Että Pattaya on tarkoitettu miljonääreille pelkästään, mitä olet mieltä keuliiko mopojonne tavallista enemmän?
Tolppa-apina väittää
28
386
Vastaukset
- Anonyymi00001
Possofantin ajatus pyörii taas samaa ikiomaa rataa oudoilla tulkinnoilla. Minä yhdyn vain siihen tosiasiaan että köyhät suomalaiset eivät tee kaukomatkoja.
Köyhällä tarkoitan ihmistä jolla ei ole omaisuutta eikä säästöjä, ja jolla jää asumiskulujen jälkeen vain muutama satanen kuukaudessa elämiseen.
Köyhän ja miljonäärin väliin mahtuu valtavasti ihmisiä joilla on mahdollisuus matkustaa Pattayalle ja viettää mukava loma.
Jos ei alko ja tupakka ole ongelma ja elelee Suomessa säästeliäästi, niin jo 1500 euron nettoansioilla on mahdollisuus ainakin kerran vuodessa viettää kuukausi Pattayalla.
Sanoisin karkeasti että Pattayan suomalaisista turisteista suurin osa on alempaa keskiluokkaa, tulot 3000 euron paikkeilla. Pikkurikkaita ja julkkiksia Pattaya vilisee myös mutta maine seksipääkaupunkina laittaa heidät pitämään matalaa profiilia.
Pattayan menestyksen salaisuudeksi sanoisin että siellä on helppoa olla ja elää ja liikkua keskeisen asemansa vuoksi kartalla. Helppous tarkoittaa rentoa meininkiä jossa ajantaju katoaa.
2010- Anonyymi00010
Itse olen pomppinut tolpissa ja juossut maratooneja asmusta iltaan päivittäin, entisenä juoppona minun on pakko tehdä jotain, minulla tosin on polvilumpio rikki joten pompin ne maratoonit yhdellä jalalla, su niin entinen vaimoni ei ole koskaan käynyt töissä, en laskenut sitä ulos talosta kertaskaan kun olimme naimisissa
2010 Suomessa on laskentatavasta ja lähteistä riippuen (yritysarvostukset, onko oma vakituisessa asuinkäytössä oleva asunto laskuissa mukana vaiko ei), noin 85 000 -100 000 miljonääriä (eli joiden netto-omaisuus on vähintään miljoona euroa).
Onko se iso vaiko pieni määrä, voi jokainen päättää itse.
Mutta se että joku väittää että Pattayan matkaajista edes pääosa olisi näitä miljonäärejä, niin voi herranjestas taas mielikuvitusta. Varmasti joukossa heitäkin on ja löytyy, mutta kyllä isoin osa on sitä ihan "keskituloista" ja ihan ok. toimeentulevaa väkeä, ilman että olisivat mitään miljonäärejä (muuta kuin tällä palstalla).
- Anonyymi00002
Osamaksu jaksaa hauskuuttaa palstalla, tulee tuosta mieleen eräs MT potilas Nato palstalla, yhtä lennokkaat jutut
- Anonyymi00003
Oh my Buddha...sekoiletko siis NATO- palstalla myös? Mahtaa tulla älykkäitä ja rakentavia ehdotuksia sinulta sinne?
2010 - Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Oh my Buddha...sekoiletko siis NATO- palstalla myös? Mahtaa tulla älykkäitä ja rakentavia ehdotuksia sinulta sinne?
2010Toisaalta olen myös itse siellä käynyt leuhkimassa milloin milläkin asiallla
2010
- Anonyymi00004
Täytynee muistuttaa että eräällä K Räikkösellä on myös talo pattayalla. Miksiköhän??
- Anonyymi00008
santtu_1975X kirjoitti:
Onhan herra K. Räikkösellä "luksus mökki" ainakin myös Tahkollakin, joten?
Älä nyt kun yritän pitää yllä miljonääri legendaa Pattayasta
2010 Anonyymi00008 kirjoitti:
Älä nyt kun yritän pitää yllä miljonääri legendaa Pattayasta
2010Eikö se oli "parasta legendaa" että näillä miljönääreillä on näitä mökkejään ja talojaan ympäri maailmaa ja lentelevät niiden välejä yksityiskoneillaan?
