Häiriökäyttäytyminen kokouksessa?

Anonyymi-ap

Tuli netissä vastaan Kainuun Sanomien otsikko, että Puolangalla kunnanvaltuuston kokouksessa ollut häiriötä ja virkavalta jouduttu kutsumaan paikalle. Siis mitä helkkaria siellä on tapahtunut?

Miksi osalla kuntalaisista on pakottava tarve aiheuttaa kunnalle mainehaittaa sekä nostaa Puolankaa ikäviin otsikoihin? Käsittämätöntä touhua..

55

2080

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kainuun sanomissa on ihan videopätkää häiriköistä. Todella todella noloa käytöstä ja muka aikuisilta ihmisiltä.

      • Anonyymi00024

        siis Kepu Sanomien muunneltua totuutta.


    • Anonyymi00002

      Tämä vanha kääkkä taas 🤭

      • Anonyymi00053

        Kääntäjä, kääntäjä, kääääääk!


    • Anonyymi00003

      Viimeksi paiskoivat huonekaluja. Yleisötila tehtiin neukkariin salin taakse ja laitettiin pöydät siihen, niin pöytä nakattiin sivuun. Todettiin tuolloin, että seuraavaksi tulevat poliisit, jos huonekalut eivät pysy paikoillaan. Ne pysyivät paikoillaan sitten.

      Peltola huomauttaa, että tällainen käytös ei paranna kenenkään puolankalaisen asemaa.

      • Anonyymi00054

        Viimeksi paskoivat huonekaluja?


    • Anonyymi00004

      Onko tehty huoli-ilmoitus? Onhan varmasti selvitetty että kaikki on hyvin ja tila turvallinen?

    • Anonyymi00006

      Persupallit vauhdissa!!

      • Anonyymi00047

        Puo lanka on outo paikka.


      • Anonyymi00056

        Huonekalujen paskomista harrastaa vasemmisto.


    • Anonyymi00007

      Kirjoittaako varjokirjuri tästä,mielenkiinnolla odotan.

    • Anonyymi00009
    • Anonyymi00010

      Onpas mielenkiintoista jos huonekalujakin paiskottu.

      Harmahiuksinen tyyppi mustilla silmälaseilla valkoisessa pikkutakissa lehtijutun kuvan mukaan se häirikkö?

      Paljonko tuli lisää kuluja kokouspalkkioina kun kokous venyi?

      • Anonyymi00013

        Puolankalaisten kepujen mielestä paiskominen on sama asia kun joku siirtää hieman tuolia


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Puolankalaisten kepujen mielestä paiskominen on sama asia kun joku siirtää hieman tuolia

        Onkohan se video jossain nähtävänå?


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Puolankalaisten kepujen mielestä paiskominen on sama asia kun joku siirtää hieman tuolia

        Joo on teillä paljon häiriökäyttäytymistä,sellaset ihmiset ovat juuri sadistisia narsisteja.....


      • Anonyymi00040

        Nimi?


      • Anonyymi00046

        Aika kova kommentti. Ja aika kovaa uutisointia kainarilta, nyt minäkin tiedän kuka tämä häirikkö on ollut.


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Puolankalaisten kepujen mielestä paiskominen on sama asia kun joku siirtää hieman tuolia

        Puolan kaltaisten kepujen mielestä paskominen on sama asia kuin joku siirtää hieman tuolia.


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Onkohan se video jossain nähtävänå?

        Videolla paskotaan huonekaluja?


    • Anonyymi00012

      Teemu Keskisarja alias Pormestari. Oli joku tehnyt oivaltavan huomion Kainarissa.

      • Anonyymi00015

        Olipa oivaltava,täytyy varmaan hänetkin palkita oivaltavuusmitalilla.


      • Anonyymi00019

        Teemu Keskisarja on äärettömän lahjakas. Lahjakas on myös pormestari, ei majurin arvomerkkiä tolloille anneta.
        Elämäntapavalittajatkin sen ymmärtävät, ottaahan oma alemmuus heillä raskaasti päähän. Rähinäkohtaus iskee heillä vähän väliä, kauan ei tarvitse seuraavaa rähinäkohtausta odotella ?


