Willen Suvivirsi

Anonyymi-ap

Siis että mitä?
Wille Rydmanhan osaa laulaa.
Suvivirsi ilman säestystä.
Voiceen kilpailemaan

60

456

5Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sibelius Akatemian laulunopettaja kehui Rydmanin esitystä , Hän osaa laulaa ja Hänellä on kokemusta esiintyä laulaa kuorosta Cantors Minores

• Anonyymi00002

Haluan kuulla enemmän Willen laulua.

• Anonyymi00026
        UUSI

Rydmanit ovat musiikkisukua jos joku ei tiennyt.

• Anonyymi00052
        UUSI

... hänellä on kokemusta esiintymisestä laulajana kuorossa ...

• Anonyymi00003

Tietysti osaa, kun tietää kuka on hänen isoisänsä.

• Anonyymi00004

Musikaalisuus jatkuu suvussa.
        Wille voisi laulaa sen " Niin kaunis on maa"

• Anonyymi00005

Yök. En halua sen lieron pärstääkään.

• Anonyymi00006

...nähdä.

• Anonyymi00007

Eihän sinun tarvitse naamaa nähdä, kun kuuntelet vain laulua.

• Anonyymi00009
      UUSI

Asennevammainen älähti.

• Anonyymi00010
        UUSI

Kesä on avattu. Hienosti veti Wille.

• UUSI

Pikkutyttöjen ahdistelija Rydman saa kiekua vaikka hallelujaa ja laulaa maammelaulua eikä se muuta yhtään mitään.

• Anonyymi00011
        UUSI

Aika pienihän sinä olet, mutta missä välissä hän on sinua päässyt ahdistelemaan, sillä kai ”tietosi” on omakohtaista. Vai uskotko iltapäiväplaskan juoruihin?

• Anonyymi00012
        UUSI

Mites se Paloma menikään se lentävä lause, mitä usein siteeraat, että jos ei sinulla ole mitään hyvää sanottavaa ihmisestä, niin ole hiljaa.

• UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Mites se Paloma menikään se lentävä lause, mitä usein siteeraat, että jos ei sinulla ole mitään hyvää sanottavaa ihmisestä, niin ole hiljaa.

Poliitikoista saa esittää arvosteluja ja näkemyksiä, myös negatiivisia. Eri säännöt julkisuuden henkilöille. Rydman on liero vaikka sen voissa paistaisi ja vaikka se kuinka vetoaisi mummujen tunteisiin laulamalla suvivirtti a capella.

• UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Aika pienihän sinä olet, mutta missä välissä hän on sinua päässyt ahdistelemaan, sillä kai ”tietosi” on omakohtaista. Vai uskotko iltapäiväplaskan juoruihin?

Ei todellakaan, ja miksi kääntää kommenttini lyömäaseeksi minua kohtaan hyödyntäen tietoa siitä että olen pienkokoinen? Aika h..........in ala-arvoista .
        Poliitikoista ja julkkiksista puheenollen: ei savua ilman tulta. En tiedä mistä olen lukenut teinityttöjen kertomaa Rydmanin sedän lähentelyistä.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Paloma.se01 kirjoitti:

Ei todellakaan, ja miksi kääntää kommenttini lyömäaseeksi minua kohtaan hyödyntäen tietoa siitä että olen pienkokoinen? Aika h..........in ala-arvoista .
        Poliitikoista ja julkkiksista puheenollen: ei savua ilman tulta. En tiedä mistä olen lukenut teinityttöjen kertomaa Rydmanin sedän lähentelyistä.

Et tiedä, mutta kirjoitat kuin tietäisit.
        Missä hän on lähennellyt, milloin, ketä, kuinka montaa pikkutyttöä, jotka sitten olivatkin teinityttöjä?

• Anonyymi00015
        UUSI
        Paloma.se01 kirjoitti:

Poliitikoista saa esittää arvosteluja ja näkemyksiä, myös negatiivisia. Eri säännöt julkisuuden henkilöille. Rydman on liero vaikka sen voissa paistaisi ja vaikka se kuinka vetoaisi mummujen tunteisiin laulamalla suvivirtti a capella.

Älä herjaa ketään.
        Poliitikkokin on ihminen.

• UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Älä herjaa ketään.

Minä en ole ihan varma Rydmanista.
        Muistatko vielä sellaista tv-sarjaa kuin "V" ?

• UUSI

• Anonyymi00018
        UUSI
        Paloma.se01 kirjoitti:

Nyt lopeta kesimäsi valheet ja panettelujutut ,
        oletko vähä-älynien,

pikku tytöthän oli itse kesineet koko jutun kun olivat ihastuneet willeen,
        mutta kun eivät saaneet tunteileen vastinetta
        keksivät omia älyttömiä perättömyyksiä kyseisestä henkilöstä,
        sehän on jopa toditettu ja tytöki loupulta myöntäneet,

on törkeyden huippu keksiä noi raskauttavia valheita levittää kenestäkään ihmisestä, kyllä miehetki ON inhimillisä ihmisiä,,,, jos sitä et tienny,

• Anonyymi00019
        UUSI
        Paloma.se01 kirjoitti:

Menehän sinä nyt katsomaan ystäväsi mdk:n kanssa live lähetystä tästä foorumista.

