"Suvivirrellä" saatte ainakin minun ja monen, muunkin äänen! Ainoa puolue, joka uskaltaa sanoa asiat niinkuin ne Suomessa on.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Niin siis kumpaa vaihtoehtoa sinä nyt tarkoitat,? Pakkosuvivirttä vai vapaaehtoista?
Vai ymmärrätkö kysymyksen?
Minä tykkään että suvivirsi olisi vapaaehtoinen, ei pakko!
Se on minun ja uskon että myös koko vasemmiston mielipide.
Suvivirsi on ruotsalainen perinne joka meille jäi. Onko siis myös pakkoruotsi oltava?- Anonyymi00002
Suvivirsi kuuluu Suomalaiseen perinteeseen, - Jo 1600/1700 -luvulta saakka .
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
`
#
#
#- - - - - OLEN -SUOMALAINEN - - - OLEN -PERUS -SUOMALAINEN - !
#
#
. - Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Me olimme Ruotsi tuohon aikaan? Vai etkö tiennyt sitä??
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Me olimme Ruotsi tuohon aikaan? Vai etkö tiennyt sitä??
Miten Persu voi olla näin tyhmä? Milloin Ruotsi käy ja mulloin ei??
Suvivirsi on ruotsalainen perinne ei suomalainen!!
- Anonyymi00006
Tuo onkis sellainen asia joka menee edelle maamme ja ihmisten taloudellisten asioiden ja terveydenhoidon edelle, on se vaan niin iso ja tärkeä asia.
Vai onko Persulla viimeiset oljenkorret jo käytössä?
Hihiiii!- Anonyymi00007
Pienistä puroista ne suuretkin joet syntyvät, eli jos ei pysty niitä pieniä asioitakaan hoitamaan, ei sitten isojakaan...😇
- Anonyymi00008
Persut lauloi virttä
Eduskuntalon rappusilla. Huonosti ovat koulussa kuunnelleet, kun piti sanat luntata. Kun suomalainen osaa virren ulkoo.- Anonyymi00009
mistäköhän johtua,no tämänkin tietää kaikki...
- Anonyymi00010
Vituk saa
- Anonyymi00011
Olipas mahtava tunne ylioppilaiden lakitustilaisuudessa kun sadat "Perussuomalaiset" lauloivat Suvivirttä sielunsa pohjasta, eikä yksikään "loukkaantunnut", eikä hiippaillut tilaisuudesta ulos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556