Jep jep, tuon parituskarteli sana oli kannattanut jättää pois, se on vakava virhe.
Sunnuntain matkailuaihe vaihteen vuoksi 24/7.
40
365
Vastaukset
- Anonyymi00001
Koska se on paskanpuhumista ja perättömän tiedon levittämistä, tekijöiden nimet julkaistiin mediassa jo vuosia sitten, älä jatka poju tällä linjalla.
- Anonyymi00002
Posso posso älähän pojuttele, sinähän se pasaspuhetta päästelet tässä taas ihan sikana.
Päätekijöiden nimiä ei poikkeuksellisesti julkaistu julkisuudessa, vaikka kyseessä oli erittäin vakava rikos ja pitkät vankeustuomiot. Suomessa median vakiintunut käytäntö on julkaista yli kahden vuoden ehdottomaan vankeuteen tuomittujen nimet, mutta tässä tapauksessa tehtiin harvinainen poikkeus uhrien suojelemiseksi. - Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Posso posso älähän pojuttele, sinähän se pasaspuhetta päästelet tässä taas ihan sikana.
Päätekijöiden nimiä ei poikkeuksellisesti julkaistu julkisuudessa, vaikka kyseessä oli erittäin vakava rikos ja pitkät vankeustuomiot. Suomessa median vakiintunut käytäntö on julkaista yli kahden vuoden ehdottomaan vankeuteen tuomittujen nimet, mutta tässä tapauksessa tehtiin harvinainen poikkeus uhrien suojelemiseksi.Pösilö Posso tyhmänä röhki ja länkytti toisessa keskustelussa vetojen maksamattomuudesta, ei vieläkään ymmärrä että KIRJOLOHI EI OLE AITO LOHI.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Pösilö Posso tyhmänä röhki ja länkytti toisessa keskustelussa vetojen maksamattomuudesta, ei vieläkään ymmärrä että KIRJOLOHI EI OLE AITO LOHI.
Tässä olisi taas uusi ja hyvä vedonlyönnin paikka, että onko vaiko ei ole tekijöiden nimiä julkaistu mediassa jo vuosia sitten.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Pösilö Posso tyhmänä röhki ja länkytti toisessa keskustelussa vetojen maksamattomuudesta, ei vieläkään ymmärrä että KIRJOLOHI EI OLE AITO LOHI.
Kerroin tekeväni lohikeittoa, laiffila et tee, aijaa kuitti niin maksan 100 euroa, tämä kirjolohi on jo kolmas selitys, enimmäin oli en voi tulla maksamaan kun näet kuka ole, sovittiin lidliin mutta maksamatta jäi, tosin puskajussukat on kovia soittamaan suuta mutta resurssit ei muuhun riitä.
Tekijät julkaistiin, minulla tai vaimollani ei ole mitään tekemistä asian kanssa, tuomiot ovat kärsineet, ja maksaneet niistä melkoisen hinnan, omaisuuden hukkaamiskielto, ja käteisvarojen takavarikko sekä useita kiloja kultaa... tuomittiin rikoksena saatuna hyötynä.
Juttuja on ollut ainakin neljä. erillaista osa syyllisista samoja henkilöitä. - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kerroin tekeväni lohikeittoa, laiffila et tee, aijaa kuitti niin maksan 100 euroa, tämä kirjolohi on jo kolmas selitys, enimmäin oli en voi tulla maksamaan kun näet kuka ole, sovittiin lidliin mutta maksamatta jäi, tosin puskajussukat on kovia soittamaan suuta mutta resurssit ei muuhun riitä.
Tekijät julkaistiin, minulla tai vaimollani ei ole mitään tekemistä asian kanssa, tuomiot ovat kärsineet, ja maksaneet niistä melkoisen hinnan, omaisuuden hukkaamiskielto, ja käteisvarojen takavarikko sekä useita kiloja kultaa... tuomittiin rikoksena saatuna hyötynä.
Juttuja on ollut ainakin neljä. erillaista osa syyllisista samoja henkilöitä.Tekijöiden nimiä ei ole julkaistu.
Poistit sitten aivan asiallisen viestin missä kerroin ja perustelin miksi näin on.
Toivottavasti joku ehti lukea miten asia oikeasti on. - Anonyymi00017
Anonyymi00008 kirjoitti:
Juttuja on ollut ainakin neljä. erillaista osa syyllisista samoja henkilöitä.Kullan takavarikkoja ei takuulla ole kerrottu julkisuuteen vaikka sellaista olisi tapahtunut, joten puhut aivan pasasta taas kerran. Lohiveto meni niin että minä sanoin että sinä sanoit ostaneesi pari kiloa lohta. Minä sanoin että sinunkaltaisesi henkilö ei osta lohta 50-70 eurolla marketista sen hinnan vuoksi. Sinä sitten esittelit kuitin jossa olit ostanut kokonaiset kirjolohet hintaan 7,99 euroa kilo, ja kalojen yhteispaino oli alle 1700 gramma, joten olin täysin oikeassa. Sinä et ostanut lohta 50 -70 eurolla vaan ostit kokonaiset kirjolohet reilulla 13 eurolla yhteishintaan. Mitä epäselvää sinulla tässä on?
