Miksi torin kulmassa on kielletyn ajosuunnan merkki, kun kukaan ei näytä sitä noudattavan? Kolme kertaa olen lyhyen ajan sisällä nähnyt näin tapahtuvan, välillä ajurina on peräkammarin poika, välillä ammattikuski.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Missä - ? onko Kajaanin vai Raahen tai olisiko Tyrnävällä - ?
- Anonyymi00007
Kysele lisää tyhmiä
- Anonyymi00002
Sakot virkamiehelle väärästä merkistä. Demokratia on toimnut.
- Anonyymi00003
Onko aloittajalla oma kyttäyskoppi ja päivystys 24/7 paikalla? Onko videokuvaa? Voisit myydä MOT-ohjelmalle!
- Anonyymi00004
Siinä on välillä meinannut kokista kun viekä.vauhdilla ajetaan kiellettyyn suuntaan ja tuleekin toinen vastaan! Sama koulukeskuksen luona. Laiskat vanhemmat tuo lapsia kirkonkylällä jopa yläkoululaisia pihaan asti ja koukkaavat siitä ensimmäisestä risteyksestä jossa on kielletty ajosuunta!
- Anonyymi00005
Juuri tätä tarkoitin, kun keskustelun aloitin.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Juuri tätä tarkoitin, kun keskustelun aloitin.
Hanki elämä looser
- Anonyymi00009
Koulukeskuksella puomi laitettu terveysaseman puolelle. Näkyy jonne nyt siirtävän puomin edestä pois ja ajavan perille asti vaikka liikennemerkki tuotu kertomaan, ettei ajaminen ole sallittua! Miten nää tämän päivän jampat on niin vellipe....tå, ettei yhtään viitsitä kävellä! Onneksi kamerat tulossa koulun pihaan tuohonkin puolelle! Eilen olikin häiriköintiä samassa paikassa., joka katolla kiipeillyt samoin viereisen Kuukankodin rakennuksen katolla kävely! Noloa nuorisolta tuollainen mutta vielä enemmän noloa vanhemmille vaikka eivät taida edes välittää!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531087Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll231069Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514842- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181615Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62609Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘38562