• Anonyymi00020
        UUSI

Mitä sen pitäisi muuttaa?

Oli vaikka kuinka inhottava tyyppi, niin jos hän osaa laulaa, niin miksi ei pikkusieluiset feministit voi sitä myöntää?

En ole kuullut hänen lauluaan, joten siinä mielessä
        olen jäävi tässä ketjussa.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Paloma.se01 kirjoitti:

" Rydman on liero vaikka sen voissa paistaisi ja vaikka se kuinka vetoaisi mummujen tunteisiin laulamalla suvivirtti a capella."

Noin kirjoitit Rydmanista, mutta minäpä lukaisin Wikistä hänen "syntinsä" ja tuomioita ei tullut, paitsi ero Kokoomuksesta, joten on nyt se "Natsi Ps" haukuttu.

• Anonyymi00027
        UUSI

Olen lukenut sen Wille Rydmanin kirjoittaman e-kirjan. Vääristelyä ja pahaa puhetta on nuo hänestä tehtaillut ahdistelujutut.

Wille Rydmanin kirjoittama kohuttu esikoiskirja Salaisuus, jota ei ollut (2023) on luettavissa ja ladattavissa kokonaisuudessaan sähköisessä muodossa (PDF) suoraan Wille Rydmanin omilta verkkosivuilta tai suorana PDF-tiedostona. Teos käsittelee hänen mukaansa niitä tapahtumia, jotka johtivat Helsingin Sanomien vuonna 2022 julkaisemaan uutisointiin. Kirja herätti ilmestyessään laajaa julkisuutta ja johti myös poliisin esiselvitykseen Ilta-Sanomien uutisoimana, mutta esitutkintaan sitä ei lopulta aloitettu Suomen Kuvalehden mukaan.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Paloma.se01 kirjoitti:

Voi sinua ressukkaa. Sinun tunteisiin vetoaa se hillopurkin tutkija.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

" Rydman on liero vaikka sen voissa paistaisi ja vaikka se kuinka vetoaisi mummujen tunteisiin laulamalla suvivirtti a capella."

Noin kirjoitit Rydmanista, mutta minäpä lukaisin Wikistä hänen "syntinsä" ja tuomioita ei tullut, paitsi ero Kokoomuksesta, joten on nyt se "Natsi Ps" haukuttu.

Ei savua ilman tulta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Et tiedä, mutta kirjoitat kuin tietäisit.
        Missä hän on lähennellyt, milloin, ketä, kuinka montaa pikkutyttöä, jotka sitten olivatkin teinityttöjä?

LUE LEHTIÄ.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Paloma.se01 kirjoitti:

Taidettiin alaikäiset maksaa hiljaisiksi ... ?

• Anonyymi00034
        UUSI

Samat sanat. Iljettävä tyyppi - muutenkin.
        Hän edesmenneestä isästään oli aikoinaan kohujuttu,
        että hän olisi musiikkitunnilla hyppyyttänyt pikkupoikia
        ilman housuja kikkelit paljaana.
        Vanha juttu, ei löydy enää arkistoista, mutta muistissa on pysynyt.
        Levätköön rauhassa.
        Ei omena kauan puusta putoa ?

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Fakta mikä fakta. Media on kirjoittanut asiasta kilometrin verran sivuja.

• Anonyymi00037
        UUSI
        Paloma.se01 kirjoitti:

Poliitikkoj pitää kritisoida.

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Älä herjaa ketään.

Poliitikkoja pitääkin kritisoida. Lähentelijäkin pääsi ministeriksi.
        Jo on aikoihin eletty.

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Nyt lopeta kesimäsi valheet ja panettelujutut ,
        oletko vähä-älynien,

pikku tytöthän oli itse kesineet koko jutun kun olivat ihastuneet willeen,
        mutta kun eivät saaneet tunteileen vastinetta
        keksivät omia älyttömiä perättömyyksiä kyseisestä henkilöstä,
        sehän on jopa toditettu ja tytöki loupulta myöntäneet,

on törkeyden huippu keksiä noi raskauttavia valheita levittää kenestäkään ihmisestä, kyllä miehetki ON inhimillisä ihmisiä,,,, jos sitä et tienny,

14 pikkutyttöä kertoi ihan samaa, Ei valehdelleet.

• Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Fakta mikä fakta. Media on kirjoittanut asiasta kilometrin verran sivuja.

Kilometrit eivät kerro totuudellisuudesta, vain suurentelusta ja asian lietsomisesta.