Kyllä oikeasti rikkailla noita omistuksiaan yleensä on useammassa kuin vain yhdessä paikassa.- Anonyymi00014UUSI
santtu_1975X kirjoitti:
Onhan herra K. Räikkösellä "luksus mökki" ainakin myös Tahkollakin, joten?
Joten siksi että eräs posso täällä väittää että pattayalla käydään vain p*** un perässä. Ei mikään perhepaikka koska horoja on joka neliömetrillä.
- Anonyymi00015UUSI
santtu_1975X kirjoitti:
Eikö se oli "parasta legendaa" että näillä miljönääreillä on näitä mökkejään ja talojaan ympäri maailmaa ja lentelevät niiden välejä yksityiskoneillaan?
Kyllä oikeasti rikkailla noita omistuksiaan yleensä on useammassa kuin vain yhdessä paikassa.Santtu, nyt on kokemusta niistä vaijerivetoisista öljytäytteisistä jarrusatuloista, toimivat paljon tehokkaammin kuin vanhat satulat hinta on lähes ilmaiset, alle 30 kipale, kannattaa tarkastaa että vaijerin kuoret on hyvät, se estää turhan väljyyden, koko paketti on etu ja takapyörään alle 100 euroa, eikä tarvitse vaihtaa jarrukahvoja, jos ostaisi täysin nestepohjaiset, se olisi maksanut 300-500 euroon.
Anonyymi00014 kirjoitti:
Joten siksi että eräs posso täällä väittää että pattayalla käydään vain p*** un perässä. Ei mikään perhepaikka koska horoja on joka neliömetrillä.
Niin, varmasti nuo "tyttötouhut" ovat yksi asia miksi Pattayalla osa väestä käy, sitä tuskin kannattaa kiistää, mutta jos/kun Pattayalla katukuvassa liikkuvaa väkeä katsoo, niin siellä näkyy myös lapsiperheitä, pariskuntia yms. joten ei noiden "tyttötouhujen" takia läheskään kaikki siellä ole.
Anonyymi00015 kirjoitti:
Santtu, nyt on kokemusta niistä vaijerivetoisista öljytäytteisistä jarrusatuloista, toimivat paljon tehokkaammin kuin vanhat satulat hinta on lähes ilmaiset, alle 30 kipale, kannattaa tarkastaa että vaijerin kuoret on hyvät, se estää turhan väljyyden, koko paketti on etu ja takapyörään alle 100 euroa, eikä tarvitse vaihtaa jarrukahvoja, jos ostaisi täysin nestepohjaiset, se olisi maksanut 300-500 euroon.
Nuo varmastikkin olisivat meille parempi keskusteluaihe täällä:
https://keskustelu.suomi24.fi/urheilu-ja-kuntoilu/pyoraily- Anonyymi00016UUSI
santtu_1975X kirjoitti:
Niin, varmasti nuo "tyttötouhut" ovat yksi asia miksi Pattayalla osa väestä käy, sitä tuskin kannattaa kiistää, mutta jos/kun Pattayalla katukuvassa liikkuvaa väkeä katsoo, niin siellä näkyy myös lapsiperheitä, pariskuntia yms. joten ei noiden "tyttötouhujen" takia läheskään kaikki siellä ole.
Juurikin näin. Perheet lisääntyneet pattayalla huomattavasti viime vuosien aikana.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Santtu, nyt on kokemusta niistä vaijerivetoisista öljytäytteisistä jarrusatuloista, toimivat paljon tehokkaammin kuin vanhat satulat hinta on lähes ilmaiset, alle 30 kipale, kannattaa tarkastaa että vaijerin kuoret on hyvät, se estää turhan väljyyden, koko paketti on etu ja takapyörään alle 100 euroa, eikä tarvitse vaihtaa jarrukahvoja, jos ostaisi täysin nestepohjaiset, se olisi maksanut 300-500 euroon.
