Selvisi asioita

Anonyymi-ap

Mutta Pekko Aikamiespoika Poistattelija poistaa kyseiset viestit välittömästi.
Kuten jo saattoi arvata, erään ammatti ei ole ollut se josta on kerrottu.

8

227

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Viiden pisteen vihjeenä annan että Pattayalta ostettiin Jyväskylään hommiin lauma tyttöjä joista tuli sitten Suomen ensimmäiset paritustuomiot ja ihmiskauppatuomiot.

• Anonyymi00002

Neljän pisteen vihje, kaikki asianosaiset on tuomittu, ja kärsineet tuomionsa, eli maksaneet velkansa yhteiskunnalle, rinki oli jyväskylässä. helsingissä, oulussa ja tampereella.

• Anonyymi00003

Kolmenpisteen ehdotus, paina vittuunidiootti.

• Anonyymi00004

Kahdenpisteen vihje, jotkut saivat itselleen vaimot tässä samassa tapahtumassa.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kahdenpisteen vihje, jotkut saivat itselleen vaimot tässä samassa tapahtumassa.

Oliko yksi näistä naisista entinen "pankkineiti"?

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Oliko yksi näistä naisista entinen "pankkineiti"?

Minulla ja vaimollani ei ole mitään tekemistä asian kanssa, tuomiot on annettu ja lusittu, joten se siitä.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Minulla ja vaimollani ei ole mitään tekemistä asian kanssa, tuomiot on annettu ja lusittu, joten se siitä.

Muistan lukeneeni tapauksesta.
        Aika hyvin tunnet tapauksen ottaen huomioon ettei sinulla ja vaimollasi ole tekemistä asian kanssa? Ajankohta ja vaimosi vaatetus tuohon aikaan täsmää noihin kuvioihin ettei kyse ollut sairaanhoitajan vakanssista Jyväskylässä.
        Minulla ei henkilökohtaisesti ole mitään pahaa sanottavaa eroottisista "hierojista" eikä prostituoiduista, se on vain ammatti muiden joukossa. Ihan samalla tavalla ne gynekologit ja sairaanhoitajatkin joutuu ihmisen genitaalialueita roplaamaan ja puhdistelemaan, laittelemaan katetreja ja tunnustelemaan persreikiä.
        Parituskin on ihan ok, mikäli työntekijä saa kelpo korvauksen työstään eli suurimman osan liikevaihdosta. Karuin ammatti on mielestäni patologi, siihen en pystyisi mutta prostun hommaan helposti. Se on laatuaikaa.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Muistan lukeneeni tapauksesta.
        Aika hyvin tunnet tapauksen ottaen huomioon ettei sinulla ja vaimollasi ole tekemistä asian kanssa? Ajankohta ja vaimosi vaatetus tuohon aikaan täsmää noihin kuvioihin ettei kyse ollut sairaanhoitajan vakanssista Jyväskylässä.
        Minulla ei henkilökohtaisesti ole mitään pahaa sanottavaa eroottisista "hierojista" eikä prostituoiduista, se on vain ammatti muiden joukossa. Ihan samalla tavalla ne gynekologit ja sairaanhoitajatkin joutuu ihmisen genitaalialueita roplaamaan ja puhdistelemaan, laittelemaan katetreja ja tunnustelemaan persreikiä.
        Parituskin on ihan ok, mikäli työntekijä saa kelpo korvauksen työstään eli suurimman osan liikevaihdosta. Karuin ammatti on mielestäni patologi, siihen en pystyisi mutta prostun hommaan helposti. Se on laatuaikaa.

nuo tapahtui pääosin vuoden 2015 jälkeen, en asunut silloin enää jyväskylässä, tiedän vain sen mikä luin mediasta, ja huhu puheista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      373
      856
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      842
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      625
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      615
    6. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    7. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      142
      585
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      576
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      557
    10. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      550
    Aihe