Onko kokemusta tuosta Ukraina kirpputorista onko se luotettava? Kun on niin ristiriitaisia kommentteja siitä somessa, että onko sinne järkevä viedä perikunnan tyhjentämästä ok-talosta tavaraa.
Että mihin ne sitten menee ja onko toiminta vastuullista ja ihmisiä kunnioottavaa.
Ukraina kirpputori luotettava?
207
1898
Vastaukset
- Anonyymi00002
Jos nuin on niin on aika sydämetöntä toimintaa.
Toki on täysin mahdollista, että keräysten tuotot valuu oligarkkien taskuun, on se sen verran korruptoitunut maa tuo Ukaraina.
Olisikin kiva tietää sellaiasia kanavia joiden kautta antamamme apu menee varmasti Ukrainan kansan ja sotilaiden hyväksi.- Anonyymi00003
Kyllä on tietoa ja totta tuosta toiminnasta - jossa on paljon hämärää. Lopettaa se pitää eikä kenenkään kannata sinne mitään viedä/lahjoittaa. Apua voi jokainen antaa luotettaville tahoille.
- Anonyymi00011
…kyllä se toiminta ei ole rehellistä.
Immaanuel on hyvä kirpputori…rehellinen ja luotettava. - Anonyymi00035
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyllä on tietoa ja totta tuosta toiminnasta - jossa on paljon hämärää. Lopettaa se pitää eikä kenenkään kannata sinne mitään viedä/lahjoittaa. Apua voi jokainen antaa luotettaville tahoille.
Kerrotko tarkemmin mihin mielipiteesi perustuu? On räikeää huudella tämmöistä ilman että esittää mitään kunnollisia perusteluja tai todisteita väittämänsä tueksi.
- Anonyymi00042
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kerrotko tarkemmin mihin mielipiteesi perustuu? On räikeää huudella tämmöistä ilman että esittää mitään kunnollisia perusteluja tai todisteita väittämänsä tueksi.
Eiköhän todistelut ja perustelut selvitä muilla keinoin?
- Anonyymi00206
Pekka ja Natalia Hiltunen . Auttavat Kajaanissa asuvia ukrainalaisia Kajaanissa , ja vievät tavaraan Ukrainaan. Kuvat todistavat sen. Minulla on kuvia. He ovat ehdottoman luotettavia. Mitään ei myydä eikä huutokaupata.
- Anonyymi00236
Anonyymi00206 kirjoitti:
Pekka ja Natalia Hiltunen . Auttavat Kajaanissa asuvia ukrainalaisia Kajaanissa , ja vievät tavaraan Ukrainaan. Kuvat todistavat sen. Minulla on kuvia. He ovat ehdottoman luotettavia. Mitään ei myydä eikä huutokaupata.
Täällä oli sähköposti osoitekkin , joka oli poistetussa kirjoituksessa, Se poisto on aiheeton, se vain taisi osua oikeeseen osoitteesee?
- Anonyymi00240
Anonyymi00236 kirjoitti:
Täällä oli sähköposti osoitekkin , joka oli poistetussa kirjoituksessa, Se poisto on aiheeton, se vain taisi osua oikeeseen osoitteesee?
Säännöissä kielletään sähköpostiosoitteiden julkaisu. Terv exmode
Lähde: https://www.suomi24.fi/opastus/saannot - Anonyymi00241
Anonyymi00240 kirjoitti:
Lähde: https://www.suomi24.fi/opastus/saannotKyllä omat henkilökohtaiset ja ITSE laitettuna saa laittaa, mikäli haluaa yhteydenottoja.
- Anonyymi00242
Anonyymi00240 kirjoitti:
Lähde: https://www.suomi24.fi/opastus/saannotToisen toisten ei saa laittaa..
- Anonyymi00243
Anonyymi00241 kirjoitti:
Kyllä omat henkilökohtaiset ja ITSE laitettuna saa laittaa, mikäli haluaa yhteydenottoja.
Ei saa. Terv exmode
Ote säännöistä: "Suomi24-palveluissa ei saa julkaista omia tai muiden henkilökohtaisia yhteystietoja kuten osoitetta, puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta" - Anonyymi00244
Anonyymi00243 kirjoitti:
Ei saa. Terv exmode
Ote säännöistä: "Suomi24-palveluissa ei saa julkaista omia tai muiden henkilökohtaisia yhteystietoja kuten osoitetta, puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta"Höpö hopö
- Anonyymi00245
Anonyymi00240 kirjoitti:
Lähde: https://www.suomi24.fi/opastus/saannotKyllä minä saan oman sähköpostini tänne halutessani laittaa, joka ei loukkaa ketään .
- Anonyymi00246
Anonyymi00245 kirjoitti:
Kyllä minä saan oman sähköpostini tänne halutessani laittaa, joka ei loukkaa ketään .
Etkö osaa lukea; "Suomi24-palveluissa ei saa julkaista omaa sähköpostiosoitetta"
Koeta nyt jo uskoa.
Tiedätkö miksi? No siksi ettemme tiedä onko kyseessä sinun osoitteesi, kun anonyyminä esiinnyt. Tollo.
Terv exmode - Anonyymi00247
Anonyymi00246 kirjoitti:
Etkö osaa lukea; "Suomi24-palveluissa ei saa julkaista omaa sähköpostiosoitetta"
Koeta nyt jo uskoa.
Tiedätkö miksi? No siksi ettemme tiedä onko kyseessä sinun osoitteesi, kun anonyyminä esiinnyt. Tollo.
Terv exmodeOtin selvää muualta, lukutaito hyvä.?
Kerrottiin, että oman sähköpostini saan halutessani laittaa
Koitappa etsiä netistä tietoa. Kenenkään toisen sp-osoitetta ei saa laittaa , eikä mitään tietoja toisista ihmisistä. - Anonyymi00248
Anonyymi00246 kirjoitti:
Koeta nyt jo uskoa.
Terv exmodeTollo kirjoittelee…mikä luulet olevasi sinulle en vastaile enää.
- Anonyymi00249
Anonyymi00236 kirjoitti:
Meidän Kajaani sensuroimaton löytyy tämä kirjoitus käykää lukemassa.
- Anonyymi00004
Mitäpä luulet kuinka luotettavia tuo vanha neuvostokansa on.
- Anonyymi00007
lienee ihan tavan kirppis
- Anonyymi00008
Päällepäin näyttää kyllä…muutakin kuuluupi, tuntien tämän pitäjän!!!???
- Anonyymi00018
EI ole tavallinen, en luota tippaakaan, omakohtaista kokemusta.
- Anonyymi00028
Anonyymi00018 kirjoitti:
EI ole tavallinen, en luota tippaakaan, omakohtaista kokemusta.
Mainos pyörii yksi tylkkääjäkin oli.
- Anonyymi00034
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mainos pyörii yksi tylkkääjäkin oli.
Haje kirppis kauppakavulla siisti hyvää tavaraa.
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Vastenmielinen paikka. Kerran kävin ja se riitti. Hyvä, jos sisälle ehtii, niin hyökätään kimppuun ja aletaan tyrkyttämään tavaraa. Myyjät kyttäävät ostajia ihan liiaksi. On ihnottavaa olla kyttäyksen kohteena.
- Anonyymi00038
Tämä kuuluu toiseen kirppikseen Hajessa on hyvä palvelu ja siisti paikka.. paljon olen löytänyt hyviä ostojs sieltä.
- Anonyymi00041
Anonyymi00034 kirjoitti:
Hyvä paikka on ja Immanuel ja ingman…Natalia Ja Pekka💕
- Anonyymi00045
Anonyymi00038 kirjoitti:
Tämä kuuluu toiseen kirppikseen Hajessa on hyvä palvelu ja siisti paikka.. paljon olen löytänyt hyviä ostojs sieltä.
Yhden kerran olen siellä käynyt ja se riitti. En pidä siitä, kun asiakasta kytätään.
- Anonyymi00046
Anonyymi00036 kirjoitti:
Vastenmielinen paikka. Kerran kävin ja se riitti. Hyvä, jos sisälle ehtii, niin hyökätään kimppuun ja aletaan tyrkyttämään tavaraa. Myyjät kyttäävät ostajia ihan liiaksi. On ihnottavaa olla kyttäyksen kohteena.
