinkin Toyotan omistajat. Minä olen ajanut Toyotalla jo vuosia, hybridillä, ja se auto on ollut luotettava kuin kello. Ei ongelmia, ei murheita. Sitten liityin ADAC:iin koska luulin että se on se luotettava saksalainen autoklubi joka auttaa kun tulee hätä. No voi helvetti sentään, mikä pettymys ja mikä huijaus!ADAC huijaa ihmisiä. He huijaavat Toyotan omistajia erityisesti. Liityin maksamaan jäsenmaksua ja mitä sain? Kun autoni hajosi (no oikeastaan ei edes hajonnut pahasti, vaan pieni vika), niin ADAC:n "yhteistyökumppani" tuli paikalle ja veloitti ihan järjettömiä summia. Hinaus maksoi tuplasti mitä olisi pitänyt. Myöhemmin kuulin muilta että ilman ADAC:ia olisi saanut puolella hinnalla. He ohjaavat sinut kalliisiin firmoihin ja ottavat siitä oman osuutensa. Se on systemaattista huijausta!Ja ne testit! ADAC julkaisee testejä ja aina Toyotat saavat huonompia tuloksia kuin ne saksalaiset autot. Mun Toyota hybrid on ajanut satojatuhansia kilometrejä ilman ongelmia, mutta ADAC:n mukaan ne on epäluotettavia. Samalla BMW ja Mercedes saa kiitosta vaikka ne hajoaa jatkuvasti. Tää on puolueellista huijausta, he suosivat omiaan ja mustamaalaavat japanilaisia merkkejä. Toyota on maailman luotettavin ja silti ADAC yrittää kaikin keinoin alentaa sen arvoa.Maksan jäsenmaksua vuodesta toiseen ja mitä hyötyä? Ei oikeasti mitään. Mainoksissa luvataan kultaa ja kunniaa, tiepalvelua, apua ulkomailla, kaikkea. Todellisuudessa soitat ja sinut ohjataan maksulliseen palveluun tai odotat tunteja. Ulkomaille mentäessä vielä kalliimpaa. Tuntuu että raha menee vaan heidän markkinointiin ja johdon taskuun. Huijausta!Olen kuullut samasta monelta muultakin Toyotan omistajalta. ADAC huijaa, ADAC huijaa. He lupaavat paljon mutta antavat vähän. Erityisesti Toyotan kanssa. Miksi he vihaavat Toyotaa? Koska Toyota ei hajoa ja siten ei tuota heille bisnestä hinauksilla ja korjauksilla? Se on ainoa järkevä selitys.En suosittele ketään liittymään ADAC:iin. Parempi käyttää paikallisia palveluita tai ihan vaan vakuutusyhtiön tiepalvelua. ADAC on menettänyt luottamukseni täysin. Huijausfirmaksi se on muuttunut. Toyota omistajana sanon tämän ääneen: älkää antako rahaanne niille!Toivottavasti muutkin alkavat puhua tästä. Liian monta kertaa sama juttu toistuu. ADAC huijaa, ADAC huijaa...Toyota-omistaja, pettynyt jäsen

2

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

HII oma poika taas valehtelee elkää uskoko toyota omapojan valheita.

• Anonyymi00002
        UUSI

Aiettä noin aikaisin aamuyöllä tuli noin paha mieli kun adacin kokemuksista tuli infoa? Eikö tuo ole ihan normitoimintaa huijaavalta järjestöltä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      85
      1469
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      112
      1365
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      30
      1127
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      24
      1049
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      114
      898
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      888
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      18
      836
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      65
      787
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      40
      687
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      74
      686
    Aihe