      • Anonyymi00049

        Teemu näki neek•••n.


      • Anonyymi00058

        Teemu Keskisarja on päätynyt pormestariksi?


    • Anonyymi00016

      Häirikölle porttikielto kokouksiin.

      • Anonyymi00017

        Häiriökäyttäytyminen oli suunniteltua.


      • Anonyymi00020

        Voisivat seurata kunnan kokouksia videon välityksellä vaikka Vanhasta virastotalosta. Mitähän hämärää bisnestä oli siellä tarkoitus harrastaa ?


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Häiriökäyttäytyminen oli suunniteltua.

        Eipä kokouksia ole ennnen mainostettu sos.mediassa.


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Häiriökäyttäytyminen oli suunniteltua.

        Paskominen oli suunniteltua.


      • Anonyymi00055

        Huonekalujen paskominen on kiellettävä!


    • Anonyymi00018

      Ensi viikolla taas käräjillä mannekiineina Peltola ja Haapalainen. Luottamus aseman väärinkäytöstä.
      Se on hyvää mainosta pikkukunnalle.

      • Anonyymi00022

        Molemmat todetaan syyttömiksi ja Puolangan kannattaa ottaa mallia Tampereelta. Kolme ministeriä puuttuivat sarjavalittajan touhuun.
        Puolangan kirkkovaltuuston puolella valitukset loppuivat; mikä oli se "viisasten kivi", jolla rauha laskeutui kirkkovaltuuston puolella ?


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Molemmat todetaan syyttömiksi ja Puolangan kannattaa ottaa mallia Tampereelta. Kolme ministeriä puuttuivat sarjavalittajan touhuun.
        Puolangan kirkkovaltuuston puolella valitukset loppuivat; mikä oli se "viisasten kivi", jolla rauha laskeutui kirkkovaltuuston puolella ?

        Kun luulet olevasi maan paras tuomari, miksi olet jäänyt kouluttamattomana ja kokemattomana peräkammariin? Ja olet vielä sukulaisten välistä syntynyt. Pitkässä perinteessä muutaman suvun sisäsiitoksessa.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Kun luulet olevasi maan paras tuomari, miksi olet jäänyt kouluttamattomana ja kokemattomana peräkammariin? Ja olet vielä sukulaisten välistä syntynyt. Pitkässä perinteessä muutaman suvun sisäsiitoksessa.

        Mikä oli se kirkkovaltuuston "viisasten kivi", jolla rauha palasi ? Vastaa kun kysytään !


    • Anonyymi00023

      Katsoin koko videotallenteen. Valtuuston kokouksen alusta loppuun. Ei siinä mitään jäätävää tunnelmaa ollut vaan sen vastakohtaa. Rentoa odottelua kuulosti olevan, mitä puheenjohtaja päättää. Jatkuuko kokous vai siirretäänkö se. Kuulosti jatkuva eikä siirretty. Samoin kepujen poliisilla uhkailu kuulosti olevan uhkailua, joka ei tehoa kuin enintään pikkulapsiin. Jos ei ole tehnyt mitään väärää, saa poliisitkin tulla sen tarkistamaan.
      Tauon aikana eräs valtuutettu keskusteli kahden Puolanka-lehden toimittajan kanssa. Ja yleisö vaihtoi mielipiteitä keskenään. Rauhallisesti. Se selvisi videolta. Voihan se joskus tulla julkiseksi. En tiedä.

    • Anonyymi00027

      Puolangan puolesta ryhmä hajonnut,yksi valtuutettu erosi toiminnan takia.

      • Anonyymi00028

      • Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Eikä menetys ollut suuri. Hänhän oli jo vieraillut maanantaina viikko sitten kepujen ryhmähuoneessa ja siellä oli neuvottu eroamaan myös ryhmästä.
        Ryhmässä kyllä tiedetään, että kyseessä ei ole penaalin terävin kynä.

        https://varjokirjuri.substack.com/p/kunta-joka-riiteli-kaikkien-kanssa

        Eronnut oli tuuliviiri ryhmästä ylivoimaisesti terävin kynä. Jäljelle jäi vain tyhjänpäiväiset riidan haastajat!


