Vaikka Suomi etenikin nyt mitalipeleihin

Anonyymi-ap

Muistutus rakkaat veljet ja sisaret että televisio kielto on yhä voimassa eikä siten armosta osallinen voi katsoa kisoja liikkuvana kuvana. Radiosta voitte kuunnella pelejä.

TV: Olavi pääkonttoriltapäin

65

571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Saahan sitä katsoa kun ei katso himoiten.

      Ei ajattele että ne ovat israelilaisia homoja joita tulee siunata.

      Vaikka naisten lentopallopeli olisi aivan eri asia.

      Se olisi suora tie sinne helvettiin tulkittiin se miksi sitten tahanssa Jeesuksen puheessa, mutta sinne matka olisi jos erehtyisi naisten lentopallpeliä vilkaisee vaikka ilman TV:tä livenä. Silloin ei olisi enää kahta sanoo miten käy iäisyydessä.

      • Anonyymi00002

        ei saa televisio-ohjelmia katsoa. Ei urheilua eikä muutakaan. Se on kielto päällänsä yhä.

        Jokainen joka ei ole kiellolle kuuliainen tullaan erottamaan rauhanyhdistyksensä jäsenyydestä, johonka erotustyöhön rauhanyhdistysten johtokunnat ryhtykööt.

        Se on kuulkaatte rakkaus pitämisessä.

        TV:Olavi


    • Anonyymi00003

      Ajatelkaa asiaa! Lahjustaalamiljonääri määräsi televisiokiellon!
      Lahjuksissa hän ei nähnyt mitään väärää.

      • Anonyymi00005

        Vaikka niistä seurasi saatanzlliset hoitokokoukset!


    • Anonyymi00004

      Kun Raamatun sana ratkaisee, niin olennaisinta on se että katsooko himoiten televisioita tai mitä tahansa muuta. Jos ei katso, katseleminen on sallittua ja os katsoo niin joutuu helvettiin kuten Jeesus sanoi. Ei sitä kukaan voi muuksi muuttaa eikä keksiä omasta päästä muita selityksiä.

      Ainut poikkeus siinä että Israelille sallitaan homostelu sekä muut asiat kun on valittu kansa ja heidän homostelunsa sekä TV:n katselunsa tulee siunata.

    • TV-kieltoa on SRK,n mahdotonta purkaakaan, kun silloin pitäisi myöntää että he erehtyivät siinäkin pahemman kerran.

      En muista yhtään vellua, jotka oikeasti olisivat katuneet television katsomistaan ja salatelevision omistamistaan. Mutta verimantraa tuonkin "synnin" päälle on mantrattu paljon.

      Kuitenkin, jos julistat television katsomisen synniksi, ja silti teet sitä salaa. Silloin se on synti!

      • Meilläkin oli salatelevisio ja kaikilla tuntemillani velluilla oli myös. Vahva epäilyni on, että myös Einarilla oli! Miehellä joka kiellon teki!


      • Anonyymi00007
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Meilläkin oli salatelevisio ja kaikilla tuntemillani velluilla oli myös. Vahva epäilyni on, että myös Einarilla oli! Miehellä joka kiellon teki!

        hoitomiehillä oli telkkari se on srk keksimä sääntö jolla saadaan ihmiset alistettua kososlainen termi keksittiin että sillä voisi alistaa oikea uskoiset jotka ei noudattanu niitten televisio sääntöä


      • Anonyymi00007 kirjoitti:

        hoitomiehillä oli telkkari se on srk keksimä sääntö jolla saadaan ihmiset alistettua kososlainen termi keksittiin että sillä voisi alistaa oikea uskoiset jotka ei noudattanu niitten televisio sääntöä

        Jep,jos olit "oikea " ihminen, niin kärähtäminen salatelevisiosta ei johtanut minkäänlaiseen sanktioon em henkilöä kohtaan.

        Kun Heikki esitti omantunnon kysymyksen salatelevisiosta em Herralle, hän karjaisi vastauksen:

        "SEKÖ VANHA ROMU?!,."

