Cerwin Vega XLS-215 on erittäin hyvät kaiuttimet.

Anonyymi-ap

Tässä ei paista kateus läpi mutta Cerwin Vega XLS-215 on erittäin hyvät kaiuttimet sihen käyttö tarkoituksen mihin ne on tehty parempia ei löydy mistän.

Onko parempia kaiuttimia olemassa kun Cerwin Vega XLS-215 ei todellakaan ne on kultti kaiuttimet bassojen takia ne ei yrittäkän olla kovin hifistyneittä.

Ne on ronskeja ja ja to live rock konsertin olo huonesen nissä on paljon energia 40 hz mutta musikkin rittä hyvin 40 hz-20 khz ja ne sopi E-Type Pandora Scooter ym erittäin hyvin.

Miksi sanon tämän jo kuuntelin nittä Next Level Audio ja kokemuus oli mahtava sanon tämä siksi koska jos joku häiritse se että nämä ovat isot niin nillä on myös pikkuveli eli Cerwin Vega XLS-15 missä on yksi 15" basso.

Mutta se ei ole kultti kaiutin vaikka se on erittäin hyvä kaiutin millä melkein kuka tahansa pärjä jo sillä mutta tämä Cerwin Vega XLS-215 on pakko sada koska sillä on kultti status se ei jätä ketän kylmäksi jokaisella on tästä jotain mielipiteitä joko hyviä tai huonoja.

Mutta Cerwin Vega XLS-215 on herkkä toimi pienemmälläkin vahvistimella mutta kun on monta sata wattia niin nämä 2x15" bassot rupea toimimaan kuuten aktivi subbarissa ja koko talo tärisee.

Ei minä halua osta mitkään pa kaiuttimet että saan 2x15" bassot Cerwin Vega XLS-215 on kallit kaiuttimet jokaisella ei ole nihin vaara mutta onhan myös Dodge Viper kultti auto mitä jokainen ihannoi vaikka ei jokaisella ole sihen vaara.

Niin voin myös minä ihnaoida Cerwin Vega XLS-215 vaikka minulla ei ole sihen vaara koska me muutenkin ihanodan asioitta mihin meillä ei ole vaara kuuten esim Ferrari Lamborgini Bugatti Bentley Rolls Royce ym.

Niin kyllä minä voin ihnaoida Cerwin Vega XLS-215 vaikka minulla ei ole nihin vaara koska kyllä minä myös ihanoin Dodge Viper vaikka minulla ei ole sihen vaara.

Tässä ei paista kateus läpi koska vaikka on kateellinen niin pitä myöntää että parempia kaiuttimia ei ole ja jos minulla joskus tule pieni Keno voitto niin tiedänpä mitä rahalla ostan eli Cerwin Vega XLS-215 jos tule isompi Keno voitto niin ostan myös Dodge Viper.

Mutta ei hän minulla edes ole veikkaus korttia no jos joku onkin laittanut minun nimellä Keno lappu ja tuleekin sillä voitto ei sittä ikinä tiedä mutta joskus voi tulla yllättäen raha jostain.

Mutta jos usko enkeleihin niin ehkäpä joku enkeli on päättänyt että hän järjestä minulle Cerwin Vega XLS-215 sihen asti saa tyytyä Magnat Transpuls 1500 mitä myös sinällään on hyvät kaiuttimet mitä rittä melkein jokaiselle.

Että hyvä illan jatkoa ja miettikä nittä teidän suojelus enkeleitä kun te menette nukkumaan ehkä teillä joku päivä on Cerwin Vega XLS-215.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Här lyser ingen avundsjuka igenom, men Cerwin Vega XLS-215 är extremt bra högtalare för det användningsområde de är gjorda för. Bättre finns helt enkelt inte.

Finns det bättre högtalare än Cerwin Vega XLS-215? Nej verkligen inte. De är kultförklarade högtalare på grund av basen. De försöker inte ens vara särskilt hifi-fina.

De är brutala och ger en live rockkonsert-känsla i rummet. Det finns mycket energi runt 40 Hz, men för musik räcker det riktigt bra mellan 40 Hz–20 kHz och passar E-Type, Pandora, Scooter osv väldigt bra.

Varför säger jag detta? Jo, jag lyssnade på dem hos Next Level Audio och upplevelsen var fantastisk. Jag säger detta eftersom om någon stör sig på att de här är stora så finns det också en lillebror, alltså Cerwin Vega XLS-15, som har en 15-tums bas.

Men den är inte en kult-högtalare även om det är en väldigt bra högtalare som nästan vem som helst klarar sig med. Men Cerwin Vega XLS-215 måste man bara ha eftersom den har kultstatus. Den lämnar ingen kall. Alla har någon åsikt om den, antingen bra eller dålig.