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Eikä menetys ollut suuri. Hänhän oli jo vieraillut maanantaina viikko sitten kepujen ryhmähuoneessa ja siellä oli neuvottu eroamaan myös ryhmästä.
        Ryhmässä kyllä tiedetään, että kyseessä ei ole penaalin terävin kynä.

        https://varjokirjuri.substack.com/p/kunta-joka-riiteli-kaikkien-kanssa

        Hän edusti 25% ryhmän jäsenistä.Aika suuri osuus.


    • Anonyymi00031

      Onko seuraavana nelosloikka. Kepuun, jossa pärjää vähällä ymmärryksellä ja rikollisilla mielellä.

    • Anonyymi00032
      • Anonyymi00034

        Van taas epäonnistu kepujen lavastus. Häiriöistä. Vuodenvaihteessa sama epäonnistuminen. Silloin yritettiin lavastaa Hilliahoa. Tarkistettu 12.12.2025 pöytäkirjatodiste esitetty Varjokirjurin julkaisussa. Ja mönkään meni kepuilla. KS perui heti kepuvalheen.


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Van taas epäonnistu kepujen lavastus. Häiriöistä. Vuodenvaihteessa sama epäonnistuminen. Silloin yritettiin lavastaa Hilliahoa. Tarkistettu 12.12.2025 pöytäkirjatodiste esitetty Varjokirjurin julkaisussa. Ja mönkään meni kepuilla. KS perui heti kepuvalheen.

        Suunniteltu homma sekin oli,jälkeenpäin ollaan niin hurskaina.


    • Anonyymi00033

      Eikö varjokirjuri ollut vasemmistoliittolaisia,eikä puolangan puolesta ryhmmää?Vai onko rajat päässyt hämärtymään?

      • Anonyymi00035

        Se kuuluu hölmöläisten ryhmään


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Se kuuluu hölmöläisten ryhmään

        Puo, puo, puo - lanka.
        Siis oliko lanka puossa??
        Kenen puossa lanka alkujaan oli?


    • Anonyymi00036

      Sairaan ihmisen toimintaa. Kun mieli järkkyy, näin voi käydä.

    • Anonyymi00038

      Oliko demari joka riehui?

      • Anonyymi00052

        Remari tiehui remarien tyyliin.


    • Anonyymi00039

      Joo ei tavallisen ihmisen toimintaa

    • Anonyymi00041

      Myötähäpeä häiriköiden toimista

    • Anonyymi00043

      Kirkkovaltuuston väki voisi konsultoida kuntaa, miten häiriökäyttäytyminen saatiin loppumaan kirkkovaltuustojen kokouksissa. Varjokirjuri voisi informoida sitten kuntalaisia.

      • Anonyymi00044

        Tulijokilan tuulivoimatilaisuudessa oli etänä kuultuna myös häiriökäyttäytymistä. Etänä kuului vähän huonosti, mutta joku henkilö ainakin aikoi pyytää poliisit paikalle. Kuka tämä kunniakas poliisien paikalle pyytäjä. Totta poliisit tuli paikalle, taltutti, tyrmäsi ja vei häiriköijän säilöön ja kunniakas poliisien soittaja ja muut sai olla rauhassa lopputilaisuuden. Etänä jäi poliisien soittamiseen johtanut häiriö epäselväksi.


      • Anonyymi00045

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

      Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      112
      4368
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

      Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      77
      3176
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

      Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      99
      1434
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

      Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      86
      1306
    5. Odotatko vielä vastausta...

      Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      91
      846
    6. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

      Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      18
      693
    7. Lähes kaikki keskustelut kasvotusten

      on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk
      Ikävä
      21
      686
    8. Mitä kirjainta haluaisit

      Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      677
    9. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

      Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      111
      653
    10. Ehkä se on niin

      Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      43
      639
    Aihe