        Se riitti vastaukseksi. Kaikkia ei kiusattu television takia jos naama miellytti!


      • Anonyymi00009
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Jep,jos olit "oikea " ihminen, niin kärähtäminen salatelevisiosta ei johtanut minkäänlaiseen sanktioon em henkilöä kohtaan.

        Kun Heikki esitti omantunnon kysymyksen salatelevisiosta em Herralle, hän karjaisi vastauksen:

        "SEKÖ VANHA ROMU?!,."

        Se riitti vastaukseksi. Kaikkia ei kiusattu television takia jos naama miellytti!

        Ei varmaan demonipesän naamat miellyttäneet.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Ei varmaan demonipesän naamat miellyttäneet.

        Teille synti on näköjään kiinni laitteen iästä ja katselijan naamasta:
        ​Siinä teillä on sitä "erehtymätöntä" moraalia parhaimmillaan! Kun rivijäsen katsoo televisiota, se on matkalippu helvettiin ja demonipesään. Mutta kun herra isoherra jää kiinni samasta asiasta, se kuitataan karjumalla, että se on vain "vanha romu".
        ​Teidän koko sääntöviidakkonne on pelkkää teatteria. Seuraavissa seuroissa voittekin varmaan saarnata uutta oppia: televisio on syntiä vain, jos se on uusi malli ja jos katselijalla on väärä naama. Turha siellä on netissä demoneista huudella, kun teidän omat johtajanne määrittelivät synnin kriteeriksi laitteen teknisen kunnon. Se teidän "pyhä valtakuntanne" on pelkkä hyvävelijärjestelmä, jossa säännöt on tehty vain alamaisille.


      • Anonyymi00010 kirjoitti:

        Teille synti on näköjään kiinni laitteen iästä ja katselijan naamasta:
        ​Siinä teillä on sitä "erehtymätöntä" moraalia parhaimmillaan! Kun rivijäsen katsoo televisiota, se on matkalippu helvettiin ja demonipesään. Mutta kun herra isoherra jää kiinni samasta asiasta, se kuitataan karjumalla, että se on vain "vanha romu".
        ​Teidän koko sääntöviidakkonne on pelkkää teatteria. Seuraavissa seuroissa voittekin varmaan saarnata uutta oppia: televisio on syntiä vain, jos se on uusi malli ja jos katselijalla on väärä naama. Turha siellä on netissä demoneista huudella, kun teidän omat johtajanne määrittelivät synnin kriteeriksi laitteen teknisen kunnon. Se teidän "pyhä valtakuntanne" on pelkkä hyvävelijärjestelmä, jossa säännöt on tehty vain alamaisille.

        Very good!😂


      • Anonyymi00019
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Very good!😂

        Taidatte olla hyvin lapsellista porukkaa näin keskustelun sisältöön vedoten.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Taidatte olla hyvin lapsellista porukkaa näin keskustelun sisältöön vedoten.

        Demonipesäksi nimittelijä💩syyttää asiallisia lapsellisiksi!


    • Anonyymi00006
    • Anonyymi00008

      No niin jännitys tiivistyy mutta muistakaatte rakkaat se televisio kielto on yhä voimassa!! Uskovainen ei halua liikkuwaa kuwaa seurata!! Radiosta voitte kuunnella jännittävää ottelua.

      TV: Olavi

    • Anonyymi00011

      Jos Suomi voittaa maailmanmestarruuden, niin hetken Helsinki on sekaisin. Ihmiset ovat kadulla iloitsemassa, kaikki ovat kavereita eikä se ole vain kemiallista todellisuutta. Se on kuin olisi tullut herätys, aivan kuin ihmisen sisällä palaisi herätyksen tuli, heillä ei olisi mitään huolta huomisesta eikä arjen murheista, vaan he iloitsevat yhdessä muiden iloitsevien kanssa ja unohtavat sen että kaupungilla pitää kulkea synkkänä murjottaen ja muita mulkoillen.

