On se aika ihmeellistä kun alaikäiset lapset sanoo että Anneli Auer on kohdistunut heihin väkivaltaa ja seksuaalisia rikoksia nyt kun he ovat aikuisia ja peruvat niin nyt heitä uskotaan vaikka se on ihan selvä että äitinsä on luvannut heille rahaa ja siksi he peruvat
Anneli Auer suunnitteli kaiken
7
263
Vastaukset
- Anonyymi00001
Joo, lasten tilit tutkittava ja myös äidin tilit
- Anonyymi00002
Aina tuo sama virsi. Olet vaan kateellinen heidän rahoistaan. Asiantuntijat selvittivät tapauksen. Anneli ja Jens ovat syyttömiä ja sehän joitain ketuttaa.
- Anonyymi00003
Olipas tuossa lapsellisen typerä aloitus. Onnea sinulle, aloittaja.
- Anonyymi00004
Minusta tämä kaikki mitä Annelista on käyty keskustelua, voi olla vaikuttanut siihen, että tilanne on kärjistynyt niin, että aviomies uhkasi näiden asioiden paljastamisella tuomalla niitä julki ja sai uhkauksestaan maksaa hengellään?
Olen Yle Areenassa seurannut Nuori Morse- sarjaa ja siellä tämä päähenkilö ratkoo tällaisia Anneli Auer- tapauksia julki hyvine perusteluineen. Anneli Auer on syyllinen ja patologisena valehtelijana meinaa päästä tästä kaikesta kuin koira veräjästä?
- Anonyymi00006
Lapsi tuo rahan tullessaan. Vanha viisaus ei pettänyt tällakään kerrralla. Auer on saanut/saamassa reilusti enemmän korvauksia kuin moni tienaa koko työelämäaikanaan.
- Anonyymi00007
On se kylmän rauhallinen ihminen onko tunteita ollenkaan.
- Anonyymi00008
Ei kannata herjata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564