Naapurissani asuu henkilö joka esittää invalidia saadakseen kaikki invalidituet ja avustukset. Istuu pylrätuolissa silloin kun menee invatksilla jonnekin, Muulloin kyllä jalat on kunnossa ja kävelee hyvin. Nykypäivänä tällaisetkin huijaukset menee näköjään läpi.
Invalidia esittämällä
13
257
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kerropas millainen on pyörätuoli?? Olis mielenkiintoista tietää se
- Anonyymi00002
Juu, paljon on näitä kusettajia. Varsinkin vakuutusyhtiöitä kusettavat.
- Anonyymi00004
Joo juuri näin. Etenkin tänne tunkeutuneita
- Anonyymi00003
- Anonyymi00009UUSI
Max. kusetus ja vedätys.
- Anonyymi00012UUSI
Juu, ihan normaalia elämää näyttää elävän.
- Anonyymi00005
Itse tarvitsin monta viikkoa kyynärsauvoja. Olin käynyt kauan töissä aina vain pahenevien kipujen kanssa. Alaosien peseminen tuli mahdottomaksi. Samoin sukan ja varrellisen kengän jalkaan saanti.
Töissä lähinnä luultiin, että kivut on jotain ohimeneviä ja lieviä.
Kuvat kyllä kertoivat, että on vikaa mikä pitää leikata, ja piakkoin. Kävely oli hävitä kokonaan, ennenkuin pääsin leikkaussaliin.
Tästä on nyt kuukausia, monta. Sain tekonivelen. Ongelma ratkaistu. Pystyn töihini. Kivut eivät juuri kiusaa.
Ihmisellä voi olla vikaa, kehossaan, vaikka hän viimeiseen asti yrittää siitä huolimatta toimia. Ainoa asia, mikä itseäni harmitti, oli toipumisloma leikkauksesta. Talouskin ikäänkuin romahti. Ei ihmisen ole hyvä sairastua.
Nyt toivon ettei vastaava toinen nivel samaa tee, kun siinäkin jo kuvissa näkyi saman kehityskulun alku. Onneksi se ei oireile vielä. - Anonyymi00006
Aivoinvalidit eivät saa tarpeeksi kelan petaalaksia tiedän henk.koht. kokemuksesta.
T:Lawetorder - Anonyymi00007
No ota sitten kuvia kun ulkona kävelee ja lähetä etuuksien maksajille.
- Anonyymi00008
Niin, ota kuva tai mielellään video henkilöstä, joka esittää invalidia. Mene näyttämään se Kelaan niin kaikki tuet lähtevät pois. Tee tämä niin Kela ja kaikki veronmaksajat kiittää.
- Anonyymi00010UUSI
Oisin ollut kiva, kun loka-marraskuussa ois joku ollut paparazzina. Kuljin kyynärsauvojen kanssa välillä perkeleitä päästellen latupohjilla. Oli sateista, kylmää, ja pukeutua piti. Hitaasti ekat viikot. Vähänkin sammalikon puolella tekonivel nuljahteli. Mutta oli ollut pitkä ikävä metsään.
En ollut ennen leikkausta, enää koko kesänä päässyt ötökkäparvia karkuun tasaisella polullakaan. Varsinaisesti maastossa en juuri voinut edes enää liikkua. Kaatuilin, kun jaloista toinen ei enää noussut, liikerajoitteet olivat pahat.
En tänä päivänä ymmärrä, mistä löysin ne henkiset voimat, hirveitten kipujen kanssa ennen leikksusta. Koksibeja oli kipulääkkeitä. Ei ne mihinkään auttaneet.
Leikkauskwrtomus lueteltiin minulla ennen kotiutumista. Siinä oli se karu kohta. Nivelrikon luokka. 4.
- Anonyymi00011UUSI
Vakuutusyhtiöt ja kela ovat erittäin tyytyväisiä jos joku käräyttää huijarit.
Sitä samaa tekevät vakuutusetsivät ja sitten peritään korvaukset takaisin.- Anonyymi00013UUSI
Noiden käräyttäjien nenän niistäminen saattaa vaikeutua kun hankalaa on niistää niskassa olevaa nenää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333174Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441589Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173793- 48709