Men Cerwin Vega XLS-215 är känslig och fungerar även med en mindre förstärkare, men när man har flera hundra watt så börjar dessa dubbla 15-tumsbasar jobba som en aktiv subwoofer och hela huset skakar.

Jag vill inte köpa några PA-högtalare bara för att få dubbla 15-tumsbasar. Cerwin Vega XLS-215 är dyra högtalare och alla har inte råd med dem. Men Dodge Viper är också en kultbil som alla beundrar även om inte alla har råd med den.

Så då kan också jag beundra Cerwin Vega XLS-215 även om jag inte har råd med dem, eftersom vi ändå beundrar saker vi inte har råd med, som till exempel Ferrari, Lamborghini, Bugatti, Bentley, Rolls Royce osv.

Så ja, jag kan beundra Cerwin Vega XLS-215 även om jag inte har råd med dem, för jag beundrar också Dodge Viper även om jag inte har råd med den.

Här lyser ingen avundsjuka igenom, för även om man är avundsjuk så måste man erkänna att det inte finns bättre högtalare. Och om jag någon gång får en liten Keno-vinst så vet jag vad jag ska köpa för pengarna, alltså Cerwin Vega XLS-215. Om jag får en större Keno-vinst så köper jag också en Dodge Viper.

Fast jag har ju inte ens något spelkort hos Veikkaus. Men tänk om någon ändå har lämnat in en Keno-rad i mitt namn och den vinner, man vet aldrig. Ibland kan pengar komma oväntat från någonstans.

Men om man tror på änglar så kanske någon ängel har bestämt sig för att ordna Cerwin Vega XLS-215 åt mig. Fram tills dess får man nöja sig med Magnat Transpuls 1500, som också i sig är väldigt bra högtalare och räcker för nästan vem som helst.

Så ha en fortsatt trevlig kväll och tänk på era skyddsänglar när ni går och lägger er. Kanske har ni också Cerwin Vega XLS-215 en dag.

• Anonyymi00002
      UUSI

There’s no jealousy shining through here, but the Cerwin-Vega XLS-215 are extremely good speakers for the purpose they were made for. Quite simply, nothing does it better.

Are there better speakers than the Cerwin-Vega XLS-215? No, absolutely not. They’re cult-status speakers because of the bass. They’re not even trying to be especially refined hi-fi speakers.

They’re brutal and give the room the feeling of a live rock concert. There’s a lot of energy around 40 Hz, but for music they work really well from 40 Hz–20 kHz and suit artists like E-Type, Pandora, Scooter and similar music extremely well.

Why am I saying this? Well, I listened to them at Next Level Audio and the experience was fantastic. I’m saying this because if someone is bothered by how large these are, there’s also a little brother model, the Cerwin-Vega XLS-15, which has a 15-inch woofer.

But it’s not really a cult speaker, even though it’s a very good speaker that almost anyone could be satisfied with. But the Cerwin-Vega XLS-215 is something you simply have to own because it has cult status. It leaves nobody indifferent. Everyone has some kind of opinion about it, either good or bad.

The Cerwin-Vega XLS-215 is sensitive enough to work even with a smaller amplifier, but once you feed them several hundred watts, those dual 15-inch woofers start working like an active subwoofer and the whole house shakes.

I don’t want to buy PA speakers just to get dual 15-inch woofers. The Cerwin-Vega XLS-215 are expensive speakers and not everyone can afford them. But the Dodge Viper is also a cult car that everyone admires even if not everyone can afford one.

So I can also admire the Cerwin-Vega XLS-215 even if I can’t afford them, because we all admire things we can’t afford, like Ferrari, Lamborghini, Bugatti, Bentley, Rolls-Royce and so on.

So yes, I can admire the Cerwin-Vega XLS-215 even if I can’t afford them, just like I admire the Dodge Viper even though I can’t afford that either.

There’s no jealousy showing through here, because even if someone is jealous, they still have to admit that there simply aren’t better speakers. And if I ever get a small Veikkaus Keno win, I already know what I’d spend the money on: Cerwin-Vega XLS-215. And if I win big, I’ll buy a Dodge Viper too.

Although I don’t even have a gaming card with Veikkaus. But imagine if someone had submitted a Keno ticket in my name and it actually won — you never know. Sometimes money can appear unexpectedly from somewhere.

And if you believe in angels, then maybe some angel has decided to arrange a pair of Cerwin-Vega XLS-215 for me. Until then, you’ll have to settle for the Magnat Transpuls 1500, which are also very good speakers in their own right and more than enough for almost anyone.

So have a continued pleasant evening, and think about your guardian angels when you go to bed. Maybe one day you’ll also own a pair of Cerwin-Vega XLS-215.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      137
      2001
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      129
      1649
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1516
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      88
      1423
    5. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      32
      1401
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      132
      1214
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      52
      1121
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      24
      1099
    9. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1021
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      51
      904
    Aihe