Löytyisikö? Varatulle ukolle.
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Myös sinkku käy jos osaa pitää suunsa kiinni.
- Anonyymi00004
Juu varmaan puolet lampikankaan akoista ovat torttu märkänä miettimässä että rohkenisiko ottaa sinuun yhteyttä.
- Anonyymi00005
En tartte kuin yhden, en puolia
- Anonyymi00006
Tietäisittepä miten moni on valmis pettämään jos vaan ois tilaisuus...
- Anonyymi00007
Ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella!
- Anonyymi00008
Niin kai, kuin uudella autolla ajelisi.
- Anonyymi00009
Kuin runk... vasemmalla
- Anonyymi00010
Huomenna tonne chattiin niin voi sitte vaihtaa tietoja 😜
- Anonyymi00011
Näin se käy 😜
- Anonyymi00012
Mahtoiko olla sinun vaimosi 😜
- Anonyymi00014
Minun vaimolla on lupa vieraaseen. Olen aisuriukkomies. Kyllö on uoeaa, kun vaimolla on vientiä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Minun vaimolla on lupa vieraaseen. Olen aisuriukkomies. Kyllö on uoeaa, kun vaimolla on vientiä.
Pääsiskö tuota testaamaan onko näin?
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Pääsiskö tuota testaamaan onko näin?
Kyllä pääsee. Nytkin vaimo on satamassa tai jossain keskustassa terasseilla ym ystävättärensä kanssa. Odottelen, että tulisi kotiin. Hiukan hyvällä tavalla jännää, jos vaikka onkin jo jotain sutinaa.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kyllä pääsee. Nytkin vaimo on satamassa tai jossain keskustassa terasseilla ym ystävättärensä kanssa. Odottelen, että tulisi kotiin. Hiukan hyvällä tavalla jännää, jos vaikka onkin jo jotain sutinaa.
Mahtaisiko tämä ystävätär olla samanhenkinen? Siis kolmen kimppa?
- Anonyymi00017
Ei se järvi soutamalla kulu, rannat vaan erkanee toisistaan.. ( # )
- Anonyymi00019
Lisää, kiitos, nam
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1381510- 1481081
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät69936Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi267757- 68733
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56723- 37619
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7571Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33561- 59548