Hämeenlinnassa olisi hoikka vähän kokenut mies halukas antamaan tyydytystä suulla tai pepulla.
Olisko sulla tarpeita ;)
Hämeenlinna tyydytystä sinulle
13
436
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Oi. Kuumalla viltillä hyvin rasvattuun reikään.
- Anonyymi00003
Porsas röh röh
Voin tyydyttää sinut suullani, jos haluat, tai perseelläni, jos haluat. 50 v. mies.
- Anonyymi00004
Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa
- Anonyymi00005
Voisin tulla motarin levähdys alueelle tapaa sua. T. Bi ukm 60+
Tottakai olisi kiva laueta sun suuhun...
- Anonyymi00009
Miten saan sinuun yhteyden?
- Anonyymi00010
Haluja on, ei ehkä tarpeita, kun tähänkin asti oon pärjännyt ilman. Kiinnostuksen ja kokeilunhalusta ei ole puutetta.
Ukm Ps- Anonyymi00011
Ota ihmeessä kontakti ap. Olisi mukava tutustua (mahdollisuuksiin).
Ukm Ps (ei muuten viittaa mihinkään poliittiseen, toi nimimerkki!!!) - Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ota ihmeessä kontakti ap. Olisi mukava tutustua (mahdollisuuksiin).
Ukm Ps (ei muuten viittaa mihinkään poliittiseen, toi nimimerkki!!!)Mee Hämeenlinnan naisvankilaan siellä riittää puutteessa olevia turskia
- Anonyymi00015
Olen etsinyt täältä muutaman kerran, jopa sopinut motarin levarille tapaamisen. Sitten miehestä kuulu mitään, eikö voisi tavata rehdisti jos toinen kiinnosta lähtee molemmat jatkaa. Olen 184 78 17 karvaton bi ukm myös terve, suuhoito molemmin puolin tai yksi puolisesti myös yhtyä annan tiukkaan peppuuni paljaalla.
- Anonyymi00016
Hitsi olen Kuopiossa panisin sua mielellään. T. Bi ukm myös.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261563
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta2031006Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.148639Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.232536- 187499
- 31490
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut11444- 183444
- 41426
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen18403