En vain löytänyt sitä mistään..?
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Ei siellä ole mitään, vain jokin valo tyhmiä varten, kun eivät muuten osaa ajaa.
- Anonyymi00003
Kertoo itse skitso
- Anonyymi00004
Mulliojalainen purkaa Kosken hävittämisen luomaa katkeruutta
- Anonyymi00005
4j8on ih kb9vmm
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
4j8on ih kb9vmm
Menkääs nyt peukku petet muualle satuilemaan
- Anonyymi00002
Eihän tuommonen viina dementikko mitään löydä
- Anonyymi00006
Äänekoskella on,älä mene siihen kylään, siellä ei ole mitään.
- Anonyymi00008
On siellä jotain nimittäin sinä ja sun äitis aasi
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
On siellä jotain nimittäin sinä ja sun äitis aasi
Äiti aasi ei asu siellä, vastahan sinä sen veit kotiisi.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Äiti aasi ei asu siellä, vastahan sinä sen veit kotiisi.
Oohh pojulla meni tunteisiin kjäh kjäh
- Anonyymi00011
Meillä on Suolahti maamerkkinä,teillä ei ole enää koskea,mikä oli teidän keskustaajaman nimi,nyt vain mullioja,mullipuro,nauta noro.puoteja tulee ja menee,,näyttää häviävän maamerkit kun,tilalle tullut identiteetti kriisi.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Oohh pojulla meni tunteisiin kjäh kjäh
Mites sun bensalenkkarit, vieläkö haisee?
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Meillä on Suolahti maamerkkinä,teillä ei ole enää koskea,mikä oli teidän keskustaajaman nimi,nyt vain mullioja,mullipuro,nauta noro.puoteja tulee ja menee,,näyttää häviävän maamerkit kun,tilalle tullut identiteetti kriisi.
Suolahti on pieni osa Äänekosken, se varmaan harmittaa.
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei millään pahalla kosketon, mutta suolahti on asutusalue, joka kuuluu Äänekoskeen ja suolahti on nimenomaan se Äänekosken kurjin alue kaikilla mittareilla mitattuna ja se ei muutu miksikään, vaikka kuinka haluaisit. Sääliksi käy ihmisiä, joidenka asunnoista on tullut lähes arvottomia, koska ei sinne kukaan enää halua muuttaa.
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Laita kosketon osoitteesi tai nimeä joku paikka, niin tuon sinun kurjuutesi tueksi avustuspaketin.
- Anonyymi00017
suoliahdessa ei muuta ole kuin polsanjoen limakkoa
- Anonyymi00018
Teillä ei koskea maamerkkinä,meillä Suolahti on ja pysyy.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Teillä ei koskea maamerkkinä,meillä Suolahti on ja pysyy.
Ei muuta kuin naurattaa ton suoliahteet reppanan jutut, kiva sitä on kiusaa.
- Anonyymi00019
Pikahiivan myynti loppuu syksyllä.Eivät saa tokmannilta enää.
- Anonyymi00021
suoliahdessa tehdään pikakiljua suolikaasusta
- Anonyymi00022
Etkö muuta keksinyt....
- Anonyymi00023
Suolahdesta vietiin alko,koska kulutus oli liian kova. Kaikki vaan ryyppäs eikä jaksanu töihin lähteä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493