Ei kannata käyttäytyä näpistelijän tahi myymälävarkaan tavoin. Met seuraamma.
- Anonyymi00063
Anonyymi00046 kirjoitti:
Ei kannata käyttäytyä näpistelijän tahi myymälävarkaan tavoin. Met seuraamma.
Siellä ei ole mitään varastamisen arvoista kenellekään. On vastenmielistä, kun juuri ja juuri kerkeää sisälle, niin joku ukko tulee tyrkyttämään tavaroita. Hyi!
- Anonyymi00069
Anonyymi00041 kirjoitti:
Uskovaisis ainakin tuossa Immanuelissa.
- Anonyymi00079
Anonyymi00034 kirjoitti:
Tosi siisti js laadukasta tavaraa.
- Anonyymi00080
Anonyymi00079 kirjoitti:
Tosi siisti js laadukasta tavaraa.
Ja liian tyrkkyjä myyjiä...
- Anonyymi00081
Anonyymi00080 kirjoitti:
Ja liian tyrkkyjä myyjiä...
Höpö höpö
- Anonyymi00083
Anonyymi00081 kirjoitti:
Höpö höpö
Ei ole höpö höpö. Sen ainoan kerran kun kävin, niin metrin päässä sisäpuolella joku äijä alkoi tyrkyttämään tavaroita. Ja jokaisen myyntipöydän takana myyjä kyttäsi siihen malliin, että ei tiennyt milloin turpansa aukaisee ja alkaa myyntipuheen. Minä tykkään katsella rauhassa ja jos tarvitsen apua, niin kysyn sitä ihan itse. Toista kertaa en mene siihen kirppariin.
- Anonyymi00084
Anonyymi00069 kirjoitti:
Uskovaisis ainakin tuossa Immanuelissa.
Immanuel on siisti kirppari ja siellä ei haise pahalle. He laittavat esille vain puhtaita vaatteita. Heillä on pesukone ja höyrytyslaitteet, jotka puhdistavat kaikki myytävät tekstiilit.
- Anonyymi00085
Anonyymi00084 kirjoitti:
Immanuel on siisti kirppari ja siellä ei haise pahalle. He laittavat esille vain puhtaita vaatteita. Heillä on pesukone ja höyrytyslaitteet, jotka puhdistavat kaikki myytävät tekstiilit.
Juuri niin
- Anonyymi00086
Anonyymi00083 kirjoitti:
Ei ole höpö höpö. Sen ainoan kerran kun kävin, niin metrin päässä sisäpuolella joku äijä alkoi tyrkyttämään tavaroita. Ja jokaisen myyntipöydän takana myyjä kyttäsi siihen malliin, että ei tiennyt milloin turpansa aukaisee ja alkaa myyntipuheen. Minä tykkään katsella rauhassa ja jos tarvitsen apua, niin kysyn sitä ihan itse. Toista kertaa en mene siihen kirppariin.
Minulla oikein hyviä kokemuksia
- Anonyymi00087
Anonyymi00083 kirjoitti:
Höpö juttuasi
- Anonyymi00088
Anonyymi00087 kirjoitti:
Höpö juttuasi
Aikaisempi kirjoittaja ei kirjoita höpöjuttuja. Minulla on samanlainen kokemus. Ei ole hyväksi, jos liikkeessä tullaan heti tyrkyttämään tuotteita. Sama se on kaikissa liikkeissä. Kyllä asiakkaan pitää antaa ensin tutustua kaikessa rauhassa ja kyllä asiakas osaa kysyä neuvoja, jos siltä tuntuu.
- Anonyymi00089
Anonyymi00088 kirjoitti:
Aikaisempi kirjoittaja ei kirjoita höpöjuttuja. Minulla on samanlainen kokemus. Ei ole hyväksi, jos liikkeessä tullaan heti tyrkyttämään tuotteita. Sama se on kaikissa liikkeissä. Kyllä asiakkaan pitää antaa ensin tutustua kaikessa rauhassa ja kyllä asiakas osaa kysyä neuvoja, jos siltä tuntuu.
Myyjän työtä on "tyrkyttää". T: myyjätär
- Anonyymi00090
Anonyymi00084 kirjoitti:
Mukavat ihmiset
- Anonyymi00091
Anonyymi00088 kirjoitti:
Meillä vain hyviä kokemuksia ja hyvää tavaraa olemme ostaneet sieltä.
- Anonyymi00092
Anonyymi00089 kirjoitti:
Ihan normaalia, kun menen esim.Sokokselle myyjä tulee heti kysymään tarvitseko spua? Siihen voi vaan vaststa , mitä haluaa.
- Anonyymi00093
Anonyymi00089 kirjoitti:
Juu, siis suomeksi sanottuna tehtävänä on selvittää kysellen asiakkaan tarpeet ja toiveet.
Jos asiakas kyselystä suuttuu, niin voi lähteä kovalla vauhdilla ja mennä johonkin toiseen kauppaan . - Anonyymi00099
Anonyymi00041 kirjoitti:
Rehelliset..
- Anonyymi00108
Anonyymi00034 kirjoitti:
Hajesta olen tehnyt hyviä ostoksia uudenveroisia.
- Anonyymi00109
Anonyymi00084 kirjoitti:
Siellä on puhtaita vaatteita, olen nähnyt kuinka niitä silitetään ennen myyntiin laittoa.
- Anonyymi00228
Anonyymi00008 kirjoitti:
Päällepäin näyttää kyllä…muutakin kuuluupi, tuntien tämän pitäjän!!!???
Huhuilla on isot siivet ja juorut muuttuu pahemmaksi aina jokaisen sen kertojan suussa.
Pahansuopuus ja kateus on todella ikävää. - Anonyymi00229
Anonyymi00045 kirjoitti:
Yhden kerran olen siellä käynyt ja se riitti. En pidä siitä, kun asiakasta kytätään.
Ja tätä jankutat. Eiköhän ole jo selvää miksi sinua "kytätäån".
Joskus sitä sanotaan asiakaspalveluksi.
Ja aina voi ihan nätisti sanoa, että kysyn sitten jos tarvitsen apua. - Anonyymi00230
Anonyymi00228 kirjoitti:
Huhuilla on isot siivet ja juorut muuttuu pahemmaksi aina jokaisen sen kertojan suussa.
Pahansuopuus ja kateus on todella ikävää...eivät ole huhupuheita elettyä ja todettua toimintaa
- Anonyymi00231
Anonyymi00228 kirjoitti:
Pahansuopuus ja kateus on todella ikävää.Niinpä kyllä sillä isosuisella ukolla on elämän työnä haukkua kaikki kuten P.ingamani ym..ja auttaja tiimit.
- Anonyymi00237
Anonyymi00229 kirjoitti:
Ja tätä jankutat. Eiköhän ole jo selvää miksi sinua "kytätäån".
Joskus sitä sanotaan asiakaspalveluksi.
Ja aina voi ihan nätisti sanoa, että kysyn sitten jos tarvitsen apua.En ole käynyt kertaakaan tuossa paikassa.
- Anonyymi00009
Yritän, vaikka ei se helppoa ole tai tae, että aina onnistuisi edes. Olemaan täysin luotettava! T❤️
- Anonyymi00010
Rehellinen ja toisten kunniotus pittää olla. Eikä ryssitellä kettään..huutokaupassakin istuupi venäläisiä. Kuullun mukkaan tämä on ilvonit -että venäläisillä ei asiaa sinne.
Miten sen onnistumisen laita kun kaikki on aena mennyt persiilleen? Jotain onpi pahasti pielessä - taustat ovat hyvin tahraantuneet.. - Anonyymi00065
Anonyymi00010 kirjoitti:
Rehellinen ja toisten kunniotus pittää olla. Eikä ryssitellä kettään..huutokaupassakin istuupi venäläisiä. Kuullun mukkaan tämä on ilvonit -että venäläisillä ei asiaa sinne.
