Esteri cafen leipä

Anonyymi-ap

Ostin yhden vaalean mutta en vaan tykästynyt. Hintaansa nähden 6 euroa on pitkäikäinen vaikkei kovin pitkä patukka ollutkaan. Tiukkaa tavaraa niin sai ohuita viipaleita. Muuten mauton ja suolaton. Jos joku avaisi tätä makuelämystä kun kovin tuntuvat mainostavan.

15

655

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Sama kokemus.

• Anonyymi00003

Erittäin hyvää ja vähäsuolaista,

• Anonyymi00004

Vaalea hapanjuuri leipä jakaa mielipiteitä. Toiset tykkää, toiset ei. Hintaa selittää prosessi ja raaka-aineet. Jokaisen leipurin leipä maistuu erilaiselle. Leipään vaikuttaa juuri, resepti, prosessi. Suosittelen kokeilemaan kun tulee muitakin vastaan.

• Anonyymi00005

Kaikkia ei voi miellyttää

• Anonyymi00006

Se on paljon narisijasta kiinni miten maukasta ruokaa saa. Esimerkiksi hirvaksen apsin ruokia on haukuttu ihan paskaksi.Silloin tällöin käyn siellä syömässä ja on niitä paskansyöjiä minun lisäksi vaan paljon.

• Anonyymi00007

Absilla voi valikoida lautaselle mieleistä, kaikkea ei ole pakko yrittää syödä jos ei tykkää. Syö salaattia tai toista lämmintä enemmän ja jättää paskan makuset kattilaan.

Ostan usein S-marketin Fazerin paistopisteen hävikkileivän, minusta ne on hyviä ja halvempaa jos Esterin leipä maksaa 6 e.

• Anonyymi00008

Esterin leipä hyvää ja edullista

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Esterin leipä hyvää ja edullista

Onko höpöheinä leipää

• Anonyymi00010

Ylimainostettu paikka muutenkin.

• Anonyymi00011

Hyvä paikka ja hyvät einekset.

• Anonyymi00012

Hyväähän se oli, ja halpaa.

Mutta jos halvempaa haluaa niin sitten paistopisteeltä hakee coopin alennus rieskan ellei riikonen ole kerenny jo varata kaikkia

• Anonyymi00013

Eineksiä käyttävät paljon. Erikoiskahvit ovat kylmiä, myös asiakaspalvelu kuuluu samaan kylmyyteen. Niin sanotuille vakioasiakkaille ollaan ystävällisiä. Muutaman kerran lounasaikaan käynyt ja ajatellut syödä paikanpäällä, niin on työnnetty ostokset paperikassiin ja ulos!
      Cafe Eines-Ester. Hintatasoon nähden voisi kuvitella tuotteiden olevan itesetehtyjä, suurinosa kuitenkin kesprolta tilattuja.

• Anonyymi00014

Hintataso hyvä, leipä ja leivonnaiset erinomaisia, palvelu kiitettävää, eikös se ole niin, jos hymyilet ja olet kohtelias samaa saat takaisin.

• Anonyymi00015

Leipä on hyvää ja ruisleipä erityisesti. Tietenkää se ei oo niin halpaa kun kaupan halpisleivät.

• Anonyymi00016

Oli hyvä leipä. Suolahdessa söin kahvilla leivän ja oli ihan transrasvassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      196
      1892
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      997
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      137
      962
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      213
      728
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      62
      678
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      666
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      24
      664
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      602
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      578
    Aihe