Aspocomp ei valmista valmiita drooneja kuluttajille, mutta yhtiö toimittaa kriittisiä, vaativia piirilevyjä elektroniikka-, puolijohde- ja puolustusteollisuudelle. Näitä piirilevyjä hyödynnetään muun muassa droonien ohjainkorteissa ja lennokkien elektroniikassa.
Netin syövereistä löytyi tällainen tieto. Tässä voi kyllä olla seuraava kotimainen suuri nousija.
Aspocomp ja droonit
13
327
Vastaukset
- Anonyymi00001
Seuraava raketti
- Anonyymi00002
Mistä harppaus johtuu nyt. Kovassa kiidossa
- Anonyymi00003
Mitä tapahtuu?
- Anonyymi00004
DJI valmistaa itse käyttämänsä piirilevyt. Aspocomp ei niitä valmista.
"markkinat" - Anonyymi00005
Ukrainaan hankitaan komponentit absoluuttisesti kustannustehokkainta reittiä käyttämällä.
https://www.youtube.com/watch?v=zlSMz_vtSwg&t=1s
"markkinat" - Anonyymi00006
Euroopan puolustusta ei rakenneta Ukrainassa eikä kiinassa.
Sodankäynti on murroksessa. Tämä voi olla uusi Nokia. Tämän alan yrityksiä jotka voivat näitä komponentteja tehdä on todella vähän Euroopassa. - Anonyymi00007
Piirilevyvalmistaja Aspocompin ja puolustusyhtiö Patrian merkittävin yhdistävä tekijä on Manu Skyttä, joka siirtyi Patrian operatiivisen johtoryhmän paikalta Aspocompin toimitusjohtajaksi vuonna 2024. Yhtiöillä on myös risteäviä intressejä ilmailu- ja puolustuselektroniikan alihankintaketjuissa.
- Anonyymi00008
Mielenkiintoista
- Anonyymi00009
Vieläkö ehtii mukaan
- Anonyymi00010
Omistajien määrä nousussa. Nyt on hyvä aika myydä Bittium ja Aspocomp tilalle.
- Anonyymi00011
Kenties Aspocompin osakkeen hinta pidetään 5 euron tuntumassa näiden valaiden toimesta. Välillä tehdään pieni hyppy ja joku korjaa voitot kotiin. Sen jälkeen laitetaan riittävästi osakkeita puskuriksi myyntiin edullisemmin jotta hinta pysyy alhaalla.
Joskus tuota omistin ja huvikseni seuraillut noita syklejä. Mikäli hinta pysyy alhaalla taitaa olla parempi mahdollisuus saada yrityskauppa maaliin? Tämä siis villi veikkaus - Anonyymi00012
Nyt osake elää ja etsii suuntaa. Omistajien määrä on nousussa ainakin
- Anonyymi00013
Tämä voi olla seuraava raketti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861837
- 108997
- 94894
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20707- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä27515Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;194471