    • Anonyymi00012

      Ei hetkauta😁. Mun puilesta voipi olla vaikka kaikki kanavat pimeenä. Tosin Norjan kosto lätkään🤣

    • Anonyymi00013

      Toivottavasti Sveitsi ei voita. Ei vain siksi että Suomen pitää voittaa, vaan siksi että Sveitsille se olisi niin suuri hurmos että heillä kyllä karkaa mopo käsistä silloin ja kaikki ryntäisi ulos halaamaan toinen tosiaan ja iloitsemaan enemmän kuin ihmiselle on sopivaa. Parempi että häviävät Suomelle ja murehtivat sitä luuukuissaan ja suomalaiset juhlivat kun heillä on siitä jo kokemusta ja juhlitaan vain hetki ja palataan sitten arkiseen jupinaan.

    • Anonyymi00014

      Myös finaali.

      Sitäkään ette saa katsella raikkaat.

      Muistutan yhä televisio kiellosta.

      Se on yhä voimassa.

      Radiosta voitte kuunnella.

      TV: Olavi

    • Anonyymi00015

      Pitää rukoilla ettei Sveitsiä ei kohtaa se hurmos että voittaa Suomen, vaan että pettyvät katkerasti kun Suomi laittaa myllyn päälle ja lataa maaleja liukuhihnalta.

      Ei Sveitsi kestäisi sitä huumaa ja hurmosta mitä siitä seuraisi. Se olisi sama kuin koko maata kohtaisi herätys ja kaikki alkaisi hihhuloida ja unohtaisi kaikki muut asiat. Suomi osaa jo käsitellä kokemuksella asiaa, että kyse on vain jääkiekosta, että pala kumia vain on mennyt tiettyyn paikkaan, niin ei sen vuoksi tarvitse mennä lopullisesti sekaisin.

      Toivottavasti Herra varjelee Sveitsiä tältä.

    • Anonyymi00016

      Kaikista parasta olisi tietenkin ollut jos Kanada tai USA olisi voittanut mestaruuden. Siellä TV on niin täynnä jääkiekkoa ja muuta urheilua että olisi vain ollut olan kohaus, että ai pärjäsivät tuollakin eikä koko kansa ryntäisi kadulle hihhuloimaan aivan kuin Jeesus olisi tullut takaisin ja olisi hyvää pataa keskenään vaikka vähän aikaa sitten olisivat kitiseet kaikenlaista sekä mulkoilleet toisilleen.

      Mutta täytyy hartaasti toivoa ja rukoilla ettei Sveitsiä kohtaa se hurmos, että voittaa Suomen. Ei ne pysyty sitä käsittelemään sellaista kun heillä ei ole kokemusta missä vesialtaissa hypitään tai mitä hullua yleensä tehdään täydessä hurmoksessa. On aivan liian arveluttavaa laskea kansakuntaa siihen tilaan.

      On Sveitsin parhaaksi että Suomi laittaa taasen kaiken peliin ja sen ihmemiehet veivaavat kumilätkän häkkiin vaivattomasti sveitsiläisten katsoessa että jopas on jätkät taitavia.

    • Anonyymi00017

      Joo ei, ei saa katsella televisiota. Se on syntiä. Vaikka kuinka mikä finaali olisi niin ei saa.

      TV: Olavi

      • Anonyymi00020

        Hullulla on halvat huvit!


      • Anonyymi00025

        onko tää tv olavi joku julkkis


    • Anonyymi00018

      Tänä iltana usko punnitaan. Kuka jaksaa olla kuuliainen rakkaan seurakunta äidin rakkaille rakkauden neuvoille. Se kuulkaa kostuu.

    • Anonyymi00021

      Sveitsin puolesta voi rukoilla ettei voittaisi

    • Anonyymi00023

      Taivaspaikkaa ei finaalipelin vuoksi kannata menettää. Radiosta pelin voi kuunnella.

