Olen tässä koittanut saada DNA:lle tietoa että niiden verkoissa tekstiviestit kompuroivat. Koita siinä nyt maksaa laskja kun puhelimen varmistusviestin tuleminen saattaa kestää 10min. Ja kun olet painellut "lähetä uusi koodi" nappia, jotta www-sivu pysyisi aktiivisena niin sitten tuleekin 6-10 viestiä peräjälkeen.
Tuo SMS-viestin lähetys pistäisi olla jo niin vanha standardi että se DNA:llakin osataan.
Kokonaan toinen juttu on päästä "asiakaspalvelijan" juttusille. Kukaan ei vastaa luuriin, kalenterista voi varata aikaa mutta vahvistusta tai yhteydenotoa ei koskaan tule. Ja Chat- tai e-mail eivät ohjaa minnekään. Eivät edes käynnisty DNA:n www-sivuilta.
Onkohan koko DNA Telian varjo-osasto?
DNA:n tekstiviestit kompuroi
Anonyymi-ap
1
235
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hanki se 11G joka joskus tulee ja osta siihen sopiva luuri vaikka 25G niin saat sen TÄRKEÄN laskusi maksettu....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550