Paljon olen löytänyt kätköjä joiden omistajaa ei tunnu kiinnostavan kätkönsä huolto.
mm.. Lokipaperi aivan kastunutta mössöä tai aivan täynnä. Jos joku laittaa jakoavaimen kuvan se tarkoittaa sitä, että kötkö pitäisi käydä huoltamassa, mutta kätkön omistaja tai piilottaja ei tunnu tämä huolto kiinnostavan tai reagoivan tähän mitenkään. Ite ainakin ragoin heti jos joku ilmoittaa vaikka, että loki on täynnä tai kostunut. Niin menen vaihtaan. heti kun vaan pääsen tai ehdin.
Tuntuu olevan myös paljon lopettaneita kätköiljöitä jotka eivät ole hakeneet enää vuosiin kätköjä, mutta omat huoltamattomat käytöt heillä on yhä haettavissa. Jos lopettaa kätköilyn. Kannattaisi harkita myös kätköjen poistamista.
Huolatammattomat kätköt
2
210
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kannattaa katsoa kätköttäjän profiilista, että onko hän enää ollut aktiivinen.
Voihan olla sairaus- tai jopa kuolemantapauksia.- Anonyymi00002
Muutamia kätköilijäitä tunnen kun olen miiteissä ollut ja muutamia on todellakin jo poistunut keskuudestamme ja sitten on selllaisiakin joilla on ikää jo niinpaljon, että eivät jaksa hakea enää kätköjä. Omat kätköt heillä on toki yhä haettavissa. Joitakin kätköjä tarkastjat myös poistaa jos he totevat, että se on kadonnut tai huoltamatta ollut pitkän aikaa! Eli kun vanaja sitä ei voi enää poistaa niin kyllä ne tarkastajat sen kätkön kyllä poistavat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53464