Hei.
Kelan toiminta ei ole oikeudenmukaista, esim. päätökset, joita he antavat? Liikaa Tekoälyn käyttöä ja vailla oikeasti asioiden tutkimista.
Kielellinen asu päätöksissä, käskytystä/raippaa jne. Uudelleen päivitystä kieliasuun. Valitukset paikallaan, esim. Oikeuskanslerille.
Kelan toiminta?
16
298
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Heh, hassua että aloittaja huomauttaa Kelan kieliasusta kun omansa on tuota luokkaa.
- Anonyymi00003
Onko Perutuslain vastaista vai ei?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Onko tämä muistitikkukkopellen aloitus❔
- Anonyymi00011
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mistähän perustuslaki löytyy. Finlexissä ei ole.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mistähän perustuslaki löytyy. Finlexissä ei ole.
Lex Perutusuuno
- Anonyymi00005
Varhais tai työkyvyttömyyseläkkeellä lakkaa kelan kanssa rimpuilu!
Pitäskö hakeutua?- Anonyymi00006
No se kun haet. Ei täällä sun pelleilysi kiinnosta ketään. Ihan sama, pääseepä Kelakin eroon yhdestä pellestä.
- Anonyymi00007
Juuri näin, Kelan toiminta ei oikeudenmukaista. Tehdään PÄÄTÖKSIÄ lukematta
asiakkaan vastine. Kuka vetää ns. välistä? Tekoälyn käyttö EI HYVÄ.
Vai onko Kelassa OSAAMATTOMIA työntekijöitä, jotka eivät hallitse alaansa, vaan
turvautuvat Tekoälyn käyttöön. Kauheaa!
Esim. Päätösten tekstit ovat vanhanaikaista kieltä, Käskymuotoa/pelottelua/alistamista
jne. Siis TEKSTISANAMUOTOJEN PÄIVITYS tarpeen!! - Anonyymi00008
Kelan vittuämmät laitettava oikeaan vastuuseen virheellisistä päätöksistä. Eivät tunne lainsäädäntöä. Tekoälyä lisää kehiin, niin virheet vähenevät.
- Anonyymi00009
Mihin vastuuseen ja miksi?
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mihin vastuuseen ja miksi?
siitä että juon kiljua
- Anonyymi00010
Ei Kela saa käyttää tekoalyä päätösten tekoon. Laki kieltää.
- Anonyymi00012
Kok kesk sdp vihvas rkp viisveisaa perustuslaista ja kelan johto on näistä korr puolueista. Eu n edessä suomen perustuslaki on tasollla käyetty vessapaperi
Joten se aika on mennyt. Maahanm saavat rahansa sillä heillä on jurisrit käytössä verovaroista. Suomalaiset sitävastoin saavat tarkoituksella vääriä päätöksiä sillä iso osa hyväksyy me mutisemalla ja äänestämällä kesk kun ennen sdp tä ja päinvastoin vihvas väkeä ja väliin kok ja ihmettelevät kun aina saavat hanuriin. Kärsikää.nahoissanne. luuletteko jos vuodessa maksetaan 10.6 miljardia tukia sos maahanmuuttoon niin rahaa pisaa joka paikkaan. Itsehän olette kurimuksennne kok kesk sdp vihvas rkp korruptiota äänestäneet. Eikö 30 vuotta riitä tajuamaan..... ai niin luonto hoitaa idioot... pois ja ne joilla ei ongelmia kelan kanssa ottaa vallan. - Anonyymi00015
Pölvästit heltypalleineen ja hallintokanteluineen...
- Anonyymi00016
Vanhempasi yrittävät kuitenkin parhaansa.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Vanhempasi yrittävät kuitenkin parhaansa.
Eivät kuitenkaan heltypalloittele
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483