Orimattila Pride

Anonyymi-ap

Orimattila voisi olla edelläkävijä seksuaalisen tasa-arvon, monikulttuurisuuden sekä suvaitsevaisuuden saralla. Paikkakunta jossa jokainen saisi olla oma itsensä olisi kova myyntivaltti ja toisi tänne paljon uusia nuoria asukkaita.

9

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

mihin ajattelit sijoittaa peräkammarin pojat kiusaamasta muita?

• Anonyymi00003

Peräkammarien pojat on niitä joista ei ole kiusaamaan ketään, he ovat yleensä itse uhrin asemassa.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Peräkammarien pojat on niitä joista ei ole kiusaamaan ketään, he ovat yleensä itse uhrin asemassa.

Harri ainakin pelkäsi, kun meikä vain puhui Vuokrataloista... vain. En tiedä eikö se sitten itse uskalla puhua.

• Anonyymi00002

Anne Jantin lähti jo mutta aate elää.
      Ota yhteyttä paikalliseen viherkommunistiseen yhdistykseen.
      Johtohahmot voivat tehtailla sateenkaaren värisen aloitteen. Sekopäinen valiokunta olisi hyvä nimi.
      Kokouksia voisi pitää vaikka joka toinen päivä, kunhan palkkiot juoksevat. Lisäksi olisi hyvä erottaa joku tai kuka ihan mistä syystä vaan, kunhan jahdataan. Mutta suvi-virsi ei saa suvakkien korvissa soida.

• Anonyymi00006

onko kaikki hyvin? kannattaa jutella jonkun kanssa noista sun ongelmista.

• Anonyymi00010

En tiedä kuka olet, mutta mulla on aika vastaavia näkemyksiä.

Harmi kuulla että Antin lähtenyt. Kaikki mitä "tiedän" on tyyliin täältä foorumilta, mutta muistelisin paikallislehdessä nähneeni artikkelin siitä koirahoitolasta, joten mulla on joku tietty mielikuva hänen ulkonäöstään.
        Karmi jos kiusaamisen takia lähti. Hyvä, jos oikeasti halusikin. Lähti Drockilakin enkä muista siitä(kään?) mitään hyvää sanottavan. Harmi.

Ei taida Suomessa enää olla kuin kaksi puoluetta? Jotenkin kaikki menee ihan sekaisin. On vain natsit ja ihmiset. Jostain syystä nää natsit silti haluaa just nimenomaan "ihmisiä" tappaa. Outo ongelma. Äärioikeistohan se on siis se, joka ei halua lisääntyä. Ne on tehneet sen jopa muillekin mahdottomaksi tai ainakin tosi hankalaksi, niin silleen ymmärrän että jos nuoria haluaa, niin pitää kannattaa homoja ja "viherkommunisteja".

Minä en ole moista kritisoinut, mutta olen huomannut täällä paljon haukuttavan tuota kokousamista ja palkkioita. Rahasta mulla ei väliä, mutta ainakin tää selvitys kuulosti ihan hyvältä idealta. Ihanaa että asiat selvitetään, mutta surullista ettei niitä nyt sitten voinut jo aiemmin selvittää? Miksi kaiken annetaan ensin kriisiytyä ennen kuin siihen puututaan?

Suvivirsi? No, minä itseasiassa sitä vihasin, mutta rakastin kyllä virsejä. Mä luulen että niitä "Jumalan Kämmenellä" ja muita klassikkoja laulelee vain ne, joilla ei ole uskonnollinen lapsuus ollut. Mulla noi kaksi tulee niin täysin korvista ulos etten halua ikinä niitä kuullakaan!! Meikä yritti just rippijuhliin vaihtaa siitä biisiä, joka me laulettiin, mutta massa voitti ja äänestin jonkun v* Kämmenellä, jota en ikinä halua kuulla. Ei pysty, liian hapokasta.

• Anonyymi00004

Orimattila, monikulttuurisuuden mekka!

Miettikääs mikä myyntivaltti tuo olisikaan. Tule Orimattilaan juuri sellaisena kun olet ja tuo kaverisi mukanasi. Täällä on sen verran avarakatseisuutta että monikulttuurisuus, seksuaalinen tasa-arvo ja yleinen suvaitsevaisuus on jo nyt itsestäänselvyyksiä.
      Kun vaan hiukan markkinoitaisiin Orimattilaa juuri noilla nykyajan arvoilla niin paikkakunnalle muuttaisi heti tulijoita niin paljon kun majoitustilaa löytyisi. He vilkastuttaisivat paikkakunnan liike-elämää ja toisivat iloa ja mukavia yhteisiä hetkiä tullessaan.

• Anonyymi00008

Miksei niille "vanhoille" vain voi antaa työpaikkaa? Miksi pitää aina ottaa joku kouluttamaton teini hommiin?

• Anonyymi00012

Nuorissa on tulevaisuus, vanhoissa vain menneisyys. Vanhalla ei tee mitään.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      190
      1323
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      893
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      842
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      51
      720
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      612
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      597
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      574
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      570
    Aihe