Haaveet, kaikki turhat haaveet, minut on jo saaneet huutamaan hulluuteen...
- Anonyymi00020UUSI
santtu_1975X kirjoitti:
Noin 30 kuukauden aktiivisella kokemuksella Pattayasta vuosina 2004-2026 voin kertoa seuraavaa ja olen aika hyvä matematiikassa sekä arvioimaan ihmisiä.
Varsinaisia seksituristeja en usko olevan yhtäkään prosenttia, mutta toki on myönnettävä että yksikin prosentti 35 miljoonasta turistista on 350 000 turistia joka päivää kohti tarkoittaa tuhatta seksituristia.
Pystybaarit ja gogo- baarit ovat hyvin harvoin kansoitettuina seksituristeilla, vaan useimmiten ovat niin tyhjiä että sääliksi käy, sillä rahan perässä ne tytöt on eikä vaan toimittamassa tyhjää siellä.
High seasonilla kun istut iltaa suositussa tyttöbaarissa niin näet että kaupat tehdään muutamien tyttöjen kanssa. Low seasonilla paljon harvemmin. Tunnen tyttöjä jotka ovat olleet ilman asiakasta useita kuukausia aika ajoin.
Internet- aikakautena kauppa on siirtynyt suurimmaksi osaksi nettiin ja se touhu on länsimaistumassa tuntihommiksi joka on kirosana minun mielestä.
Todisteeksi puheistani riittää jo kun katsot muutaman "Pattaya nightlife"- videon tubesta. Et näe niissä juuri koskaan vanhoja pallomahoja käsikynkässä nuoren naisen kanssa. Et näe koskaan lääppimistä etkä sekstailua kadulla.
Näet pariskuntia, mieskaksikoita, naiskaksikoita, näet tavallisia ihmisiä jotka ihmettelee maailmanmenoa. Soi Kutonen kaipaisi asiakkaita, sillä on surullista että sadat tytöt saa illasta toiseen nykiä miehiä hihasta jotka vain kiihdyttää askeliaan.
Harjoitin joskus hyväntekeväisyyttä siten että valkkasin ystävällisen oloisen mimmin, pyysin häntä ottamaan drinkkiä kanssani, tarjosin pomolleen ja kavereilleen parit ja juteltiin vaan muutama tunti.
Hän sai siitä sulan hattuunsa hyvänä myyjänä ja minä mukavaa seuraa ja informaatiota elämänmenosta. Oma seksiturismini rajoittui ekoille Pattayan lomille parin- kolmen vuoden aikana ekoina vuosina. Sitten se hiipui hyvin vähiin tasaisesti asuessani 2010-2017 talvet.
2010 - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Noin 30 kuukauden aktiivisella kokemuksella Pattayasta vuosina 2004-2026 voin kertoa seuraavaa ja olen aika hyvä matematiikassa sekä arvioimaan ihmisiä.
Varsinaisia seksituristeja en usko olevan yhtäkään prosenttia, mutta toki on myönnettävä että yksikin prosentti 35 miljoonasta turistista on 350 000 turistia joka päivää kohti tarkoittaa tuhatta seksituristia.
Pystybaarit ja gogo- baarit ovat hyvin harvoin kansoitettuina seksituristeilla, vaan useimmiten ovat niin tyhjiä että sääliksi käy, sillä rahan perässä ne tytöt on eikä vaan toimittamassa tyhjää siellä.
High seasonilla kun istut iltaa suositussa tyttöbaarissa niin näet että kaupat tehdään muutamien tyttöjen kanssa. Low seasonilla paljon harvemmin. Tunnen tyttöjä jotka ovat olleet ilman asiakasta useita kuukausia aika ajoin.
Internet- aikakautena kauppa on siirtynyt suurimmaksi osaksi nettiin ja se touhu on länsimaistumassa tuntihommiksi joka on kirosana minun mielestä.