Miten sen onnistumisen laita kun kaikki on aena mennyt persiilleen? Jotain onpi pahasti pielessä - taustat ovat hyvin tahraantuneet..Jokainen ihminen on arvokas -rakasta löhimmäistäsi.
- Anonyymi00066
Anonyymi00065 kirjoitti:
Jokainen ihminen on arvokas -rakasta löhimmäistäsi.
Niin on - ja kunpa jokainen itse osaisi tutkia omaa käytöstään eikä hyökkäämällä ns.syyllisen/syyllisten kimppuun.
Tilinteonteon aika tulee meille jokaiselle sitä kuraa kun on viimeaikoina satanut niskaan.
Kun on omatunto puhdas - että puhuu totta tiukankin paikan tullen ja seisoo sanojensa takana ei ole hätää. . Tapana ei ole meillä valehdella tai keksiä asiankuulumattomia ja perättömiä tarinoita. Elämä on elämisen arvoista ja elän elämäni parasta aikaa ja nautitaan kesäsästä. - Anonyymi00067
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miten sen onnistumisen laita kun kaikki on aena mennyt persiilleen? Jotain onpi pahasti pielessä - taustat ovat hyvin tahraantuneet..Empatia , sympatia ja toisten huomioon ottaminen on suurta -mitä ihminen voi elämällään osoittaa. Se valitettavasti useilta puuttuu vain oma napa on edellä mitään muuta.
- Anonyymi00082
Nöyrä mieli ja toistenkin huomioon ottaminen olisi eduksi toiminnalle.
- Anonyymi00111
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miten sen onnistumisen laita kun kaikki on aena mennyt persiilleen? Jotain onpi pahasti pielessä - taustat ovat hyvin tahraantuneet..Kaikki sympatia Ukrainalaisille ja sodasta kärsineille.
Syyttömät joutuivat uhreiksi. Minä en tuomitse ketään ihmistä hirmuhallisijoiden perusteella, enkä Putinin tekoja missään nimessä hyväksy sydämetön raakalainen hän on.
Meidän ystävät, jotka tänään tulevat kylään toinen Venäläis -Suomalainen pariskunta ja toinen Ukrainalais-Suomalainen pariskunta. Keskenään tulevat hyvin toimeen ja kielikin sujuu moitteettomasti. Lojaalisuus on meidän motto -ei eroitella ketään kansalaisuuden vuoksi. Se loka -mitä ystävämme on saanut -koska hän on Venäläis taustainen on ala-arvoista.?! - Anonyymi00112
Anonyymi00111 kirjoitti:
Kaikki sympatia Ukrainalaisille ja sodasta kärsineille.
Syyttömät joutuivat uhreiksi. Minä en tuomitse ketään ihmistä hirmuhallisijoiden perusteella, enkä Putinin tekoja missään nimessä hyväksy sydämetön raakalainen hän on.
Meidän ystävät, jotka tänään tulevat kylään toinen Venäläis -Suomalainen pariskunta ja toinen Ukrainalais-Suomalainen pariskunta. Keskenään tulevat hyvin toimeen ja kielikin sujuu moitteettomasti. Lojaalisuus on meidän motto -ei eroitella ketään kansalaisuuden vuoksi. Se loka -mitä ystävämme on saanut -koska hän on Venäläis taustainen on ala-arvoista.?!🩷🩷🩷🩷
- Anonyymi00114
Anonyymi00111 kirjoitti:
Meidän ystävät, jotka tänään tulevat kylään toinen Venäläis -Suomalainen pariskunta ja toinen Ukrainalais-Suomalainen pariskunta. Keskenään tulevat hyvin toimeen ja kielikin sujuu moitteettomasti. Lojaalisuus on meidän motto -ei eroitella ketään kansalaisuuden vuoksi. Se loka -mitä ystävämme on saanut -koska hän on Venäläis taustainen on ala-arvoista.?!…hieno kirjoitus.
- Anonyymi00120
Isot puheet
- Anonyymi00121
Anonyymi00120 kirjoitti:
Isot puheet
Tämä tarkoitettiin tuohon yritän olla vaikka ei se helppoa ole jne..T❤️ 30.5.2026 kommenttiin
- Anonyymi00129
Anonyymi00111 kirjoitti:
Meidän ystävät, jotka tänään tulevat kylään toinen Venäläis -Suomalainen pariskunta ja toinen Ukrainalais-Suomalainen pariskunta. Keskenään tulevat hyvin toimeen ja kielikin sujuu moitteettomasti. Lojaalisuus on meidän motto -ei eroitella ketään kansalaisuuden vuoksi. Se loka -mitä ystävämme on saanut -koska hän on Venäläis taustainen on ala-arvoista.?!Ihania kohtaamisia - eipä kyyneliltäkään voinut välttyä.
Ukrainalais äiti kertoi elämän tilanteestaan nimiä mainitsematta. Hänellä on työpaikka täällä ja opiskelee Suomen kieltä , joka sujuukin jo loistavasti. Kesällä hän kerää marjat metsästä myyntiin - jotta saa tyttärelleen ja hänen lapselleen laitettua rahaa kun he ovat Ukrainassa.
Hän on mummo nuoresta iästään huolimatta ja hänen lapsenlapsi on neljä vuotta opiskellut musiikkia. Katsoimme videoita - joissa hän soittaa pianoa ja laulaa lahjakas lapsi.
Heinäkuussa teemme yhden reissun näiden pariskuntien kanssa., jotka olivat luonamme. Annoimme avustusta pakettiin. Kerroin heille, miten autoimme erästä Ukrainalaista koiraa, jonka toimitin eläinlääkäriin maksaen kaikki lääkärikulut. Eläinrakkaana ja auttamisen vuoksi tein tämän sillä eläin on ihmisten armoilla.
Kuuntelimme ääniviestejä - enempää kommentoimatta, ihmetys oli suuri. Kenellekkään en ole pahaa tarkoittanut , mutta sain sellaista kuraa - kun tämä olisikin kuulunut toiselle henkilölle.!? Pitää aina muistaa - että puhuu totta, eikä minulla ole mitään tarvista kenestäkään puhua asioita - jotka eivät pidä paikkaansa. Olen iloinen - että voin auttaa tätä äitiä ja lapsenlapsensa unelmaa. Pienikin apu on tarpeen. Kaikki sujui moitteetomasti - vaikka toinen pariskunta onkin Suomalais - Venäläinen. Näin rakennetaan ystävyyssuhteita - ei eroittelemalla syntyperän taustojen ja kansallisuuden vuoksi ketään ihmistä. - Anonyymi00130
Anonyymi00129 kirjoitti:
Ihania kohtaamisia - eipä kyyneliltäkään voinut välttyä.
Ukrainalais äiti kertoi elämän tilanteestaan nimiä mainitsematta. Hänellä on työpaikka täällä ja opiskelee Suomen kieltä , joka sujuukin jo loistavasti. Kesällä hän kerää marjat metsästä myyntiin - jotta saa tyttärelleen ja hänen lapselleen laitettua rahaa kun he ovat Ukrainassa.
Hän on mummo nuoresta iästään huolimatta ja hänen lapsenlapsi on neljä vuotta opiskellut musiikkia. Katsoimme videoita - joissa hän soittaa pianoa ja laulaa lahjakas lapsi.
Heinäkuussa teemme yhden reissun näiden pariskuntien kanssa., jotka olivat luonamme. Annoimme avustusta pakettiin. Kerroin heille, miten autoimme erästä Ukrainalaista koiraa, jonka toimitin eläinlääkäriin maksaen kaikki lääkärikulut. Eläinrakkaana ja auttamisen vuoksi tein tämän sillä eläin on ihmisten armoilla.