Haluat vain yhteystietoja, jotta pääset leipomaan perättömiä ilmoituksiasi. - Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kullan takavarikkoja ei takuulla ole kerrottu julkisuuteen vaikka sellaista olisi tapahtunut, joten puhut aivan pasasta taas kerran. Lohiveto meni niin että minä sanoin että sinä sanoit ostaneesi pari kiloa lohta. Minä sanoin että sinunkaltaisesi henkilö ei osta lohta 50-70 eurolla marketista sen hinnan vuoksi. Sinä sitten esittelit kuitin jossa olit ostanut kokonaiset kirjolohet hintaan 7,99 euroa kilo, ja kalojen yhteispaino oli alle 1700 gramma, joten olin täysin oikeassa. Sinä et ostanut lohta 50 -70 eurolla vaan ostit kokonaiset kirjolohet reilulla 13 eurolla yhteishintaan. Mitä epäselvää sinulla tässä on?
Haluat vain yhteystietoja, jotta pääset leipomaan perättömiä ilmoituksiasi.Välillä tämä laffi on laiffi ja välillä saa eläkettä 45 donaa.
- Anonyymi00021
Anonyymi00008 kirjoitti:
Juttuja on ollut ainakin neljä. erillaista osa syyllisista samoja henkilöitä.Mielikuvitusystäväsi senssu on monen danin puskajussukka.
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mielikuvitusystäväsi senssu on monen danin puskajussukka.
Minä olen alkeiskurssin karatemestari ,maratoonit juoksen pomppimalla yhdellä jalalla koska polveni on sökö, tolpiin kiipeämisen Pattayan mestaruuden saavutin tänä vuonna, olen paras lähes joka lajissa
2010 - Anonyymi00034
Anonyymi00002 kirjoitti:
Päätekijöiden nimiä ei poikkeuksellisesti julkaistu julkisuudessa, vaikka kyseessä oli erittäin vakava rikos ja pitkät vankeustuomiot. Suomessa median vakiintunut käytäntö on julkaista yli kahden vuoden ehdottomaan vankeuteen tuomittujen nimet, mutta tässä tapauksessa tehtiin harvinainen poikkeus uhrien suojelemiseksi.Hieno kommentti!
- Anonyymi00036
Anonyymi00020 kirjoitti:
Välillä tämä laffi on laiffi ja välillä saa eläkettä 45 donaa.
Alkuun sinäkin taisit saada 4000 kuussa-
- Anonyymi00038
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kullan takavarikkoja ei takuulla ole kerrottu julkisuuteen vaikka sellaista olisi tapahtunut, joten puhut aivan pasasta taas kerran. Lohiveto meni niin että minä sanoin että sinä sanoit ostaneesi pari kiloa lohta. Minä sanoin että sinunkaltaisesi henkilö ei osta lohta 50-70 eurolla marketista sen hinnan vuoksi. Sinä sitten esittelit kuitin jossa olit ostanut kokonaiset kirjolohet hintaan 7,99 euroa kilo, ja kalojen yhteispaino oli alle 1700 gramma, joten olin täysin oikeassa. Sinä et ostanut lohta 50 -70 eurolla vaan ostit kokonaiset kirjolohet reilulla 13 eurolla yhteishintaan. Mitä epäselvää sinulla tässä on?
Haluat vain yhteystietoja, jotta pääset leipomaan perättömiä ilmoituksiasi.Juuri näin.
- Anonyymi00041
Ole ystävällinen ja kerro missä ja koska nimet on julkaistu.
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
En epäile ettetkö olisi saanut nimiä tietoosi paikallisen puskaradion kautta, mutta julkisesti niitä ei ole kerrottu suomalaisen median kautta, mitä voidaan pitää ihmeenä, eikö vain?
- Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
Kannattaa huomioida, että tämä tapaus eteni aina Korkeimpaan oikeuteen asti ja koko prosessi kesti vuosia, mutta siitä huolimatta ei nimiä julkaistu.
Kun tapaus eteni Korkeimpaan oikeuteen asti nimellä KKO:2012:66, asiakirjat ja julkiset ratkaisuselosteet anonymisoitiin (eli nimet korvattiin kirjaimilla A, B, X jne.). Suomen media kunnioitti tätä linjausta suojellakseen ihmiskaupan uhreja lisätraumoilta. - Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Kannattaa huomioida, että tämä tapaus eteni aina Korkeimpaan oikeuteen asti ja koko prosessi kesti vuosia, mutta siitä huolimatta ei nimiä julkaistu.