      • Anonyymi00027

        Eihän se tunnu miltään kuunnella radiosta, kun television synnillistä menoa on saanut maistaa.


    • Anonyymi00024

      Television katselu ei ole enää syntiä.

      • Anonyymi00026

        Mikä muutti muuttumattoman?


      • Anonyymi00029

        Kiva kuulla näin palstalla .....kun kymmeniä vuosia sitä puhuja ukot toitotti ....ja SRK pääjehuna kukkona tunkiolla....


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Mikä muutti muuttumattoman?

        Aika. Maailma modernisoitui . TV kielto lensi historian roska pönttöön. Minne se oli aina kuulunutkin.


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Aika. Maailma modernisoitui . TV kielto lensi historian roska pönttöön. Minne se oli aina kuulunutkin.

        Mutta et koskaan voi lukea päivämiehen etusivulta:

        TV-KIELTO KUMOTTU!


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Mutta et koskaan voi lukea päivämiehen etusivulta:

        TV-KIELTO KUMOTTU!

        Koska mitään kieltoa ei ole ollutkaan. Me emme vain halua katsoa synnintoosaa. Einari Lepistö päätti niin, ettemme halua!


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Mutta et koskaan voi lukea päivämiehen etusivulta:

        TV-KIELTO KUMOTTU!

        En voi lukea koska päivämies ei ole informaation jakaja vaan ukko köörin äänitorvi. Ja ukko kööri ei voi kertoa olleensa 50vuotta väärässä kiellettyjä television. Päivämies on epärehellinen "Media"


    • Anonyymi00028

      Ei se TV:n katselu, vaan se hurmos mikä siitä seuraa jos Suomi voittaa. Ei ihmiselle voi mitään hurmosta hyväksyä. Jos kerran uskonnollinen hurmos on suurin synti mitä ihminen voi tehdä ja mahtava herjauksen aihe, niin mitä sitten on hurmos siitä että isot miehet saavat kumilätkän varjeltuun paikkaan. Sehän on älyttömintä mitä ihminen voi kuvitella. Sen nyt ymmärtäisi jos ollaan hurmoksessa kuten sana kuvaa, mutta jos aivan turhan vuoksi, niin sitä ei voi kukaan sietää.

      Joten rukoillaan hartaasti ettei Sveitsi voita eikä joudu pienenä maana ja ensikertaisena sellaiseen hurmokseen ja niin mene koko kansakunta pilalle.

      Me suomalaiset olemme jo niin monessa sopassa keitettyjä, että kyllä yhden hurmoksen kumilätkän vuoksi kestämme. Se on niin voimakas ilmiö ettei sitä vastaan auta herjata kuten uskonnollista hurmosta, vaan sen vain täytyy antaa mennä rauhassa ohi ja odottaa että elämä palaa omiin uomiinsa.

      Joten kädet ristiin sen vuoksi Suomen vuoksi ja toivotaan että Jumala varjelee Sveitsiä hurmokselta kun se ei pystyisi sitä kuitenkaan käsittelemään.

    • Anonyymi00030

      Vielä Suomi ei ole tehnyt hyväksyttävää maalia, joten vielä Sveitsi säästymässä hurmokselta ja sen pahoilta vaikutuksilta.

      Saisi kuitenkin kuulla siitä miten jonkin kumilätkän liikkeistä joutuvat hurmokseen ja niitä pidettäisiin tosi outoina, jotka kannattaa kiertää kaukaa.

    • Anonyymi00032

      Pahaksi onneksi Suomi joutuu aloittamaan toisen erän viisi kolmea vastaan alivoimalla.

      Siinä on Sveitsin hurmos enemmän kuin lähellä.

      Voi olla että menevät täysin pilalle hurmoksensa kanssa.

    • Anonyymi00033

      Sveitsi välttyi hurmokselta. Ei saanut edes viidellä kolmella vastaan aikaan vaarallisia tilanteita.

      Ellei ihmettä tapahdu, ei Sveitsi voita.