Kuuntelimme ääniviestejä - enempää kommentoimatta, ihmetys oli suuri. Kenellekkään en ole pahaa tarkoittanut , mutta sain sellaista kuraa - kun tämä olisikin kuulunut toiselle henkilölle.!? Pitää aina muistaa - että puhuu totta, eikä minulla ole mitään tarvista kenestäkään puhua asioita - jotka eivät pidä paikkaansa. Olen iloinen - että voin auttaa tätä äitiä ja lapsenlapsensa unelmaa. Pienikin apu on tarpeen. Kaikki sujui moitteetomasti - vaikka toinen pariskunta onkin Suomalais - Venäläinen. Näin rakennetaan ystävyyssuhteita - ei eroittelemalla syntyperän taustojen ja kansallisuuden vuoksi ketään ihmistä.❤️🙏
- Anonyymi00131
Anonyymi00129 kirjoitti:
Kuuntelimme ääniviestejä - enempää kommentoimatta, ihmetys oli suuri. Kenellekkään en ole pahaa tarkoittanut , mutta sain sellaista kuraa - kun tämä olisikin kuulunut toiselle henkilölle.!? Pitää aina muistaa - että puhuu totta, eikä minulla ole mitään tarvista kenestäkään puhua asioita - jotka eivät pidä paikkaansa. Olen iloinen - että voin auttaa tätä äitiä ja lapsenlapsensa unelmaa. Pienikin apu on tarpeen. Kaikki sujui moitteetomasti - vaikka toinen pariskunta onkin Suomalais - Venäläinen. Näin rakennetaan ystävyyssuhteita - ei eroittelemalla syntyperän taustojen ja kansallisuuden vuoksi ketään ihmistä...asiaa
- Anonyymi00132
Anonyymi00131 kirjoitti:
..asiaa
..tähän täytyy todeta, että törkyviestin lähettäjän naisystävä on ollut miellyttävä ja mukava. ..nyt sitten oli varmastikkin jonkun painostuksesta yhteydennpito katkennut??
..se on helppoa kun hän ei tunne puolisoaan joka moittii kaikki. - Anonyymi00133
Anonyymi00132 kirjoitti:
..tähän täytyy todeta, että törkyviestin lähettäjän naisystävä on ollut miellyttävä ja mukava. ..nyt sitten oli varmastikkin jonkun painostuksesta yhteydennpito katkennut??
..se on helppoa kun hän ei tunne puolisoaan joka moittii kaikki.Voe voe tätä juoruilun määrää. Antakaa nyt jo yksityisasioiden olla.
- Anonyymi00134
Anonyymi00133 kirjoitti:
Voe voe tätä juoruilun määrää. Antakaa nyt jo yksityisasioiden olla.
älä sekaannu kun oot ihan pihalla mikä yksityisasia?
…jos on saanut henk.kohtaisesti paska viestejä ne ovat ihan oma asia ja ihan hyvä muidenkin tietää , mitä eräs tuhuupi.
Se ei sulle kuulu oot vissiin perskärpänen joka tykkee vääryyksistä? - Anonyymi00136
Anonyymi00129 kirjoitti:
Kuuntelimme ääniviestejä - enempää kommentoimatta, ihmetys oli suuri. Kenellekkään en ole pahaa tarkoittanut , mutta sain sellaista kuraa - kun tämä olisikin kuulunut toiselle henkilölle.!? Pitää aina muistaa - että puhuu totta, eikä minulla ole mitään tarvista kenestäkään puhua asioita - jotka eivät pidä paikkaansa. Olen iloinen - että voin auttaa tätä äitiä ja lapsenlapsensa unelmaa. Pienikin apu on tarpeen. Kaikki sujui moitteetomasti - vaikka toinen pariskunta onkin Suomalais - Venäläinen. Näin rakennetaan ystävyyssuhteita - ei eroittelemalla syntyperän taustojen ja kansallisuuden vuoksi ketään ihmistä.Onpa hyvä kirjoitus.
- Anonyymi00138
Anonyymi00134 kirjoitti:
älä sekaannu kun oot ihan pihalla mikä yksityisasia?
…jos on saanut henk.kohtaisesti paska viestejä ne ovat ihan oma asia ja ihan hyvä muidenkin tietää , mitä eräs tuhuupi.
Se ei sulle kuulu oot vissiin perskärpänen joka tykkee vääryyksistä?Ei ne asiat ratkea sillä, jos tällä juorupalstalla kirjoitellaan...
- Anonyymi00162
Anonyymi00129 kirjoitti:
Kuuntelimme ääniviestejä - enempää kommentoimatta, ihmetys oli suuri. Kenellekkään en ole pahaa tarkoittanut , mutta sain sellaista kuraa - kun tämä olisikin kuulunut toiselle henkilölle.!? Pitää aina muistaa - että puhuu totta, eikä minulla ole mitään tarvista kenestäkään puhua asioita - jotka eivät pidä paikkaansa. Olen iloinen - että voin auttaa tätä äitiä ja lapsenlapsensa unelmaa. Pienikin apu on tarpeen. Kaikki sujui moitteetomasti - vaikka toinen pariskunta onkin Suomalais - Venäläinen. Näin rakennetaan ystävyyssuhteita - ei eroittelemalla syntyperän taustojen ja kansallisuuden vuoksi ketään ihmistä.On jollain kaunis tapa kirjoittaa.
- Anonyymi00217
Anonyymi00067 kirjoitti:
Empatia , sympatia ja toisten huomioon ottaminen on suurta -mitä ihminen voi elämällään osoittaa. Se valitettavasti useilta puuttuu vain oma napa on edellä mitään muuta.
Juuri niin.
- Anonyymi00218
Anonyymi00129 kirjoitti:
Kuuntelimme ääniviestejä - enempää kommentoimatta, ihmetys oli suuri. Kenellekkään en ole pahaa tarkoittanut , mutta sain sellaista kuraa - kun tämä olisikin kuulunut toiselle henkilölle.!? Pitää aina muistaa - että puhuu totta, eikä minulla ole mitään tarvista kenestäkään puhua asioita - jotka eivät pidä paikkaansa. Olen iloinen - että voin auttaa tätä äitiä ja lapsenlapsensa unelmaa. Pienikin apu on tarpeen. Kaikki sujui moitteetomasti - vaikka toinen pariskunta onkin Suomalais - Venäläinen. Näin rakennetaan ystävyyssuhteita - ei eroittelemalla syntyperän taustojen ja kansallisuuden vuoksi ketään ihmistä.Totta
- Anonyymi00013
Jos ymmärrän oikein,
tässähän sattumaa: eikö se suomi venäjä seura ole vastapäätä
ja toisel puolen ukraina kirppis vai mikä kierrätys??
hauska sattuma.
eikö tuo suomi venäjä seura vaihtanut nimensä?- Anonyymi00016
Tuo Venäjä seura ei ole enää siinä on muuttanut pois siitä.
Toisella puolella on Ukrainan kirppis tai mikä sitten omkaan. - Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tuo Venäjä seura ei ole enää siinä on muuttanut pois siitä.
Toisella puolella on Ukrainan kirppis tai mikä sitten omkaan.olikin se kv seura nyt ja kauppakavulle luxus isoihin tiloihin
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
olikin se kv seura nyt ja kauppakavulle luxus isoihin tiloihin
On kauppakadulla,
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
On kauppakadulla,
Mikä taho maksaa heidän kustannukset?
- Anonyymi00118
Anonyymi00023 kirjoitti:
On kauppakadulla,
Kauppskadulla hyvä Ukrainan auttaja Mira Natig .
- Anonyymi00128
Anonyymi00118 kirjoitti:
Kauppskadulla hyvä Ukrainan auttaja Mira Natig .
Uusi tuttavuus, erittäin mukava ihminen.
- Anonyymi00143
Anonyymi00021 kirjoitti:
olikin se kv seura nyt ja kauppakavulle luxus isoihin tiloihin
Saiko ne taas valtiolta tukea? Toivottavasti lakkautetaan kokonaan nämä turhat tuet. Rahat mieluummin kotimaan vanhuksien hoitoon ja lapsiperheiden tukemiseen.
- Anonyymi00145
Anonyymi00143 kirjoitti:
Saiko ne taas valtiolta tukea? Toivottavasti lakkautetaan kokonaan nämä turhat tuet. Rahat mieluummin kotimaan vanhuksien hoitoon ja lapsiperheiden tukemiseen.
Samaa mieltä , kyllä noita kirppiksiäkin joutaisi lopettaa
Toimitaan hyväntekijänä , mutta kyseenalaista ja ristiriitaista toimintaa tuntuu olevan.? Kyllä apu on tuntunut joiltakin unohtuavan , miten lapsiperheet Suomessa elävät köyhyydessä?
