Kantsiiko ottaa voiks olla varma et pystyy duunaa koko ikä
40 vuoden asuntolaina
6
138
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuhmosta saattaa saada talon eurolla, eli kyllä kerkiää maksamaan 40 vuodessa takaisin.
- Anonyymi00002
Kyllä olisi parempi että ihmiset säästäisivät ensin 40 vuotta ja ostaisivat sitten talon. Siinä kerkiäisi rahoittamaan parille sijoittajalle asunnot, mutta jos hekään eivät saisi lainaa, ei kukaan asuisi missään eikä omistaisi mitään. Näin ollen laina, se on asumisen ehto. Mutta kun et saa lainaa, rahoitat jopa 3 - 4 asuntoa sijoittajille, etkä omista itse koskaan mitään. Sellaista se kapitalismi on, ahkerat rikastuu.
- Anonyymi00003
Nykyään ei saa lainaa kun palkka on liian pieni. Pankit nauraa palkoille ja sanoo etteihän tuommoisella voi edes elää saati maksella lainoja. Pitäisi olla kahdet tulot. Mutta ei varmaan jaksa 16 tuntisia päiviä raataa kovin pitkään. Fyysinen työ on kuluttavaa.
- Anonyymi00004
Minun nuoruudessa sai lainaa vaikka oli pienikin palkka kunha oli vakityö. Mikäs nyt on muuttunut
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minun nuoruudessa sai lainaa vaikka oli pienikin palkka kunha oli vakityö. Mikäs nyt on muuttunut
Ehkä palkat on pysynyt samana mut kämppien hintaan tullut nolla perään.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ehkä palkat on pysynyt samana mut kämppien hintaan tullut nolla perään.
No ehkä liioiteltua mutta totta on että ainakin kun euroon kun mentiin -95 niin kymmenen euroa sai raksajäbä siivoojajäbä 7-8€ ja juhlamokka maksoi euron. Nytten siivoojajäbä saa kympin ja juhla mokka maksaa kympin. Toki raksajäbä voi saada nykyään 13-15€ mut onhan noi palkat sellaisia ettei niillä elä. Kämpät maksoi tosiaan joskus vähemmän taisi olla Kekkosen aikaa. Kekkonen vahti ettei elinkustannukset nousseet liian korkeiksi mitähän se sanoisi nykyään ruokien, sähkön ja lääkärien hinnoista. S*****n tunarit. Kämpät oli jotain yksiö parikyttuhatta ostovoimaindeksillä laskettuna nykyrahaksi laskettuna. Joo silloin siivoojakin pääsi sellaiseen käsiksi. Taitaa uusi yksiö lähiöstä olla nykyään satatonttua ainakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3241856Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831297Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751294- 1341167
- 81986
- 90904
- 48853
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118824- 48790
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60746