Todisteeksi puheistani riittää jo kun katsot muutaman "Pattaya nightlife"- videon tubesta. Et näe niissä juuri koskaan vanhoja pallomahoja käsikynkässä nuoren naisen kanssa. Et näe koskaan lääppimistä etkä sekstailua kadulla.
Näet pariskuntia, mieskaksikoita, naiskaksikoita, näet tavallisia ihmisiä jotka ihmettelee maailmanmenoa. Soi Kutonen kaipaisi asiakkaita, sillä on surullista että sadat tytöt saa illasta toiseen nykiä miehiä hihasta jotka vain kiihdyttää askeliaan.
Harjoitin joskus hyväntekeväisyyttä siten että valkkasin ystävällisen oloisen mimmin, pyysin häntä ottamaan drinkkiä kanssani, tarjosin pomolleen ja kavereilleen parit ja juteltiin vaan muutama tunti.
Hän sai siitä sulan hattuunsa hyvänä myyjänä ja minä mukavaa seuraa ja informaatiota elämänmenosta. Oma seksiturismini rajoittui ekoille Pattayan lomille parin- kolmen vuoden aikana ekoina vuosina. Sitten se hiipui hyvin vähiin tasaisesti asuessani 2010-2017 talvet.
2010Harjoititlo selsiturismia ollessasi hyvä ja uskollinen, luotettava perheenisä?
Minkä ikäinen oli tyttäresi kun ryhdyit asumaan talvet?
Kävitkö 2010 jälkeen paljonkin lastesi kanssa lapissa ja rinteessä, moottorikelkoilla ajelemassa ym? - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Pillun perään minäkin sinne läksin kun Suomalaista naista en saanut pidettyä nyrkin ja hellan välissä, kielsin siltä töihin menon, avioerohan siitä tuli
2010
- Anonyymi00005
Onko jonnet kuullu mitään uutisia Koh Taolla "lomailleesta" kaverista Toni H?
Häneltä loppu rahat ja ajatteli tehdä bisnestä. Lähti ostoksille Brasiliaan tarkoituksenaan hankkia delfiinikokista ja avata sitten myyntikioski.- Anonyymi00011
Ai Halmeestako puhut?siitä persusta? Voitin sen aikanaan painissa ja nyrkkeilyssä, Toni hävisi minulle SM ottelussa, Viime talvena Halme kävi meillä kylillä, kerron terveisiä kun sen kanssa taas soitellaan
2010 - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ai Halmeestako puhut?siitä persusta? Voitin sen aikanaan painissa ja nyrkkeilyssä, Toni hävisi minulle SM ottelussa, Viime talvena Halme kävi meillä kylillä, kerron terveisiä kun sen kanssa taas soitellaan
2010No, ei. Kaverin toilailut tapahtuivat n. 20 vuotta sitten. Brassien tarjoama täysihoito hieman rauhoitti.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
2010Toni oli kylläkin Tony, Posso.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Toni oli kylläkin Tony, Posso.
Nimi oli kyllä virallisesti Toni H....a
- Anonyymi00006
Otsikkoa ihmettelen, sisältöä sitten hieman analysoin.
- Anonyymi00009
No tuo lähti varmaan siitä tolppa keulinnastani, mikä oli vähän lapsellista
2010 - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
No tuo lähti varmaan siitä tolppa keulinnastani, mikä oli vähän lapsellista
2010Posso rauhoittuu nyt ja lakkaa käyttämästä nimimerkkiäni.
Vaikka sillä ei ole väliä, sillä sinun tuherrukset tunnistaa vaikka kirjoittaisit mandariinikiinaksi.
2010 - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Posso rauhoittuu nyt ja lakkaa käyttämästä nimimerkkiäni.
Vaikka sillä ei ole väliä, sillä sinun tuherrukset tunnistaa vaikka kirjoittaisit mandariinikiinaksi.
2010Tolppa-Apina määrittelee tulotason perusteella kuka saa matkustaa Pattayalle,passintarkastaja on käskynhaltija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle223018Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A112077Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.651946Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001803Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761543Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141272Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001265Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥361255- 1111055
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151036