Well hello! <3
Jos etsit jotain kiihkeää luettavaa tositarinoiden ja fantasioiden muodossa, tää paikka on sulle!
Alle 5e /kk ja chat lisätipistä jos haluat tietää/kuulla/nähdä lisää :9
Miltä kuulostaa? Perfect!
Laita aluksi seurantaan @ contactyourfantacy (IG)
Jos et heti uskalla laittaa tilausta menemään ;)
Samoilla tiedoilla / cfantacy löytyy of puolelta!
then u will.
atm kuvia 274, videoita 92 & suurimmassa osassa jokin upea tarina liitettynä, eli lukeminen ei lopu kesken!
Tuore palaute eiliseltä
” Ja mä nyt olen tykännyt sun julkaisuista aina ja sä olet selvästi fiksu nainen, osaat kirjoittaa ja kiihottaa. Seksuaalisesti vapaa ja himokas. Sulla on hyvä combo, varsinkin kun siihen liittyy ulkonäkö ja tuollainen seksuaalisuus... <3”
Nähdään & jutellaan lisää <3 /cf
Etsittekö jotain kiihkeää luettavaa & chat seuraa? ;)
Anonyymi-ap
0
577
Luetuimmat keskustelut
Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.361256Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke581025Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63943- 56904
- 51781
- 65768
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍81716Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le38688- 82682
Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su30625