Hoitokoti viimeisenä paikkana? Jo pelkkä ajatus kammottaa.
Hoitokodeissa ihminen hiivutetaan pois elämästä.
Hommatkaa läheisillenne kotihoito niin pitkäksi aikaa kun vain mahdollista. Se on kaikista inhimillisin tapa osoittaa vanhemmalleen arvostusta ja rakkautta.
Hoitokodit
12
373
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Samaa mieltä. En vanhempiani laittaisi ikinä mihinkään kusen hajuiseen laitokseen yksinään syömään soseita!
- Anonyymi00002
oletko edes käynyt vanhusten palveluasumisen yksikössä?
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
oletko edes käynyt vanhusten palveluasumisen yksikössä?
On itse asiakas 👍
- Anonyymi00003
Mitä väliä kyllä se lusikka lentää nurkkaan on sitä kotona tai toisten nurkissa
- Anonyymi00005
Minä olen sitä mieltä, että jos se lusikka ei enää kädessä pysy, eikä jalatkaan ym. pelitä, hoitokotiin vaan, koska se "elämä" on eletty, eikä ole mitään järkeä siirtää hoitoa omaisien riesaksi.
Näin toivon, että kohdallani tehdään kun se aika tulee...- Anonyymi00006
Opettele ensin itse vaihtamaan vaippasi kun makaat vihanneksena sängyssä ei ne hoitajat jouda joka cacca vaippaa vaihtamaan
- Anonyymi00012
Varmasti sinun kohdallasi näin tehdäänkin!
- Anonyymi00007
Hoitovirheitä tulee jatkuvasti. Suomalaisilta loppui työt jotka on vuosija hoitanut vanhuksia rakkaudella,. Nyt kielitaidottomat vaihdettu tilalle.. Kyllä sen verran pitäisi vanhuksia kunnioittaa että olisi Suomalainen hoitaja loppuajalla, vanhukset jotka tämän maan ovat jaloilleen nostaneet.
- Anonyymi00008
Eihän semmonen dementikko mitään tajua kuka sitä hoitaa
- Anonyymi00009
Luunapin voimaa saa säädellä.
- Anonyymi00010
Ja munkin puremista
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ja munkin puremista
Korjaan vielä, että munkin HOKEMISTA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1531393Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1261121Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä33872Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216849En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58802- 150774
- 64772
- 47706
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57642Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss63593