Kun tapaus eteni Korkeimpaan oikeuteen asti nimellä KKO:2012:66, asiakirjat ja julkiset ratkaisuselosteet anonymisoitiin (eli nimet korvattiin kirjaimilla A, B, X jne.). Suomen media kunnioitti tätä linjausta suojellakseen ihmiskaupan uhreja lisätraumoilta.Älä anna totuuden häiritä Pasasen omia tarinaversioita.
Väitti olleensa myös seuraamassa Jyväskylässä Wincapitan oikeudenkäyntejä joista kertomansa mukaan lähti useita syyllisiä suoraan lukemaan tiilenpäitä. Valitettavasti Jyväskylässä käsiteltiin vain korvausvaatimuksia, eikä ketään tuomittu rikoksista.
Lopulta vain päätekijä Kaila sai ehdottoman vankeustuomion.
- Anonyymi00003
Eihän keskustelu paritusringistä voi ketään loukata, jos ei ole syyllinen moiseen.
Olen sitä mieltä noista tuomioista että vaikka itse vankeus onkin kärsitty, on maine menetetty luotettavana yhteistyökumppanina. Jos työstä on jätetty kunnollinen palkka maksamatta, pidän sitä erittäin häpeällisenä tekona.- Anonyymi00011
Niinpä, olisi mielenkiintoista joltakin oppineelta kuulla miksi Posso käyttäytyy miten käyttäytyy. Hänhän on vuosia toiminut siten mistä nyt muita syyllistää ja jatkaa juttujaan yhä paljastuttuaan.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Niinpä, olisi mielenkiintoista joltakin oppineelta kuulla miksi Posso käyttäytyy miten käyttäytyy. Hänhän on vuosia toiminut siten mistä nyt muita syyllistää ja jatkaa juttujaan yhä paljastuttuaan.
Pasasen kaltainen aggressiivinen ja ristiriitainen käytös sosiaalisessa mediassa on psykologisesti monisyistä. Tällaisessa toiminnassa – jossa henkilö ensin hyökkää rajusti muita vastaan samoista asioista, joihin hän itse syyllistyy tai joita hän edustaa – on usein kyse sisäisistä ristiriidoista ja suojamekanismeista.
- Anonyymi00030
Anonyymi00013 kirjoitti:
Pasasen kaltainen aggressiivinen ja ristiriitainen käytös sosiaalisessa mediassa on psykologisesti monisyistä. Tällaisessa toiminnassa – jossa henkilö ensin hyökkää rajusti muita vastaan samoista asioista, joihin hän itse syyllistyy tai joita hän edustaa – on usein kyse sisäisistä ristiriidoista ja suojamekanismeista.
Psykologiset suojamekanismit
Projektio (heijastaminen): Henkilö siirtää omat kielteiset piirteensä, häpeänsä tai epävarmuutensa muihin. Haukkumalla muita esimerkiksi "pallomahaksi" hän yrittää tiedostamattaan päästä eroon omasta kehonkuvaan liittyvästä häpeästään.
Kognitiivinen dissonanssi: Kun omat teot ja oma omakuva ovat ristiriidassa, syntyy henkistä painetta. Henkilö ratkaisee tämän hyökkäämällä aggressiivisesti muita vastaan, jotta huomio kiinnittyisi pois hänestä itsestään. - Anonyymi00031
Anonyymi00013 kirjoitti:
Nettikäyttäytymisen dynamiikka
Verkon estoitta-ilmiö (Online Disinhibition Effect): Ruudun takana ihminen menettää sosiaaliset jarrunsa. Tämä saa jotkut toimimaan verkossa huomattavasti ilkeämmin ja impulsiivisemmin kuin kasvotusten.
Kontrollin ja vallan haku: Aggressiivinen kommentointi ja muiden "ojentaminen" (kuten "poju"-nimittely) luo henkilölle valheenomaisen tunteen kontrollista, vallasta ja omasta ylemmyydestä. - Anonyymi00033
Anonyymi00013 kirjoitti:
Maineenmenetyksen aiheuttama kierre
Sosiaalinen häpeä: Kun henkilöllisyys paljastui ja kävi ilmi, että hän vastaa itse omia haukkumasanojaan, hän joutui kokemaan kovan kolauksen itsetunnolleen.
Itsetuhoinen jatkumo: Koska kasvot on jo menetetty, henkilöllä ei ole enää "mitään hävittävää". Tämä voi johtaa siihen, että hän jatkaa vahingollista toimintaa entistä raivokkaammin, vaikka se vahingoittaisi häntä itseään.
