Kummallista kun kukaan ei ole ostanut . Iso tontti ja tilaa vaikka kuinka paljon. Hintakaan ei ole paha. 95 000€..
Kun maalaa talon ja tekee pihahommia niin siitä saa tosi kauniin kodin. Hinnasta kun voi tinkiä
Käsityöläiskadun talo
22
489
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Yritetty on saada tuosta kaupat syntymään.
Hinnassa eivät tule enää vastaan.
On kuulemma jo kipurajoilla...
Meillä olisi ae raja 85 000.
Tontille olen unelmissani suunnitellut jo mitä kaikkea ihanaa.
Suihkulähde ja kukkasia.
Antin konditoriassakin tulisi varmaan käytyä harva se päivä.
Unelmatalo ja paikka olisi.
Sisältä voisi remontoida vähitellen rahatilanteen salliessa...no ei se auta köyhän, kun lotota kun itsellä vaan tuulen huuhtoma perse eikä saada enenpää lainaa kuin tuo 85 000.
Elämä on enivei....- Anonyymi00009
Sinne pihalle voi laittaa vaikka mitä. Tarjoa vaan sitkeästi se 85 000€.
- Anonyymi00010
Rapistuu se sinne mitä kauemmin on tyhjillään. Ja pitää siellä muutenkin tehdä pikku remppoja, mutta olisi hyvällä paikalla.kun se siellä on monta vuotta tyhjillään niin siitä ei saa enää mitään
- Anonyymi00012
No nyt äkkiä ostajan hinta on laskettu 79 000€
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
No nyt äkkiä ostajan hinta on laskettu 79 000€
Monimutkainen talo paljon pintaa laitettu. Pitäisi katsoa mitä on pintojen alla.
Usein on kylmää ja siten voi tulla kosteutat.
- Anonyymi00002
Myynti kaikkialla muuttotappio kunnissa on vaikeaa. Jos ostaa, pitäisi kyllä tarkkaan tutkia talo. Yksi tapa on käydä nukkumassa viikon pari, eri huoneissa , ja pitää ikkunat ja ovet suljettuna.
Vanhempana (64v) haluaisin yksitasoratkaisua, sitä ei tiedä koska kremppa iskee ja kulkeminen kipeytyy. - Anonyymi00003
Nykymaailmassa tänä hetkenä tuo hinta on korkea. Tarjoa minkä voit, on sulla hyvä mahdollisuus.
- Anonyymi00004
Kiitos.
Vielä yritämme sitten :) - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kiitos.
Vielä yritämme sitten :)Siel voi olla homeongelma, tutkikaa se ensin. Missä tahansa talossa voi olla homeongelma.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Siel voi olla homeongelma, tutkikaa se ensin. Missä tahansa talossa voi olla homeongelma.
Ei siellä mitään homeongelmaa ole!
Koiran kanssa siinä kuljettiin eikä kumpikaan meistä reagoinut.
Minä tiedän homeen!
Olen siitä sairastunut työelämässä 2006.
Siitä saakka olen ollut työkyvytön.
Hukkaan meni kova ja ahkera työntekijä, kun isot pomot ei uskoneet ja nauroi päälle!
Crocs sandaalit sain lahjaksi, kun töistä pois jäin!! - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei siellä mitään homeongelmaa ole!
Koiran kanssa siinä kuljettiin eikä kumpikaan meistä reagoinut.
Minä tiedän homeen!
Olen siitä sairastunut työelämässä 2006.
Siitä saakka olen ollut työkyvytön.
Hukkaan meni kova ja ahkera työntekijä, kun isot pomot ei uskoneet ja nauroi päälle!
Crocs sandaalit sain lahjaksi, kun töistä pois jäin!!Jos homekoirat tai ihminen havaitsee pitää olla ja melkoisesti hometta ja joka huoneen ovet kiinni viikkoja.
Pienessä homeessa voi kyllä aivan hyvin asua, ei kaikki home ole edes "vaarallista". Eikä se useinkaan nopeasti sairasta. - Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Siel voi olla homeongelma, tutkikaa se ensin. Missä tahansa talossa voi olla homeongelma.
Ei ole homeongelmaa
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei ole homeongelmaa
Home sweet home Alabama!
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei ole homeongelmaa
Varminta kuitenkin katsoa kylmimpien paikkojen tilanne , siten katsoa pintojen alle.