    • Anonyymi00034

      Ei Sveitsiä pelasta enää mikään hurmoksen kauhuilta. He ovat jo nyt pelin vielä ollessa käynnissä ja tasatuloksessa täysin hurmoksessa vaikka kumilätkä liikkuu vain sinne tänne jäällä.

      Heidän osaltaan peli on menetetty, he ovat antautuneet hurmokseen, ottaneet sen omakseen eikä enää mikään pelasta heitä siltä. Toivottomia tapauksia.

    • Anonyymi00035

      Onneksi Jumala siunasi Sveitsiä ja heidän hurmoksensa haihtui sinne jäähalliin ja ovat kuin maansa myyneitä. Olisi ollut kamalaa jos olisivat voittaneet ensimmäisen mestaruutensa ja koko kansa olisi mennyt hurmokseen.

      Suomi osaa jo kokemuksella käsitellä asiaa ja ymmärtää että se on vain kumilätkä minkä ympärillä on pyöritty ja pian taasen koittaa arki eikä hurmoksesta näy jälkeäkään.

    • Anonyymi00038

      Olavi riehaantui täysin.

    • Anonyymi00039

      Kyllä Herra on hyvä kun varjeli Sveitsin hurmoksekselta.

    • Onkohan internetvideoiden katselu kuinkakin yleistä näiden televisionkatselun kieltävien kulttien jäsenten piirissä ? 🤔

      • Anonyymi00040

        Se on maan tapa ja ei kiellettyä. Kaikki tv-ohjelmatkin saat katsoa esim areenasta. Kännykästä saat katsoa myös tv,tä. Sehän ei ole kristityn kodin huonekalu.

        Olen vl!


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Se on maan tapa ja ei kiellettyä. Kaikki tv-ohjelmatkin saat katsoa esim areenasta. Kännykästä saat katsoa myös tv,tä. Sehän ei ole kristityn kodin huonekalu.

        Olen vl!

        Kun tv kiellettiin.Sen ajan tv oli niin ruma laatikko että ei mikään ihme että sitä ei juuri kukaan halunut ottaa huonekaluksi.
        Nyt on tilanne ihan eri.


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Se on maan tapa ja ei kiellettyä. Kaikki tv-ohjelmatkin saat katsoa esim areenasta. Kännykästä saat katsoa myös tv,tä. Sehän ei ole kristityn kodin huonekalu.

        Olen vl!

        Me emme tarvitse Päivämieheen tv-kiellon kumoamista. Seurataan mitä toiset vl:t tekevät ja siten itsekin sitten toimitaan.


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Me emme tarvitse Päivämieheen tv-kiellon kumoamista. Seurataan mitä toiset vl:t tekevät ja siten itsekin sitten toimitaan.

        Ja se päivämiehen ilmoitus olisi osoitus rehellisyydestä.
        Sellaista vl-oppi ei tunne!


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Kun tv kiellettiin.Sen ajan tv oli niin ruma laatikko että ei mikään ihme että sitä ei juuri kukaan halunut ottaa huonekaluksi.
        Nyt on tilanne ihan eri.

        Laita se ruma televisio päälle, niin hokaat mitä varten se hankittiin!


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Ja se päivämiehen ilmoitus olisi osoitus rehellisyydestä.
        Sellaista vl-oppi ei tunne!

        SRK kaivaa omaa hautaansa.


      • Anonyymi00041 kirjoitti:

        Kun tv kiellettiin.Sen ajan tv oli niin ruma laatikko että ei mikään ihme että sitä ei juuri kukaan halunut ottaa huonekaluksi.
        Nyt on tilanne ihan eri.

        Nykyään televisioiden ollessa tyylikkäitä ohuita tauluja, ovat television katselumäärät Suomessa jyrkässä alamäessä.

        Tavallaan ironista...


      • Anonyymi00048
        kollimaattori kirjoitti:

        Nykyään televisioiden ollessa tyylikkäitä ohuita tauluja, ovat television katselumäärät Suomessa jyrkässä alamäessä.