- Anonyymi00005
Lehtiuutinen tuoreemmasta vastaavasta tapauksesta:
"Thaimaalaisten seksityöläisten tilanne Suomessa on pysynyt pitkään samana
Esitutkinnassa ei havaittu viitteitä siitä, että naisia olisi pakotettu tai erehdytetty seksityöhön. Monet asianomistajista olivat tulleet Suomen alun perin avioliiton tai parisuhteen takia.
Asianomistajat aloittivat seksityön parisuhteen päättymisen jälkeen, kun heidän taloudellinen tilanteensa heikkeni. Heillä ei ollut koulutusta tai kielitaitoa, joka olisi auttanut muunlaisen työn saamisessa.
– Tällainen yhteiskunnasta syrjäytyminen on varsin yleistä thaimaalaisilla seksityöläisillä Suomessa. Sisäministeriö teki 15 vuotta sitten selvityksen heidän asemastaan Suomessa, eikä tilanne ole juurikaan parantunut noista ajoista" - Anonyymi00009
Juuri noin, tilanne on tarkalleen sama thaimaassa kuin suomessa, osaamista ei ole, mihinkään ammattiin, eikä oikein koulukaan kiinnosta, että saisi ammattitaidon johonkin, helppo raha houkuttaa, ihan samalla tavalla suomessa ja thaimaassa, tiedän usean liiton mikä on kariutunut ja palataan juurilleen, samaan hommaan mistä lähdettiin, ei kuitenkaan kannata yleistää, syynä on ainoastaan osaamisen heikkotaso.
- Anonyymi00014
Miksi otit sellaisen vaimon itsellesi? Etkö muuta saanut?
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Miksi otit sellaisen vaimon itsellesi? Etkö muuta saanut?
Ota poika rauhallisesti ettei verisuoni katkea päästä, vaimollani on työeläke suomesta.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ota poika rauhallisesti ettei verisuoni katkea päästä, vaimollani on työeläke suomesta.
Haluatko lyödä asiasta vetoa? Minulla on tuttava joka selvittää asianlaidan tarvittaessa huomenna kello 8:00 kun menee töihin. Haluatko että tarkistan asian?
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Haluatko lyödä asiasta vetoa? Minulla on tuttava joka selvittää asianlaidan tarvittaessa huomenna kello 8:00 kun menee töihin. Haluatko että tarkistan asian?
Ethän sinä maksa vanhojakaan, miksi nyt.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ethän sinä maksa vanhojakaan, miksi nyt.
Haluatko lyödä vetoa vai ei? Annatko luvan selvitykseen?
- Anonyymi00025
Anonyymi00019 kirjoitti:
Taasko se keulinta alkoi? Tolppamestari ei meinaa kestää housuissaan
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Haluatko lyödä vetoa vai ei? Annatko luvan selvitykseen?
Siis mistä siitä onko vaimollani työeläke, sopii häviät varmasti, tosin ei sinulla ole varoja sen maksamiseen.
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Taasko se keulinta alkoi? Tolppamestari ei meinaa kestää housuissaan
Mikä keulinta? Haluatko että kerron vaimosi työeläkkeen tilanteen vai etkö halua?
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mikä keulinta? Haluatko että kerron vaimosi työeläkkeen tilanteen vai etkö halua?
Haluan, kerro, kerro, kerro, et uskalla 55555
>§< - Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kyllä vaimoni saa suomesta työeläkkettä, on saanut jo pitkän aikaan, miksi minun pitäisi jotain haluta tiedän asian, ilman halujakin, resukka.
- Anonyymi00032
Anonyymi00026 kirjoitti:
Siis mistä siitä onko vaimollani työeläke, sopii häviät varmasti, tosin ei sinulla ole varoja sen maksamiseen.
En edes ymmärrä lupiasi, verotus on suomessa julkista tietoa, ne saa joka tapauksessa verohallinnolta, oletko ihan terve, kun jankkaat asiaa toistuvasti, hyväksyn vedon, tosin sinä sitä maksat ei sinulla ole siihen varoja.
- Anonyymi00039
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kyllä vaimoni saa suomesta työeläkkettä, on saanut jo pitkän aikaan, miksi minun pitäisi jotain haluta tiedän asian, ilman halujakin, resukka.
Haluatko että muutkin tietää?
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Haluatko että muutkin tietää?
Mitkä muutkin, pelle ne on julkista tietoa, siitä vaan..
- Anonyymi00015
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä... Posso poistelee asiallisia viestejä jäädessään jälleen kerran paskan puhumisesta kiinne.
- Anonyymi00016
Tekijöiden nimiä ei ole julkaistu.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1804690Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k233608Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392542Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1572227Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet331388- 721250
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711132Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751131En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391043- 53973