• Anonyymi00053
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

LUE LEHTIÄ.

Älä huuda

• Anonyymi00013
      UUSI

Kertokaa miksi pitää politiikka sekoittaa tuollaiseen lauluesitykseen. Eikö ne asiat riitele, eikä ihmiset. Jos vastustaja tekee jotain muuta kuin politiikkaa, niin te vedätte siitäkin herneen nenäänne. Pitäisi ihmisellä olla jotain ajatusta myös elämästä, eikä sitoa sitä kaiken vastustamiseen, sehän pilaa ihmisen oman mielenrauhan.

• Anonyymi00016
      UUSI

Paloma tuli pilaamaan tämänkin ketjun.
      Eikö kylvöt luista? Eikö mies tuo aamiaista vuoteeseen? Mikä pännii.
      Älä tuo huonoa tuultasi suvivirsi-ketjuun
      Ap

• Anonyymi00017
      UUSI

RYDMA ON KRISTINUSKOINEN SUOMALAINEN

hänen osallistuminen kevätvirren laulamiseen on luonnollista,
      kuten kenen tahansa osallisuminen kevät virren laulamiseen,

Rydman kuuluu suomen eliti älykkö politikojen ryhmään,

suomi tarvitseent fiksuja osaavia politikkoja korjaamaan suomen talous taas tasapainoon,
      nyt suomi on vasemisto poilitikkojen jäljiltä katstrofaalisessa konkurssissa, ,

nyt tarvitaan parhaimisto suomen johtoon !

• Anonyymi00041
        UUSI

Rasisti persu se on ,joka on sanonut olevan natsi.

• Anonyymi00043
        UUSI

Sitten pitää heittää persut huut h*lvettiin.

• Anonyymi00021
      UUSI

Äärioikeisto uusnatsismi ei piitannut uskonnosta yhtälailla stalinismi viis veisaisi uskonnosta ei tänä päivänäkään piittaa, USA:a se tarkoittaa ääri konservatiimia Trump uskontoa johon suomen äärioikeisto mieltynyt

• Anonyymi00023
        UUSI

Pertikin tunnistaa vaikka ei ole kirjautunut.
        Hän laulaakin aina samaa virttä.

• Anonyymi00022
      UUSI

Näin Willen spontaanin virsiesityksen. Miehellä hyvä ääni ja meininki tuossa. On hän laulellut ennekin...

• Anonyymi00024
      UUSI

Paloma on kuvista päätellen lyhyenläntä varreltaan, mutta suuta on kuin variksenpojalla, raakkuessa

• Anonyymi00044
        UUSI

Paloman kommentit edustavat sivistystä. Sinun sivistymätöntä juntti-persuutta.

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Paloman kommentit edustavat sivistystä. Sinun sivistymätöntä juntti-persuutta.

Olen satasella samaa mieltä. Junttalipoo vielä päälle päätteeksi peukuttaa pashkojaan.

• Anonyymi00029
      UUSI

Willellä on hieno ääni. Hänen isoisä oli säveltäjä Kari Rydman.

• Anonyymi00035
        UUSI

Kirjoitit oli, mutta on edelleen

• Anonyymi00042
        UUSI

En arvosta häntäkään. Hänestäkin oli kohujuttuja. Liittyen pikkupoikiin.
        Mutta R.I.P

• Anonyymi00056
        UUSI

Kari Rydman elää yhä

• Anonyymi00039
      UUSI

Rosa lauloi huutaen vilttuhai sehyvältä
      Oli huuto kappakeisarissa

Rosa Meriläinen vs häveliäisyys Jos salietiketin rikkominen olisi kilpailulaji, epäviralliseen Suomen ennätykseen nousisi epäilemättä vihreiden Rosa Meriläisen suorituskimara. Hän hätkähdytti kansaa kuuluisalla ”roiskeläpällään” ja ”Vittu haisee hyvältä”-pinssillään.

• Anonyymi00046
      UUSI

Rydmanilla on ollut etenkin kokoomusnuorten piirissä tietynlainen maine, sanoo moni juttuun haastateltu. Hänestä on varoitettu.

• Anonyymi00048
      UUSI

Jos hän on oikeasti laulanut, niin kerrankin voi antaa sille yläpeukun.

• Anonyymi00051
      UUSI

Roosalla läppänsä alla jatkuva kutka.

• Anonyymi00055
      UUSI

Wille jauhotti urputtajan täysin, laulu kirsikkana.

• Anonyymi00057
      UUSI
    • Anonyymi00058
      UUSI

Rydman on ihan huipputyyppi. Osaa todella fiksusti esiintyä ja mukavaa silmäruokaa myös.
      Hän pääsee varmasti pitkälle !

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      30
      3888
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1869
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1324
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1256
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      67
      1135
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      981
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      901
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      356
      868
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      851
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      841
    Aihe