Hope auttaa näitä tarvitsevia netistä löytyy yhteydtiedot. - Anonyymi00150
Anonyymi00145 kirjoitti:
Samaa mieltä , kyllä noita kirppiksiäkin joutaisi lopettaa
Toimitaan hyväntekijänä , mutta kyseenalaista ja ristiriitaista toimintaa tuntuu olevan.? Kyllä apu on tuntunut joiltakin unohtuavan , miten lapsiperheet Suomessa elävät köyhyydessä?
Hope auttaa näitä tarvitsevia netistä löytyy yhteydtiedot.Hope tukee mm. demarien vaalikampanjoita. Niin että semmonen hyväntekijä.
- Anonyymi00151
Anonyymi00150 kirjoitti:
Hope tukee mm. demarien vaalikampanjoita. Niin että semmonen hyväntekijä.
Oikein hyvä.
- Anonyymi00015
En veisi missään tapauksessa.
- Anonyymi00026
Veronmaksajat ja avustukset.
- Anonyymi00024
Ylen toimittaja vääristelee totuutta.
https://yle.fi/a/74-20224824
Nuori ukrainalainen naislääkäri muka ahdistuu ja stressaantuu kun pelkää joutuvansa lähtemään pois EU-suomesta.
Sattumalta? vasta jutun lopussa mainitaan nuorella naislääkärillä olevan poikaystävä suomessa - ukrainalainen sellainen!
Kukahan tuossa jutussa pitäisi esitellä ahdistuneeksi ja stressaantuneeksi... ja syystäkin.- Anonyymi00030
Poikaystävän pitäisi olla maataan puolustamassa eikä täällä loisimassa.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Entäpä tyttöystävät???!
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Entäpä tyttöystävät???!
Voisivat muuttaa pois ukrainaan
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Voisivat muuttaa pois ukrainaan
Juuri niin
- Anonyymi00064
Anonyymi00030 kirjoitti:
Kyllä
- Anonyymi00071
Nyt menee puurot ja vellit sekaisin! Aloittaja tarkoittaa Janne Suutarin retrokirppistä joka näennäisesti "vie tavaraa" ukrainaan. Tällä ei ole mitään tekemistä Pekka Hiltusen kanssa. Pekan ja vaimonsa kautta apu menee varmasti perille.
- Anonyymi00073
Hiltusen pariskunta käsittääkseni tekee yhteistyötä avustutuksissa Peter Ingmanin kanssa? Hänellä on yli 30v.kokemus tästä työstä.
- Anonyymi00074
Anonyymi00073 kirjoitti:
Hiltusen pariskunta käsittääkseni tekee yhteistyötä avustutuksissa Peter Ingmanin kanssa? Hänellä on yli 30v.kokemus tästä työstä.
Apu menee varmasti perille niinkuin tässä joku kommentoi.
- Anonyymi00075
Juu
- Anonyymi00076
kyssykää hänen ex-vaimoltaan on faktaa tietoa
- Anonyymi00094
Anonyymi00074 kirjoitti:
Apu menee varmasti perille niinkuin tässä joku kommentoi.
Osa avusta menee kuluihin, koska kauas on pitkä matka.
- Anonyymi00096
Anonyymi00094 kirjoitti:
Kyllä ja niinkuin kehitysavunkin kanssa, niin suurin osa menee johtoportaan korruptioon ja paikallisen mafian haltuun.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/7d0bd2fc-3bc2-4d73-a950-e601504c8ad7 - Anonyymi00100
Anonyymi00094 kirjoitti:
Suuri osa ommaan taskuun j
- Anonyymi00101
Anonyymi00094 kirjoitti:
Suuri osa ommaan taskuun mennöö se tiietään.
- Anonyymi00102
Anonyymi00073 kirjoitti:
Ovat rehellisiä ja kaikenlainen tarkistus kestää päivänvalon.
Mitenkäs mahtaa olla jollain??? - Anonyymi00103
Anonyymi00101 kirjoitti:
Suuri osa ommaan taskuun mennöö se tiietään.
Tämä ei koske Hiltusia
- Anonyymi00110
Näinkö tiedät? Mistä päätellen?
- Anonyymi00117
Anonyymi00103 kirjoitti:
Tämä ei koske Hiltusia
Moni on kakku päältä kaunis.
- Anonyymi00119
Anonyymi00117 kirjoitti:
Moni on kakku päältä kaunis.
Myös sisältä kauniita ja hyvää työtä tekevät
- Anonyymi00135
Pekan ja hänen vaimonsa ei kannata välittää näistä puurojen ja vellirn sekoittajista. Teette arvokasta työtä rehellisesti ja se antaa hyvän mielen asioida kanssanne..
- Anonyymi00139
Anonyymi00135 kirjoitti:
Pekan ja hänen vaimonsa ei kannata välittää näistä puurojen ja vellirn sekoittajista. Teette arvokasta työtä rehellisesti ja se antaa hyvän mielen asioida kanssanne..
Ei ole koiraa karvoihin katsominen
- Anonyymi00140
Anonyymi00139 kirjoitti:
Ei ole koiraa karvoihin katsominen
Ihana pariskunta kaunis vaimo❤️❤️
- Anonyymi00141
Anonyymi00135 kirjoitti:
Juu ja naimisiinmeno lyhyen tuttavuuden jälkeen edesauttaa oleskeluluvan saamista.
- Anonyymi00169
Anonyymi00073 kirjoitti:
He toimivat yhteistyössä. Vaikka eivät ole kovinkaan esillä, tietyistä syistä, mutta kaikki toimii niinkuin ennenkin. Eilen oli antoisa ja valaiseva yhteydenotto , missä mennään? Kajaanin Seurakunnan palveluksessa oleva Ukrainan auttaja nyt eläkkeellä pois muuttaneena Kajaanista tekee sydämellä tätä työtä ja heillä on iso yhteistyö organisaatio mukana tässä työssä. Heille suojelusta ja taivaan isän varjelusta seuraavaan reissuun.
- Anonyymi00171
Anonyymi00169 kirjoitti:
He toimivat yhteistyössä. Vaikka eivät ole kovinkaan esillä, tietyistä syistä, mutta kaikki toimii niinkuin ennenkin. Eilen oli antoisa ja valaiseva yhteydenotto , missä mennään? Kajaanin Seurakunnan palveluksessa oleva Ukrainan auttaja nyt eläkkeellä pois muuttaneena Kajaanista tekee sydämellä tätä työtä ja heillä on iso yhteistyö organisaatio mukana tässä työssä. Heille suojelusta ja taivaan isän varjelusta seuraavaan reissuun.
…näihin kannattaa olla yhteyvessä jos haluatte auttaa ja tukea näitä ukrainan auttajia ….kohta ovat taas lähdössä avustusmatkalle.
- Anonyymi00252
Anonyymi00073 kirjoitti:
Kyllä he tekevät hyvää yhteistyötä.
Kävin lukemassa Kajaanin ” sensuuri” sivustolla. Täältä poistetun kyseisen Ukrainan auttajan kirjoituksen ? Se on tässä edellä mainitulla sivustolla, kannattaa käydä lukemassa.
Hyvä kirjoitus ja hyviä kannustavia kommentteja siellä on hänen työlleen”että hyvää työtä teette” jne..
Toivomme hänelle ja kaikille näille yhteistyö kumppaneille, joiden kanssa hän tekee yhteistyötä siunausta tässä vaativassa avustustyössä.
Tietomme mukaan on estetty joitakin tämän sivuston aiheisiin ottamatta huomioon - että joukossa on niitä , jotka pääsevät lukemasn niitä?
- Anonyymi00077
Missä tällainen kirppari sijaitsee? Vai puhutaanko nyt Kiovasta kun pitäisi puhua Kajaanista?
- Anonyymi00078
Eikös se ole siinä työttömien ruokalan yhteydessä.
- Anonyymi00095
Anonyymi00078 kirjoitti:
Eikös se ole siinä työttömien ruokalan yhteydessä.
No entäs missä tämä sitten on?
- Anonyymi00097
Anonyymi00095 kirjoitti:
No entäs missä tämä sitten on?