- Anonyymi00016
Ensin ihmettelin mikä talo onkaan kyseessä oleva, vaan sitten ymmärsin että työväentalosta täällä puhutaankin.
- Anonyymi00017
Ei ole työväentalo, vaan omakotitalo.
Voin laittaa linkinkin , on hienolla paikalla. - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei ole työväentalo, vaan omakotitalo.
Voin laittaa linkinkin , on hienolla paikalla.Pane pane toki..
- Anonyymi00019
Minua huvittaa kun Kati on päättänyt saada työväentalon ”forssalaisten käyttöön.” Mitäpäs forssalaiset sillä tekevät? Eivät yhtään mitään.
- Anonyymi00020
Mitenkä työväentalo kuuluu keskusteluun,
kin aiheena alussa on
𝗞𝗮̈𝘀𝗶𝘁𝘆𝗼̈𝗹𝗮̈𝗶𝘀𝗸𝗮𝗱𝘂𝗻 𝘁𝗮𝗹𝗼.
Päätös siitä, kannattaako taloon tutustua vai pitääkö siihen ottaa etäisyyttä, riippuu täysin ostajan riskinsietokyvystä, budjetista, osaamisesta sekä tulevaisuuden suunnitelmista. - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mitenkä työväentalo kuuluu keskusteluun,
kin aiheena alussa on
𝗞𝗮̈𝘀𝗶𝘁𝘆𝗼̈𝗹𝗮̈𝗶𝘀𝗸𝗮𝗱𝘂𝗻 𝘁𝗮𝗹𝗼.
Päätös siitä, kannattaako taloon tutustua vai pitääkö siihen ottaa etäisyyttä, riippuu täysin ostajan riskinsietokyvystä, budjetista, osaamisesta sekä tulevaisuuden suunnitelmista.Työvöentönö on Käsityöläiskadulla, tai ainakin melkein.
- Anonyymi00022
Jos ostat taloja, jotka ovat olleet myynnissä pitkään, ostajan olisi viisasta perustaa osakeyhtiö, johon talo ostetaan.
Näin et joudu velkaantumaan, jos tiedostat lämmityskustannusten suuret suuruudet. Talot ovat nykyään niin tilavia, ylä- ja alakerrat on lämmitettävä. Se on kallista.
Näin ei talo jää iki murheeksi ja myymättä.
On ollut useita tapauksia, joissa ihmiset ostavat ne halvalla ja miettivät sitten asiaa tarkemmin. Varsinkin jos sinulla on rahaa tililläsi, kukaan ei estä sinua ostamasta.
Kannattaisi tarkistaa pankista, kuinka paljon voit lainata kiinteistöä varten.
Myös entinen talomme oli myynnissä, ja pian uusi omistaja myy sitä taas.
Samoin siirtolapuutarha mökkimme myytiin useita kertoja nopealla aikataululla.
Joku kertoi Työväentalosta. Hyvä kirjoitus. Tarina opettaa.
"Hovioikeus vahvisti työväentaloa ylläpitäneen Forssan kulttuuri- ja viihdekeskuksen konkurssin"
https://www.forssanlehti.fi/paikalliset/9756760 - Anonyymi00023
Koneesta voit katsoa, miten paljon omassa kunnassasi on omakotitaloja, joissa ei asuta vakituisesti.
https://yle.fi/a/74-20245677
Urjala 18,9%
Humppila 14,7%
Tammela 14,6%
Jokioinen 11,0%
Forssa 8,3%
forssan seudulla vielä hyvin kun vertaa alla oleviin, muta aina on vaara että jää käsiin, omakotitalossa voi piillä kallis remppa tai remppa/home jota ei saa korjattua lainkaan.
Puumala 22,9%
Enonkoski 22,2%
Sulkava 21,8%
"Sulkavalla talot tyhjenevät ennätysnopeaa tahtia. Vuosien 2020–2024 välisenä aikana keskimäärin 15 taloa vuodessa on jäänyt vaille vakituisia asukkaita.
Jos nykytahti jatkuu, noin 60 vuoden kuluttua viimeisestäkin talosta sammutetaan valot."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.1801058- 80707
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48682- 81591
- 39549
- 46540
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä39531- 106530
- 23513
Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan39507Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja288504Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64499Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47484Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko42454Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va150442Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91436Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.26430- 21422
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka24416Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80415