Olisit Tyttö jättänyt Hofnarrimaininnan naamailematta, mutta et kyennyt.
Ole sinä niin koutsia kuin koet olevasi, mutta koutseilusi harjoitat väärällä tavalla ja väärällä forkalla.
Tehtäväsi on valistaa Pattayan matkailupalstalla ... Jep ja joo Tuut tuut, todellakin on rahtilaiva peittäny auringon.
>§<
Elamän tehtevä Pitchinä
11
185
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvin harva ihminen kehuskelee terveytensä menettämisellä ja "lilliputtien" tupruttelulla. Sitten on sydämen läpät paksuuntuneet, verenpaineet tapissa ja liikuntakyky nollissa, mutta silti ollaan niin saatanan polleaa poikaa kun minä poika se tupruttelen kissanpaskalle haisevia pötkylöitä molemmat hampaat kauniin syväruskettuneina. Köyhä joka leikkii rikasta polttamalla paskalta maistuvia ja oksettavan hajuisia pötkylöitä on säälittävä olento ja naista ei todellakaan tule saamaan kuin Isanin köyhimmistä nurkista, sillä varallisuus ei parempaan riitä.
Samaten hyvin harva kehuskelee kalliillaa lääkkeillään jotka Kela korvaa, mutta en tiedä ketään toista kuin Pasanen joka laskee että ne on hänelle kuuluvaa "lisätuloa".
Ei ole. Ne on veronmaksajien selkänahasta otettua köyhäinavustusta. Itse terveytensä pilanneiden kuuluisi maksaa itse myös ne lääkkeensä. - Anonyymi00002
Pimpshorny on todellinen bitch, jatkuvassa kiimassa kauppaa karvareunaista putkenpätkää maksukykyisille herrasmiehille. Aina joskus tyrkyttää sitä säälistä myös Pähkinärinteen tukireppanalle, huonoin tuloksin.
- Anonyymi00003
Mulla on Puppea ikävä.
> PitchPosso < - Anonyymi00005
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä...
Taas kilahti kattila Otaniemessä...
55555 - Anonyymi00006
Minä, minä, ja, mieli_kuvitus senssukka, kesto_tilauksena, ri ri ripu,ripuloin, pasasta makailu palstalle 55555
By PitcPosso- Anonyymi00007
laholaisten ahdistusta on havaittavissa...
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
laholaisten ahdistusta on havaittavissa...
Sulla puskajussukka posso on päässä vikaa, hommaa apua itsellesi...
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sulla puskajussukka posso on päässä vikaa, hommaa apua itsellesi...
laiffila palstan heikoin.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Onko taas Otaniemessä tylsää kun pitää aika täällä viettää.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Onko taas Otaniemessä tylsää kun pitää aika täällä viettää.
Posso googlailee mahdollisimman hienolta kuulostavia huippuasiantuntijan ammatteja netistä mutta siinä pukkaa pientä ristiriitaa kun harvoin sattuu Reinot menemään oikeaan jalkaan. "Väärässä jalassa... ja molemmat...!" -Tuumasi posso kun varpaat oli hiertyneet verille.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
posso palstan kurapasashousuinen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564