Puhumattakaan tällä kertaa lentomatkan aikaisista epäkohdista, tylystä palvelusta ja todella karseista kaukomatkojen aterioista, totean nyt Finnairin järkyttävästä asiakaspalvelusta ennen lentoa, siis siitä mitä ei oikeastaan edes ole!
En pääse hoitamaan asioitani Finnairin plus-sivustoille, jäsennumeroni kelpaa, mutta aina käyttämäni s-postiosoite ei. Eikä sen salasana jota on jopa uusittu . Yritäppäs virkailijalle ohi botin, joka jankuttaa samaa bottimantraa, lopulta botti toteaa ,että jono on täynnä eikä uusia oteta jonoon virkailijaa varten. Kerran jonotin 7 tuntia aamuyöhön, jotta sain pikaisen hyvin tärkeän asiani hoidettua. Tässäkin joku bulgarialainen tai romanialainen keskusteli yöllä kanssani google-kääntäjän avulla ja käsitti joka toisen lauseen päin mäntyä. Nyt en pääse millään neuvoillaan tililleni ja olen kusessa jos sinne ei pääse. Jono on kuulemma täynnä eikä uusia oteta, mitä en yhtään ihmettele Finnairin saamattomuuden ja typerän asiakaspalvelusysteemin vuoksi. Siis Finnair jättää minut ongelmiensa vuoksi syrjään. Jonossa oli jo 55 minuutin ajan numerossa 22 yksi ja sama henkilö ja pian on yö. Jätin jonon, en aio valvoa aamuun Finnairin ongelmien vuoksi, nostan vielä oikeusjutun. Finnair EI VÄLITÄ PASKAAKAAN ASIAKKAISTAAN.
Niin paljon hukattua aikaa Finnairin ongelmien kanssa!!
Anonyymi-ap
1
87
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sitten otit lääkkeesi ja nukuit aamuun asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk41214Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1661138Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1011020Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470977- 129847
Me, kaikki suomalaiset, emme pommita Pietaria
Vaikka Suomen tasavalta, yhdessä muun Euroopan sekä USA:n kanssa käykin hyökkäyssotaansa Venäjää vastaan, pommittaen nyt268843Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.68842Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.63744Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan44744Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää392729