Olen transnainen. Tulossa on kahdet hautajaiset tänä kesänä. Ostin sopivan mekon näitä tilaisuuksia varten. Nyt omaiset ilmoitti,että mekossa ei ole asiaa sinne. Tunnen itseni hyvin loukatuksi. Tekisi mieli jäädä noista hautajaisista pois. Minusta tämä on jo syrjintää.
Toinen vainajista on äidin kummilapsi. Äiti ei tykkäisi jos jään niistä hautajaisista pois.
Ei hyväksytä juhliin mekko päällä
9
266
Vastaukset
- Anonyymi00001
Joku toinen on siis kuollut, mutta tärkeintähän toki on sun loukkaantumiset ja oman pääsi sisäiset identiteettiharhat.
- Anonyymi00004
Niinpä. Kuinkahan moni transkokeva on oikeasti vain persoonallisuushäiriöinen, joka kerjää validaatiota 24h ja loukkaantuu sitten verisesti kun ihmiset eivät halua osallistua hänen mt-ongelmansa ylläpitämiseen. Autisteja ja mt-ongelmaisia he ovat, ja molemmat ryhmät osaavat olla äärimmäisen itsekeskeisiä, kuten ylläoleva itsekäs henkilö.
- Anonyymi00002
Kyllä tärkeintä koko hautajaisissa on tietenkin tunkea väkisin sinne missä sua ei hyväksytä. Miten muuten voisi olla muka oikea transsu?
- Anonyymi00003
Kyllä minä sinne hautajaisiin saan mennä, jos pukeudun biologisen sukupuolen mukaisesti. Eli musta puku, kauluspaita ja kravatti.
- Anonyymi00005
No mitä se suku tekisi jos vaan menisit mekossa? Ajaisiko pois? En ihan ymmärrä heitä. Lähelläni palveluammatissa on mies mekossa eikä hän häiritse meitä asiakkaita tipan tippaa. Kukaan ei ole edes asiasta maininnut.
- Anonyymi00006
Onneksi on 2 kuukauden päästä kirkossa sateenkaarimessu. Siellä ei syrjitä.
- Anonyymi00007
Ei todellakaan ole kyse mitään syrjinnästä jos ihmiset ei myötäile jonkun transun harhoja.
Ja mitä kirkkoon tulee, ei siellä tietenkään puhuta edes synnistä mitään. Joku täti vaan hokee ympäripyöreitä ja maailmaa syleileviä rakkauksia jostain jumalastaan.
- Anonyymi00008
Vähän veikkaan, että tuo eräs jankkaajaduumi tekee itse näitä aloituksia päästäkseen sitten ruokkimaan provoaan, kun ei hänellä hirveästi taida sitä sisältöä elämässään olla.
Itse en tasantarkkaan miehenä osallistuisi yksiinkään hautajaisiin tai mihinkään tilaisuuteen, jossa pitäisi käyttää naisten vaatteita. En korjannut sukupuoltani 20 vuotta sitten ollakseni transu. - Anonyymi00009UUSI
Nämä jatkuvat aloitukset ovat vain yksittäisen transaktivistin säälittävä yritys tuottaa mielikuva, että transnaisia systemaattisesti syrjittäisiin. Todellisuudessa tämä on sontapuhetta, sillä nykyään juuri kukaan heistä ei joudu syrjityksi kuin joissain yksittäistapauksissa.
Transsukupuolisten tukitoimet saisi jo lopettaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt243817Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441922Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö361221- 721097
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251056Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi321039Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä41933Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173841- 56813
Pub Marjuskan grillibileet
Pub marjuskassa ilmainen makkara tarjoilu ja jakaa parille sadalle aurinko laseja. Miten tälläistä. Saako popittaa ja ja12733