Olen 32v mies ja olisin utelias kuulemaan teidän kuumimmat ja sairaimmat fantasiat mitä haluaisitte kokea! Tulkaa kertomaan kikissä jp933333
Utelias kuulemaan
5
196
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tätäkö on homoseksuaalisuus? Täällä monet puolustautuvat että homoilla ei ole se seksi tärkeintä mutta kyllä vain näyttää olevan..
Miten tämä sinun mielestä tarkoittaa että se on tärkeintä? Minusta heteroseksuaaleillakin on fantasioita ja niistä halutaan kuulla mutta ei sen perusteella sanota että se on tärkeintä. Vaikka toki tärkeähään ihmisen seksuaalisuus onkin eikä sen pitäisi muiden ongelma olla.
- Anonyymi00003
Niinpä ja miksi eivät jätä heteroa rauhaan!
- Anonyymi00002
Fantasia miesten välisestä, haluisin kokea miehen kanssa seksiä.
- Anonyymi00004
Mitä minä sillä tiedolla teen, en mitään! Olet minulle täysin vieras ihminen ja sellaisena pysyt minulle aina!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522