Kyllä sinä varmasti tiedät kunhan vedätät vaan.
Katso tiedot netistä, missä on työttömien ruokala - niin selviää tämä kirppiskin kun on samassa rakennuksessa ja kyltti pihassa. - Anonyymi00115
Anonyymi00097 kirjoitti:
Kyllä sinä varmasti tiedät kunhan vedätät vaan.
Katso tiedot netistä, missä on työttömien ruokala - niin selviää tämä kirppiskin kun on samassa rakennuksessa ja kyltti pihassa.Saa siellä muutkin käydä syömässä kuin työttömät vai onko heillä sitten se "leima" otsassa että on työtön ja aikaan saamaton tyyppi.
- Anonyymi00116
Anonyymi00115 kirjoitti:
Saa siellä muutkin käydä syömässä kuin työttömät vai onko heillä sitten se "leima" otsassa että on työtön ja aikaan saamaton tyyppi.
Eihän tästä olekkaan kysymys nyt oli kysymys, missä sijaitsee tämä Ukrainan kirppis???
Onko ymmärtämisessä aukko? Kyllä siellä ruokalassa käy ihan kaikenlaisia ihmisiä eikä leimaa ohtassa ole:) - Anonyymi00123
Anonyymi00116 kirjoitti:
Eihän tästä olekkaan kysymys nyt oli kysymys, missä sijaitsee tämä Ukrainan kirppis???
Onko ymmärtämisessä aukko? Kyllä siellä ruokalassa käy ihan kaikenlaisia ihmisiä eikä leimaa ohtassa ole:)Niissä tiloissa oli Vienankadulla aikoja sitten Keskon konttori.
- Anonyymi00124
Anonyymi00123 kirjoitti:
Niissä tiloissa oli Vienankadulla aikoja sitten Keskon konttori.
..nyt retro kipputori se kuuluisa
- Anonyymi00168
Anonyymi00124 kirjoitti:
.outoja aukioloaikoja tiistai - torstai klo 10-16 .. kolme tykeejääkin oli???
- Anonyymi00173
Anonyymi00124 kirjoitti:
..mihin on kadonneet kymmenkunta hyväntekijää auttajaa kyseiseltä kirpparilta? ..olivat sydämellä mukana jottain on tapahtunut kun ei tykkeejissäkään ennää heitä näy???
..stte yksi auttavainen pariskunta myös pois kuviosta,..
Mitähän tämä mahtaapi kertoa ..onko kaikki nämä mielestänne epäkuranttia sakkia??? - Anonyymi00174
Anonyymi00173 kirjoitti:
..mihin on kadonneet kymmenkunta hyväntekijää auttajaa kyseiseltä kirpparilta? ..olivat sydämellä mukana jottain on tapahtunut kun ei tykkeejissäkään ennää heitä näy???
..stte yksi auttavainen pariskunta myös pois kuviosta,..
Mitähän tämä mahtaapi kertoa ..onko kaikki nämä mielestänne epäkuranttia sakkia???10 miinuspistettä Sinulle, joka jaksat jauhaa tätä turhanpäiväistä asiaa päivästä toiseen. Pitäisi vaihtaa levyä välillä. Suppeat ovat ympyrät...
- Anonyymi00175
Anonyymi00174 kirjoitti:
10 miinuspistettä Sinulle, joka jaksat jauhaa tätä turhanpäiväistä asiaa päivästä toiseen. Pitäisi vaihtaa levyä välillä. Suppeat ovat ympyrät...
Eiköhän ne miinuspisteet mene ala-arvoisen käytöksen omaavalle? Ympyrät ovat laasjentuneet hyvään suuntaa ja on hyvä jengin tietää ”moni kakku päältä kaunis”
Sikö arvostat tämän käytöstä joka paska viestejä on laittanut..uhkailee ja uhoaa perättömiä. - Anonyymi00177
Olisi jokaiselle parempi, että riidat sovittaisiin ihan kasvotusten nevottelemalla. Nämä kirjoittelut tahtovat olla mitä sattuu ja suurelle osalle täysin mysteerejä - ei siis ole tietoa mistä näissä on kyse. Tämä palsta joutaisi lopettaa kokonaan, koska viestit ovat suurelta osin ala-arvoista räkyttämistä. Sitä ei ne täällä "mellastavat" itse ehkä huomaa, mutta näin asia mielestäni on.
- Anonyymi00178
Anonyymi00174 kirjoitti:
10 miinuspistettä Sinulle, joka jaksat jauhaa tätä turhanpäiväistä asiaa päivästä toiseen. Pitäisi vaihtaa levyä välillä. Suppeat ovat ympyrät...
Miten nämä nuin kovasti kirpasee eikö se ole pääasia että puhuu totta.?
- Anonyymi00179
Tapaaminen tunnin päästä asutaan eri paikkakunnalla.
- Anonyymi00180
Anonyymi00178 kirjoitti:
Miten nämä nuin kovasti kirpasee eikö se ole pääasia että puhuu totta.?
Ei kirpaise, ei. Totuus pitäisi puhua ihan muualla - ei tällä juorupalstalla.
- Anonyymi00181
Anonyymi00177 kirjoitti:
Olisi jokaiselle parempi, että riidat sovittaisiin ihan kasvotusten nevottelemalla. Nämä kirjoittelut tahtovat olla mitä sattuu ja suurelle osalle täysin mysteerejä - ei siis ole tietoa mistä näissä on kyse. Tämä palsta joutaisi lopettaa kokonaan, koska viestit ovat suurelta osin ala-arvoista räkyttämistä. Sitä ei ne täällä "mellastavat" itse ehkä huomaa, mutta näin asia mielestäni on.
Tällä palstalla on paljon hyvää ja kehuja näitä luettuani.
Tuohon kasvotusten sopimiseen eikö se , joka on syvästi loukannut ja voisi katsoa omaan poveensa. Hän on kuitenkin sellainen, joka ei sovi kenenkään kanssa kun on aina oikessa .Sen vielä sinulle sanon, joka et tiedäkkään näistä, nämä petustuvat erään törkeään käytökseen ja viestittelyihin olen kuunnellut ne viestit. Se, että onko tämä oikea paikka on jokaisen oma tulkinta. Ihminen, joka levittelee valheellista väärää tietoa yleensä kaikista kilpailijoistaan ja muistakin ihmisistä , on ehkä tämä tapa saada oikeisiin asiohin perustuvaa tietoa , sillä meitä kyrsii tällainen käytös. Hyvää kesää sinullekkin , vaikka ilmatkin ovat surkeat. - Anonyymi00182
Anonyymi00175 kirjoitti:
Eiköhän ne miinuspisteet mene ala-arvoisen käytöksen omaavalle? Ympyrät ovat laasjentuneet hyvään suuntaa ja on hyvä jengin tietää ”moni kakku päältä kaunis”
Sikö arvostat tämän käytöstä joka paska viestejä on laittanut..uhkailee ja uhoaa perättömiä.En arvosta, enkä tuomitse. On vain jotenkin omituista selvitellä riitaisia välejään tällä sivustolla. Kai se vanha sanonta pitää paikkansa: Oma paska ei pahalle haise. Toinen hyvä sanonta on: Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.
- Anonyymi00184
Anonyymi00182 kirjoitti:
En arvosta, enkä tuomitse. On vain jotenkin omituista selvitellä riitaisia välejään tällä sivustolla. Kai se vanha sanonta pitää paikkansa: Oma paska ei pahalle haise. Toinen hyvä sanonta on: Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.
Jos olet huomannut niiin täällä haukutaan ihan kaikkia Perussuomalaiset ovat olleet kaiken törky kirjoituksien kohteena. Nyt jälleen sorsat ihan nimillä mollaavat Kettusta ja sorsien syöttäjää. On ollut todella törkeitä kirjoituksia heistäkin. M.Polvisesta joku idiotti vuosia pyörittänyt sitä paskaa. Aina nuo sananlaskutkaan eivät pidä paikkaansa.
Kuten varmasti tämäkään :sitä saa, mitä tilaa. - Anonyymi00190
Anonyymi00184 kirjoitti:
Jos olet huomannut niiin täällä haukutaan ihan kaikkia Perussuomalaiset ovat olleet kaiken törky kirjoituksien kohteena. Nyt jälleen sorsat ihan nimillä mollaavat Kettusta ja sorsien syöttäjää. On ollut todella törkeitä kirjoituksia heistäkin. M.Polvisesta joku idiotti vuosia pyörittänyt sitä paskaa. Aina nuo sananlaskutkaan eivät pidä paikkaansa.
Kuten varmasti tämäkään :sitä saa, mitä tilaa.M.Polvinenhan on eduskunnassa ainoa edustaja, joka on saanut maksimimääräisen lähestymiskiellon expuolisoaan kohtaan . Syynä häiriköinti, jossa koko perhe kärsi.
Viime vaaleissa häntä äänestäneet käyttävät hänestä nimitystä K.Yrpä (Kepu) - Anonyymi00192
Anonyymi00174 kirjoitti:
Ei kait se ole turhanpäiväistä kun aittajat/ystävät on kadonneet? Tämä on reilu kysymys.
- Anonyymi00193
Anonyymi00190 kirjoitti:
M.Polvinenhan on eduskunnassa ainoa edustaja, joka on saanut maksimimääräisen lähestymiskiellon expuolisoaan kohtaan . Syynä häiriköinti, jossa koko perhe kärsi.
Viime vaaleissa häntä äänestäneet käyttävät hänestä nimitystä K.Yrpä (Kepu)Näitä sinä jsksat jauhaa me äänestetään Polvista hän on Kainuun asialla ollut enemmän kuin kukaan muu.
- Anonyymi00196
Juuri niin.
- Anonyymi00214
Pelle
- Anonyymi00219
Anonyymi00190 kirjoitti:
M.Polvinenhan on eduskunnassa ainoa edustaja, joka on saanut maksimimääräisen lähestymiskiellon expuolisoaan kohtaan . Syynä häiriköinti, jossa koko perhe kärsi.
Viime vaaleissa häntä äänestäneet käyttävät hänestä nimitystä K.Yrpä (Kepu)Polvinen saa äänemme.
- Anonyymi00220
Anonyymi00219 kirjoitti:
Polvinen saa äänemme.
Outoa äänestää häirikköä. Mutta seura tekee kaltaisekseen.
- Anonyymi00222
Anonyymi00220 kirjoitti:
Outoa äänestää häirikköä. Mutta seura tekee kaltaisekseen.
Kerrot itsestäsi
- Anonyymi00125
On luotettava
- Anonyymi00126
Väärää tietoa..
- Anonyymi00142
Erittäin luotettava
- Anonyymi00144
Riippuu siitä mikä.????
Meille luotettavia ovat pariskunta Hiltuset , Emmanuel .Hope, Haje,Kauppakadun kirppis, Entring. - Anonyymi00146
Anonyymi00144 kirjoitti:
Riippuu siitä mikä.????
Meille luotettavia ovat pariskunta Hiltuset , Emmanuel .Hope, Haje,Kauppakadun kirppis, Entring.Anteeksi tyhmyyteni, mutta missä sijaitsee Emmanuel? Missä on tuo mainitemasi Kauppakadun kirppis? Kauppakadulla on tietääkseni Haje, mutta jos Kauppakadulla on noiden mainitsemiesi lisäksi vielä muitakin kirppiksia, niin olisi hyvä tietää osoitteet. Kiitos!
- Anonyymi00148
Anonyymi00146 kirjoitti:
Anteeksi tyhmyyteni, mutta missä sijaitsee Emmanuel? Missä on tuo mainitemasi Kauppakadun kirppis? Kauppakadulla on tietääkseni Haje, mutta jos Kauppakadulla on noiden mainitsemiesi lisäksi vielä muitakin kirppiksia, niin olisi hyvä tietää osoitteet. Kiitos!
.. näytit jo tyhmyytesi eti netistä
- Anonyymi00149
Anonyymi00148 kirjoitti:
.. näytit jo tyhmyytesi eti netistä
Minä pyysinkin anteeksi tyhmyyttäni ja "kaikkitietävä", eli netti ilmoittaa Kajaanin kirppareiksi: Raatihuoneentori (sitä ei ole ollut vuosiin), Haje (Kauppakadulla), Retrokirppis (Vienankadulla), Docu (Pohjolankadulla), Immanuel (Kauppakadulla) ja Tavarakirppis (Pohjolankadulla), joka on suljettu aikoja sitten. Kun olet tosi viisas, niin voisit vastata hyvää tarkoittavaan kysymykseeni. Emmanuelia ja sitä toista Kauppakadulla olevaa kirpparia ei löydy.
- Anonyymi00152
Anonyymi00149 kirjoitti:
Minä pyysinkin anteeksi tyhmyyttäni ja "kaikkitietävä", eli netti ilmoittaa Kajaanin kirppareiksi: Raatihuoneentori (sitä ei ole ollut vuosiin), Haje (Kauppakadulla), Retrokirppis (Vienankadulla), Docu (Pohjolankadulla), Immanuel (Kauppakadulla) ja Tavarakirppis (Pohjolankadulla), joka on suljettu aikoja sitten. Kun olet tosi viisas, niin voisit vastata hyvää tarkoittavaan kysymykseeni. Emmanuelia ja sitä toista Kauppakadulla olevaa kirpparia ei löydy.
Joku kirjoitti kuten se lausutaan, ja sinä aloitnussia pilkkua.
https://kajaaninhelluntaisrk.fi/lahetystori-immanuel-3/ - Anonyymi00153
Anonyymi00152 kirjoitti:
Joku kirjoitti kuten se lausutaan, ja sinä aloitnussia pilkkua.
https://kajaaninhelluntaisrk.fi/lahetystori-immanuel-3/Kiitos, nyt asia selvisi. Mukavaa sunnuntaita Sinulle. Ulkopaikkakuntalaisena en ole tietoinen kaikista Kajaanin kirppiksistä. Mutta nyt asiat selvisi, ainakin osittain, Sinun avustuksella. Pilkkua mahtanee olla aika vaikea nussia...
- Anonyymi00154
Anonyymi00153 kirjoitti:
Kiitos, nyt asia selvisi. Mukavaa sunnuntaita Sinulle. Ulkopaikkakuntalaisena en ole tietoinen kaikista Kajaanin kirppiksistä. Mutta nyt asiat selvisi, ainakin osittain, Sinun avustuksella. Pilkkua mahtanee olla aika vaikea nussia...
Ajattelinkin, että taas joku paltamolainen urputtaa.
- Anonyymi00155
Anonyymi00154 kirjoitti:
Ajattelinkin, että taas joku paltamolainen urputtaa.
Väärin päättelit.
- Anonyymi00165
Yhtä luotettava kuin entrinki
- Anonyymi00166
Sarkasmia..
- Anonyymi00183
Retro kirppis on ykkönen.
- Anonyymi00185
Kyllä, mitta ei siinä mielessä mitä tarkoitat
- Anonyymi00187
Aihahi se valheiden mestari
- Anonyymi00189
Anonyymi00187 kirjoitti:
Aihahi se valheiden mestari
Onko todisteita kirpputoritoiminnan osalta?
- Anonyymi00191
Anonyymi00189 kirjoitti:
Onko todisteita kirpputoritoiminnan osalta?
Ei ole, mutta tuttavapariskunta oli kuullut huutokaupassa jonkun puhuvan tällaista, ettei olisi puhtaita jauhoja pussissa.
- Anonyymi00194
Anonyymi00191 kirjoitti:
Ei ole, mutta tuttavapariskunta oli kuullut huutokaupassa jonkun puhuvan tällaista, ettei olisi puhtaita jauhoja pussissa.
Jokainen ostos on esim. laitettu ylös, jotka on käreisellä maksettu. Näkyykö nämä kirjanpidossa?
Nämä ovat ongelmaisia selvitettäviä mutta edellinen yhteistyökumppani on tästä asiasta tietoinen.
Huhujen mukaan yksi selvityspyyntö on jo mennyt verotoimistoon Etelä-Suomesta. - Anonyymi00197
Anonyymi00191 kirjoitti:
Missähän huutokaupassa on tällaista kuultu , oliko 6.6.2026???
Epäilen ei kukaan äänen tällaisia puhu. - Anonyymi00198
Anonyymi00194 kirjoitti:
Jokainen ostos on esim. laitettu ylös, jotka on käreisellä maksettu. Näkyykö nämä kirjanpidossa?
Nämä ovat ongelmaisia selvitettäviä mutta edellinen yhteistyökumppani on tästä asiasta tietoinen.
Huhujen mukaan yksi selvityspyyntö on jo mennyt verotoimistoon Etelä-Suomesta.Pohjois-Suomen Ukraina Seura ry on vastuullinen toimija ao. kirppiksellå.
- Anonyymi00199
Anonyymi00198 kirjoitti:
Pohjois-Suomen Ukraina Seura ry on vastuullinen toimija ao. kirppiksellå.
No se vastuullisuus joutuu koetukselle kun yksi ilmoitus on verotoimistoon jo tehty tutkintaa varten. Myös se , että onko kirjanpidossa nämä ihmisten käteisostot.?
Vaikka kuinka väitetään toisin aina nämä tutkitaan.
Entinen yhteistyö kumppani on myös asiosta tietoinen.
Me Etelä-Suomessa tiedämme meillä on ystäviä siellä Kajaanissa. - Anonyymi00200
Anonyymi00191 kirjoitti:
Kun tiedät tästä ja vihjailet niin kerro nyt hyvä ihminen, mitä tiedät tästä.?
- Anonyymi00202
Anonyymi00199 kirjoitti:
No se vastuullisuus joutuu koetukselle kun yksi ilmoitus on verotoimistoon jo tehty tutkintaa varten. Myös se , että onko kirjanpidossa nämä ihmisten käteisostot.?
Vaikka kuinka väitetään toisin aina nämä tutkitaan.
Entinen yhteistyö kumppani on myös asiosta tietoinen.
Me Etelä-Suomessa tiedämme meillä on ystäviä siellä Kajaanissa.Kuka pystyy olemaan kenenkään moraalin vartija? Ei kukaan. Ensin pitäisi olla oma pesä puhdas ja monellakaan näin ei ole. Kateus ja katkeruus teetättää ihmeellisiä asioita, kuten nyt tämän kirppiksen panettelu. Keneltä on jotain pois, jos joku toimii kuten toimii? Minulta ei ole mitään pois, vaikka jokainen tekisi vilunkia omassa elämässään ja toiminnassaan.
- Anonyymi00203
Anonyymi00202 kirjoitti:
Kuka pystyy olemaan kenenkään moraalin vartija? Ei kukaan. Ensin pitäisi olla oma pesä puhdas ja monellakaan näin ei ole. Kateus ja katkeruus teetättää ihmeellisiä asioita, kuten nyt tämän kirppiksen panettelu. Keneltä on jotain pois, jos joku toimii kuten toimii? Minulta ei ole mitään pois, vaikka jokainen tekisi vilunkia omassa elämässään ja toiminnassaan.
Siinä varsinainen filosofi. Kuka tuolle kateellinen on vituttaa vaan se toisten haukkuminen on kuin joku saatanan eiroopsn omistaja. Kun ei ole etes itelleen rehellinen niin miten sitä voikaan olla muille?
- Anonyymi00204
Anonyymi00202 kirjoitti:
Kuka pystyy olemaan kenenkään moraalin vartija? Ei kukaan. Ensin pitäisi olla oma pesä puhdas ja monellakaan näin ei ole. Kateus ja katkeruus teetättää ihmeellisiä asioita, kuten nyt tämän kirppiksen panettelu. Keneltä on jotain pois, jos joku toimii kuten toimii? Minulta ei ole mitään pois, vaikka jokainen tekisi vilunkia omassa elämässään ja toiminnassaan.
Jotenkin kuulostaa tutulta taitaa olla oma pesä liattu aikaa sitten.?
- Anonyymi00238
Anonyymi00197 kirjoitti:
Missähän huutokaupassa on tällaista kuultu , oliko 6.6.2026???
Epäilen ei kukaan äänen tällaisia puhu.Eikö ole kanttia vastata kysymykseen?
- Anonyymi00195
Kajaanin parhaimmistoa äänessä
- Anonyymi00201
Eihän täällä ole muuta parhaimidtoa kuin retro kirpputori ja sen suuri ego.
- Anonyymi00205
Jokainen arvioi sen kun vie tavarat sinne, tavarat myydään tai huutokaupataan . Minne rahat menevät on iso ?
- Anonyymi00208
Emme korota omaa ekoa emmekä kerää sulkia hattuumme
Peter- Anonyymi00211
Ette todellakaan - mutta kun on toimittu sinua kohtaan voin sanoa törkeästi on hyvä tuoda näin asiat julki ja todellisuus.
Kiitos . - Anonyymi00224
Ots yhteyttä ylläpitoon , sillä siinä ei ollut kenenkään nimiä.
- Anonyymi00226
Onko ihan pakko jatkaa tätä joutavaa jurputusta tällä sivulla? Joku laittaa jatkuvasti jonkun kirjoituksen, että saa tämän pysymään paskanjauhannan kärjessä. Raukkamaista.
- Anonyymi00232
Silti pitää täällä esiintyä muka hyväntekijänä. Miksi? Eikö pyyteetön toiminta tuo tyydytystä.
- Anonyymi00233
Anonyymi00226 kirjoitti:
Onko ihan pakko jatkaa tätä joutavaa jurputusta tällä sivulla? Joku laittaa jatkuvasti jonkun kirjoituksen, että saa tämän pysymään paskanjauhannan kärjessä. Raukkamaista.
Ihan hyvä sillä nytkin on poistettu hyvä kirjoitus nimellä P.Ingman. Se taisi kolahtaa, sillä se kirjoitus oli asiallinen ja totta joka sana.?
Sinun on turha puhua mistään jurpituksesta et tiedä asioiden oikeeta laitaa!? - Anonyymi00235
Peter ota yhteyttä yp:hen
- Anonyymi00250
Anonyymi00235 kirjoitti:
Peter ota yhteyttä yp:hen
Se löytyy meidän kajjaani sensuroimaton sivustolta kävin lukemassa tännään on hyvä kirjoitus. Jollahi vaan palo pärreet kun ossui kohille.
- Anonyymi00253
Anonyymi00233 kirjoitti:
Ihan hyvä sillä nytkin on poistettu hyvä kirjoitus nimellä P.Ingman. Se taisi kolahtaa, sillä se kirjoitus oli asiallinen ja totta joka sana.?
Sinun on turha puhua mistään jurpituksesta et tiedä asioiden oikeeta laitaa!?Jälleen on poidtettu yksi aamullinen kirjoitus
Siinä ei ollut mitään sääntöjen vastaista. - Anonyymi00254
Anonyymi00233 kirjoitti:
Sinun on turha puhua mistään jurpituksesta et tiedä asioiden oikeeta laitaa!?Löytyy sieltä sivulta..
Siellä on hyviä kommentteja esim. kun tekee pyytetöntä työtä jne..nimeä mainitsematta.
Hyvät kannustavat kommentit olen ne lukenut .
Tämäkin varmasti poistuu kehua ei saa ketään sehän on väärin.
- Anonyymi00221
Kajaanin luotettavin takaperin
- Anonyymi00227
Mitä ihmeen väliä sillä on minne ne tavarat päätyvät, joista itse haluat luopua?
Tuskin sinne kirpputorille miljoonaomaisuuksia olet viemässä- Anonyymi00234
Tuokin on totta : vaan matkassa on monta näkövinkkeliä ja mutkaa matkassa.
- Anonyymi00239
Anonyymi00234 kirjoitti:
Tuokin on totta : vaan matkassa on monta näkövinkkeliä ja mutkaa matkassa.
Ne ulisevat , jotka puolustelevat uskoen jokun toimintaan liittyvää ..eivät tiedä todellisuutta ,
- Anonyymi00255
Raakaa bisnestä ei muuta
- Anonyymi00256
Sanan varsinaisessa merkityksessä.
Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 45950
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594