Kälviällä voi pian opiskella yksityisetsiväksi, nyt voivat Kannuslaiset kerrostalokyttääjät saada alansa koulutusta lähiseudulla.
Kerrostalokyttääjästä ammattimaiseksi yksityisetsiväksi on mahdollista kouluttautua Käläfiän opistolla, kannattaa kaikkien kiinnostuneiden heti hakautua koulutukseen.
Kannuksen rikostilastot saadaan laskemaan ja turvallisuus kohoaa kun paikalliset Hercule Poirotit sekä Jane Marpletit kauhtuneessa popliinitakissa seuraavat naapuruston tapahtumia ja raportoivat erilaisista laittomista asioista erilaisille viranomaisille.
Koulutus ei ihan tähtää 007 agentin tasolle ;)
Yksityisetsiväksi Käläfiällä
13
728
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Kyttääjät asuu omakotitaloissa eri kylillä.
- Anonyymi00002
"Ei ihan yllä 007 tasolle" tarkoittaa ettänämä kaljalta ja hieltä haisevat peräkammarinpojat eivät edelleenkään saa naista
- Anonyymi00004
Juo liikaa ei pysty.
- Anonyymi00010
Aivan mahtavaa eläköön lestadiolaisuus ja kateus 🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00011
Kannuksen kuntapolitiikka on ” hiekkalaatikko leikkiä” Valtuutetut yrittävät tehdä hiekasta jotain hyvää, aina tulee lestadio valtuutettu, joka taputtaa rakennelmat maan tasalle. Vitsaus kehityksen jarruna. Yhden uskonnon suuntauksen takia tulla 30v. perässä . Tää kehitys ei näytä hyvältä. Kaikki kauppaliikkeet ovat melkein lakkauttaneet. Ei tää näin saa mennä. Ei lupaa hyvää.
- Anonyymi00012
Uskonnolliset toimijat, pois salista, päätöksenteko pitää olla järkiperäistä.
- Anonyymi00013
Kaikki lestadiopaikkakunnat muutkin lähiseudulla kuihtuu. esim Sievi.
- Anonyymi00015
Lestadiolaisuus on ihan oikeasi kehityksen jarru
- Anonyymi00017
Ennen pankit tekivät ja sopivat päätökset. Nyt rauhanyhdistyksen jäsenet.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941855
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo127902En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset210704- 135656
- 60655
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21624Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568