Kisan parhaat Sydänmaa, Hoho, Västilä. Erityisesti Hohon vuorentien keventävä pelto-oikea, ainakin hyviä liippejä tiedossa.
Secto rally 2026
13
814
Vastaukset
- Anonyymi00001
mites arctic lappland- ralli...mihin kannattaa mennä? missä on kisan paikka? toimiiko Ripatin paikka?
olette te toppahousut varsinaista porukkaa🤣🤣 - Anonyymi00002
Tais tunturi jo mennä
- Anonyymi00003
Tytteli ei tiedä, että tunturi ajetaan seuraavanakin vuonna.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tytteli ei tiedä, että tunturi ajetaan seuraavanakin vuonna.
Mikä on seuraava vuosi, tytteli ?
- Anonyymi00004
Milloin eka auto tulee RAC:n ekalle pätkälle??? Liina tanassa jo odottelen
- Anonyymi00005
odotellaan, kunnes joku kaljahatun opetuslaumasta jää sisähönössä auton alle...toivottavasti vakuutusyhtiöt katselevat videoita ja eväävät kaikki korvaukset vahingon sattuessa...taikka jäävät toisen auton alle kun ryntäävät silmät teevadin kokoisena transsissa ekan auton ajaessa ulos...kauan ei kestä, kun kopsahtaa,,,
- Anonyymi00007
jos ottaisit ne vahvemmat lääkkeet.
- Anonyymi00014
Aika kauan jo kestänyt
- Anonyymi00009
Västilä on minun suosikki
- Anonyymi00010
Humalamäki on mun suosikki.
- Anonyymi00011
Urriaa ei oo ajettu pitkään aikaan.
- Anonyymi00012
Urria on legendaarinen
- Anonyymi00013
Västilän viimeinen ylämäki hakkuu kisan paikka. Liina kerroin 85%
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419