        Tavallaan ironista...

        Jos sitä katsotaan nykyään netin kautta enempi?tiiä sitte.


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Me emme tarvitse Päivämieheen tv-kiellon kumoamista. Seurataan mitä toiset vl:t tekevät ja siten itsekin sitten toimitaan.

        Ne, jotka ovat uskaltaneet alkaa katsomaa tv-ohjelmia, käyttämään korvakoruja ja juomaan 1 olutta antavat esimerkkiä muille, että näin voidaan tehdä.


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00049 kirjoitti:

        Ne, jotka ovat uskaltaneet alkaa katsomaa tv-ohjelmia, käyttämään korvakoruja ja juomaan 1 olutta antavat esimerkkiä muille, että näin voidaan tehdä.

        Minä juon 2-olutta


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        Laita se ruma televisio päälle, niin hokaat mitä varten se hankittiin!

        Ei ole televisiota.
        Netin kautta voin kahtoa kaikki ohjelmat mitä nyt tulee kahtottua.


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Minä juon 2-olutta

        Minä juon vain yhen.Toinen rupiaa jo tökkiin.Niin on oluen laatu heikentynyt muutamassa vuosikymmenessä.
        Kyllä sitä aikoinaan helposti meni lähes kymmenen ennen kuin rupes tökkii.


    • Anonyymi00050

      Hienoa että Jumala varjeli Sveitsiläiset kumilätkän hurmokselta.

      Jos Jumalasta tai muutoin hurmoksessa, se ymmärrettävää, mutta että kumilätkästä.

    • Anonyymi00053

      Kuvittelisi että ihmiset saa käännytettyä mihin tahansa uskoon, jos ovat kumilätkän liikkeistä noin hurmoksissa.

    • Anonyymi00054

      Voisi kuvitella että Jumala laittaa ihmiset aivan sekaisin.

      On kuitenkin eri asia kuin kumilätkä.

    • Anonyymi00057

      Ei ottelun katsominen syntiä ollut. Jotka muuta väittää vetäkööt ittee peffaa.

    • Anonyymi00058

      Miksi sitä televisiota ei saa katsoa,mutta tietokoneelta saa katsoa aivan samoja ohjelmia?

      • Anonyymi00060

        Lue Erkki Piri -ketjusta, miten eräs vl-ihminen kertoo siellä, miten 1963 vuosikokouksessa kiellettiin TV, se ei ole uskovaisen kodin huonekalu. SRK ei ole kummonnut kieltoa.
        SRK on hyväksynyt internetin, siksi sinäkin voit katsoa TV:ä internetin kautta.

        TIETENKIN TÄMMÖINEN ON NAURETTAVAA, MUTTA ME TEEMME SILLÄ TAVALLA, ETTEI SRK MENETÄ KASVOJAAN.


    • Anonyymi00059

      Niin ei hurmostelu ole syntiä, vaikka sen aiheuttaa kumilätkä.

      Piristää se murjottamisen keskellä.

    • Anonyymi00061

      Ei siinä muutoin maailman murheet paina silloin kun on oikeaa asiaa rientää kadulle juhlimaan. Ei siinä murehdita vaikka Trump on sotansa kanssa kusessa kuten Putin ja aiheuttaa vain kärsimyksiä kaikille kun öljyn hinta uhkaa karata käsistä ja Israel ei vain halua rauhaa, vaan pommittaa koko ajan Libanonia minkä ei edes pitäisi kuulua Trumpin sotasuunnitelmiin eikä hän edes ollut tietoinen mitä siellä tapahtuu.

      Kun on ihmisillä oikea ilon aihe, syytä aivan oikeasti iloon ja asioiden pohtimiseen miten hän kivasti kävi, niin ei siinä maailman murheet paina eikä tule edes mieleen. Kaikkien huomio on vain siinä miten kumilätkä onnistui menemään maaliin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe