Toyotan ensirekisteröintien määrä oli toukokuussakin käsittämättömän suuri ja nujertamaton.

Anonyymi-ap

Lehtien toimittajat, älkää kirjoittako Skodan malleista kansansuosikkeina, sillä yksikään niistä ei ole sellainen eikä tule sellaiseksi. Tuollaisten tekstien tarkoituksena on vain yrittää nujertaa Toyotan ylivoimaa ja ne herättävät epäilyksiä.

Toyota tunkeutui toukokuussa suosituimpien mallien listalle peräti viiden auton voimin. Voimalinjojen osalta kysyntä kohdistui hybrideihin sekä täyssähkömalleihin.

Toyota hallitsi ensirekisteröintitilastoja itsevaltiaan ottein.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/01ca57f2-1056-406e-99fd-910fd13b4daa

71

520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Mallitilaston kärki:

      1. TOYOTA COROLLA 349
      2. TOYOTA YARIS CROSS 312
      4. TOYOTA YARIS 270
      5. TOYOTA C-HR 245
      6. TOYOTA BZ4X 200

      • Anonyymi00002

        Merkkitilastossa valtava yli kaksinkertainen ero seuraavaan kahteen ritsaan:

        TOYOTA 1409
        VOLKSWAGEN 663
        ŠKODA 633


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Merkkitilastossa valtava yli kaksinkertainen ero seuraavaan kahteen ritsaan:

        TOYOTA 1409
        VOLKSWAGEN 663
        ŠKODA 633

        Toyota piti kärkisijan ylivoimaiseen tyyliin rekisteröimällä reilusti kaksi kertaa enemmän autoja kuin seuraaviksi sijoittuneet Volkswagen ja Škoda.


      • Anonyymi00004

        Toyota bZ4X:n suosio on nyt uudistuneena kova.


      • Anonyymi00005

        Kymmenen suosituimman automallin lista kertoo omaa lahjomatonta kieltään. Peräti viisi toukokuun suosituinta henkilöautoa kuuluu Toyotan mallitalliin.


      • Anonyymi00006

        Toyota dominoi totaalisesti toukokuun ensirekisteröintejä.


      • Anonyymi00007

        Risaisena tunnettu Škoda Enyaq jäi kokonaan kärkikymmenikön ulkopuolelle.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Merkkitilastossa valtava yli kaksinkertainen ero seuraavaan kahteen ritsaan:

        TOYOTA 1409
        VOLKSWAGEN 663
        ŠKODA 633

        Toyotan ensirekisteröintien määrä on yhtä suuri nyt kuin aiemmassa korkeasuhtanteessakin.


      • Anonyymi00009

        Toyotan hurjimmat lukemat ovat vielä tulossa kunhan C-HR+, bZ4X Touring ja RAV4 tulevat markkinoille ja toimitukset alkavat.


    • Anonyymi00010

      Suomi on köyhien maa
      ja köyhät tekevät huonoja valintoja
      kuten toyota.

      Velka- tojota,
      aivan käsittämätöntä
      h ö l m ö y t t ä .

    • Anonyymi00012

      Kymmenestä ensimmäisestä vastauksesta 9 samalta fani-pojulta. Näkee jo kellonajoistakin.

      • Anonyymi00013

        Itkettääkö???


      • Anonyymi00014

        Taas isoja ongelmia Skodalla.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Taas isoja ongelmia Skodalla.

        Toyotan ongelmat jatkuu. RAV 4 kaalit hapettuu ja moottoreita joudutaan korjaamaan yli 100000 kappaleen vuosivauhdilla.

        Huvittavaa on se ettei vaihdetut uudet moottorit kestä.
        Toyotan näytöt myös hyytyy jatkuvasti. Ongelmaa ei saada kuntoon.

        Toyotan lupaamat toimintamatkat on kuvitelmaa eikä todellisuudessa oööstö edes puoleen luvatusta toimintamatkasta. Lisäksi pikalataus on todella hidasta verrattuna kilpailijoihin.
        Mutta häömöt niitä silt ostaa.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Toyotan ongelmat jatkuu. RAV 4 kaalit hapettuu ja moottoreita joudutaan korjaamaan yli 100000 kappaleen vuosivauhdilla.

        Huvittavaa on se ettei vaihdetut uudet moottorit kestä.
        Toyotan näytöt myös hyytyy jatkuvasti. Ongelmaa ei saada kuntoon.

        Toyotan lupaamat toimintamatkat on kuvitelmaa eikä todellisuudessa oööstö edes puoleen luvatusta toimintamatkasta. Lisäksi pikalataus on todella hidasta verrattuna kilpailijoihin.
        Mutta häömöt niitä silt ostaa.

        Ravit keittää ja takamoottorin kaapelit hapettuu homeisiksi. Ne jättää aina tielle.

        Jos ostaa saksalaisen saa laatua.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Toyotan ongelmat jatkuu. RAV 4 kaalit hapettuu ja moottoreita joudutaan korjaamaan yli 100000 kappaleen vuosivauhdilla.

        Huvittavaa on se ettei vaihdetut uudet moottorit kestä.
        Toyotan näytöt myös hyytyy jatkuvasti. Ongelmaa ei saada kuntoon.

        Toyotan lupaamat toimintamatkat on kuvitelmaa eikä todellisuudessa oööstö edes puoleen luvatusta toimintamatkasta. Lisäksi pikalataus on todella hidasta verrattuna kilpailijoihin.
        Mutta häömöt niitä silt ostaa.

        Sähkötohjokkeet kulkee 100-150 km kesällä ennen latausta ja se kestää yli tunnin.


      • Anonyymi00021

      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Mitä ihmettä, hinaustilasto.
        https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/32354b16-b763-4a94-b94d-7fc6429d520b

        Katso, mikä luotettavaksi luultu merkki onkin kaikkein hinatuin: https://moottori.fi/uutinen/adacin-tiepalveluraportti-pienempi-ja-isompi-keskiluokka-nama-autot-jattavat-eniten-tielle/
        "Toyota C-HR simahti useimmin! Koko raportissa Toyota C-HR oli kolmanneksi huonoin nuorimmassa ikäryhmässä ja kaikkein huonoin kolmessa seuraavassa ikäryhmässä. Käyttöönottovuoden 2020 Toyota C-HR on koko tilastossa eniten tien poskeen jättävä automalli, peräti 51,5 C-HR-autoa 1 000 liikenteessä olevaa kohti simahti teknisen vian vuoksi."


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Toyotan ongelmat jatkuu. RAV 4 kaalit hapettuu ja moottoreita joudutaan korjaamaan yli 100000 kappaleen vuosivauhdilla.

        Huvittavaa on se ettei vaihdetut uudet moottorit kestä.
        Toyotan näytöt myös hyytyy jatkuvasti. Ongelmaa ei saada kuntoon.

        Toyotan lupaamat toimintamatkat on kuvitelmaa eikä todellisuudessa oööstö edes puoleen luvatusta toimintamatkasta. Lisäksi pikalataus on todella hidasta verrattuna kilpailijoihin.
        Mutta häömöt niitä silt ostaa.

        "Tiedonlähde" on oma synkkä mieli.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Katso, mikä luotettavaksi luultu merkki onkin kaikkein hinatuin: https://moottori.fi/uutinen/adacin-tiepalveluraportti-pienempi-ja-isompi-keskiluokka-nama-autot-jattavat-eniten-tielle/
        "Toyota C-HR simahti useimmin! Koko raportissa Toyota C-HR oli kolmanneksi huonoin nuorimmassa ikäryhmässä ja kaikkein huonoin kolmessa seuraavassa ikäryhmässä. Käyttöönottovuoden 2020 Toyota C-HR on koko tilastossa eniten tien poskeen jättävä automalli, peräti 51,5 C-HR-autoa 1 000 liikenteessä olevaa kohti simahti teknisen vian vuoksi."

        Toyota on kaikkialla maailmassa kaikkein luotettavin auto

        Lehdet ympäri maailman kertovat Toyotan luotettavuudesta:

        https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/6e9d022a-f63c-47cb-952a-1456ea8c9788

        https://tekniikanmaailma.fi/usan-kuluttajaraamattu-arvioi-toyota-corolla-on-luotettavin-auto-hybridiautot-jyrasivat-sahkoautoissa-paljon-ongelmia/


        https://www.is.fi/autot/art-2000009208622.html

        https://autojaa2z.fi/toyota-vs-mercedes-luotettavuus/

        https://www.kauppalehti.fi/uutiset/laaja-tutkimus-tama-on-kaikkein-luotettavin-auto/b7848f1c-0668-397c-ab6b-691f9bc86792

        https://speedme.ru/fi/posts/id1170-uk-n-luotettavuuslista-land-rover-pohjalla-toyota-k-rjess

        https://www.motorbiscuit.com/why-toyota-cars-reliable/

        https://unionrayo.com/us/toyota-lexus-list-reliable-cars/

        https://www.visualcapitalist.com/the-most-reliable-car-brands-according-to-consumer-reports/


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Katso, mikä luotettavaksi luultu merkki onkin kaikkein hinatuin: https://moottori.fi/uutinen/adacin-tiepalveluraportti-pienempi-ja-isompi-keskiluokka-nama-autot-jattavat-eniten-tielle/
        "Toyota C-HR simahti useimmin! Koko raportissa Toyota C-HR oli kolmanneksi huonoin nuorimmassa ikäryhmässä ja kaikkein huonoin kolmessa seuraavassa ikäryhmässä. Käyttöönottovuoden 2020 Toyota C-HR on koko tilastossa eniten tien poskeen jättävä automalli, peräti 51,5 C-HR-autoa 1 000 liikenteessä olevaa kohti simahti teknisen vian vuoksi."

        ADAC Saksan suurin autojärjestö on ollut osallisena useissa merkittävissä skandaaleissa ja kohuissa.

        Anonyymi-ap
        2026-01-09 17:36:34
        Ilmoita
        ADAC on ollut osallisena useissa merkittävissä skandaaleissa ja kohuissa, jotka ovat koetelleet järjestön uskottavuutta:

        Vuoden auto -äänestyksen manipulointi (2014):
        Järjestö myönsi vääristelleensä suositun "Keltainen enkeli" (Gelber Engel) -palkinnon äänestyslukuja useiden vuosien ajan. Esimerkiksi vuonna 2014 voittajaksi valitun Volkswagen Golfin saama äänimäärä oli moninkertaistettu todellisuuteen nähden.

        Testitulosten epäilty manipulointi:
        Kohun yhteydessä nousi esiin epäilyksiä myös rengastestien luotettavuudesta. Väitteiden mukaan ADAC olisi antanut rengasvalmistajille etukäteen tietoja testiolosuhteista ja -paikoista, mikä mahdollisti testirenkaiden optimoinnin.

        Resurssien väärinkäyttö:
        Järjestön johtoa syytettiin ADAC:n pelastushelikoptereiden ja muiden varojen käyttämisestä yksityisiin tarkoituksiin, kuten työmatkoihin ja lomamatkoihin.

        Riippumattomuuden puute:
        ADAC:ia on kritisoitu journalismin ja mainonnan sekoittamisesta, kuten tiettyjen automallien markkinoinnin edistämisestä samaan aikaan kun niistä on annettu myönteisiä arvioita.

        Nämä paljastukset johtivat vuonna 2014 järjestön johdon eroamiseen, laajaan sisäiseen tutkintaan.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Ravit keittää ja takamoottorin kaapelit hapettuu homeisiksi. Ne jättää aina tielle.

        Jos ostaa saksalaisen saa laatua.

        Pelkkää perätöntä Toyotan panettelua.


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Toyotan ongelmat jatkuu. RAV 4 kaalit hapettuu ja moottoreita joudutaan korjaamaan yli 100000 kappaleen vuosivauhdilla.

        Huvittavaa on se ettei vaihdetut uudet moottorit kestä.
        Toyotan näytöt myös hyytyy jatkuvasti. Ongelmaa ei saada kuntoon.

        Toyotan lupaamat toimintamatkat on kuvitelmaa eikä todellisuudessa oööstö edes puoleen luvatusta toimintamatkasta. Lisäksi pikalataus on todella hidasta verrattuna kilpailijoihin.
        Mutta häömöt niitä silt ostaa.

        Kyllä se kaalien hapettuminen on pelkästään Skodien ongelma.
        Sehän on kaalivankkuri muutenkin.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Ravit keittää ja takamoottorin kaapelit hapettuu homeisiksi. Ne jättää aina tielle.

        Jos ostaa saksalaisen saa laatua.

        Voi saada jos ei osta Klongswagenia.


      • Anonyymi00061
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Ravit keittää ja takamoottorin kaapelit hapettuu homeisiksi. Ne jättää aina tielle.

        Jos ostaa saksalaisen saa laatua.

        Joo ja ei koska samat ongelmat koskevat myös saksalaisia, näen niitä lähes joka päivä . Sähkölaitteet eivät sovi suolattuihin talvimaihin piste.


    • Anonyymi00016

      Maalaisten ja autoista tietämättömien suosikki, myyjän on helppo huijata. Kansanosa joka noita ostaa ei osaa laskutaitoa eikä tiedä ajonautinnosta mitään. Me muut jotka tiedämmel ajamme aivan jollakin muulla.

      • Anonyymi00023

        Ikinä en ole Toyotalla ajanut, en edes kyydissä istunut! Taloni pihaan Toyota-merkkisillä autoilla ei ole asiaa, kerran ohjeistin silloista vävyä jättämään kotteronsa kadun reunaan. Jos tarvitsisin taksia, kaikki muut merkit tulevat kyseeseen mutta Toyota ei.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Ikinä en ole Toyotalla ajanut, en edes kyydissä istunut! Taloni pihaan Toyota-merkkisillä autoilla ei ole asiaa, kerran ohjeistin silloista vävyä jättämään kotteronsa kadun reunaan. Jos tarvitsisin taksia, kaikki muut merkit tulevat kyseeseen mutta Toyota ei.

        Muun merkkisiä takseja ei ole.


      • Anonyymi00029

        Kaikkea se Toyotan mustaaja uskotteleekin itselleen.


    • Anonyymi00019

      Loppuviikosta saamme Trafin viralliset luvut ja sitten kerrotaan konsernien luvut ja menestyksen Suomessa.

    • Anonyymi00020

      Tilaukseen pistettiin tojo!

    • Anonyymi00024

      Volvon Torslandan tehtaalla Göteborgissa on jouduttu neuvottelemaan lomiin puuttumisesta historiallisen kovan kysynnän vuoksi. Syynä on uuden täyssähköisen Volvo EX60 -mallin räjähdysmäinen ennakkomyynti.

      Ei taida Toyota oikeasti aiheuttaa vastaavaa kysyntää.

      • Anonyymi00025

        Kummanko otat: bz4x touring vai volvo ex60? ei tartte sekuntiakaan miettiä...


      • Anonyymi00028

        Volvo on aivan mitätön tekijä maailman laajuisilla markkinoilla ja myy Suomessakin vuosittain vajaa 5 000 autoa kun Toyotan vuosittainen myyntimäärä on 13 000 autoa

        Toyota myy vuosittain maailmanlaajuisesti 11.4 miljoonaa auota ja Volvo vain 700 000. Volvon maailmanlaajuinen myynti vuonna 2025 oli yhteensä 710 042 autoa.

        Tekstisi on naurettava.


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Volvo on aivan mitätön tekijä maailman laajuisilla markkinoilla ja myy Suomessakin vuosittain vajaa 5 000 autoa kun Toyotan vuosittainen myyntimäärä on 13 000 autoa

        Toyota myy vuosittain maailmanlaajuisesti 11.4 miljoonaa auota ja Volvo vain 700 000. Volvon maailmanlaajuinen myynti vuonna 2025 oli yhteensä 710 042 autoa.

        Tekstisi on naurettava.

        Volvon hintaluokkakin vähän eri, kuin kaukoidän vilunkivaagenilla. Tekstisi on naurettava.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Volvo on aivan mitätön tekijä maailman laajuisilla markkinoilla ja myy Suomessakin vuosittain vajaa 5 000 autoa kun Toyotan vuosittainen myyntimäärä on 13 000 autoa

        Toyota myy vuosittain maailmanlaajuisesti 11.4 miljoonaa auota ja Volvo vain 700 000. Volvon maailmanlaajuinen myynti vuonna 2025 oli yhteensä 710 042 autoa.

        Tekstisi on naurettava.

        Volvon omistaa Geely.
        Geely onnistui ohittamaan pahimman kilpailijansa BYD:n Kiinan automyynnissä vuoden 2026 alkupuoliskolla. Geelyn myyntimenestys on perustunut sen monipuoliseen mallistoon, joka kattaa täyssähköautojen lisäksi ladattavat hybridit ja perinteiset polttomoottoriautot.
        Ei mikään merkityksetön tekijä.
        Volvo ja Polestar on Suomessa suosittuja sähköautoja.
        Toyota ei osaa sähköautoja tehdä.

        Toyotan bZ4X on tunnettu floppi.


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Volvon hintaluokkakin vähän eri, kuin kaukoidän vilunkivaagenilla. Tekstisi on naurettava.

        Ei mitään eroa autojen kokoluokissa ja hinnoissa.


      • Anonyymi00062

        Volvo on kiinalainen , en enää osta niitä .


      • Anonyymi00063
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Volvon hintaluokkakin vähän eri, kuin kaukoidän vilunkivaagenilla. Tekstisi on naurettava.

        Volvoa pidettiin aikoinaan traktorina ja se on edelleen niin. En koskaan löytänyt hyvää ajo asentoa, missään mallissa. Toyotaa en ole omistanut , mutta hiluxilla olen ajanut, siinä oli ryhdikäs ajo asento.


      • Anonyymi00068
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Volvon omistaa Geely.
        Geely onnistui ohittamaan pahimman kilpailijansa BYD:n Kiinan automyynnissä vuoden 2026 alkupuoliskolla. Geelyn myyntimenestys on perustunut sen monipuoliseen mallistoon, joka kattaa täyssähköautojen lisäksi ladattavat hybridit ja perinteiset polttomoottoriautot.
        Ei mikään merkityksetön tekijä.
        Volvo ja Polestar on Suomessa suosittuja sähköautoja.
        Toyota ei osaa sähköautoja tehdä.

        Toyotan bZ4X on tunnettu floppi.

        Polestar😂😂😂😂😂😳😳romujen romu.


    • Anonyymi00033

      Uskomatttoman suuri ero muihin merkkeihin. Se kertoo siitä mitä kansalaiset ovat oppineet Toyotan laadusta, luotettavuudesta ja kestävyydestä verrattuna muihin merkkeihin.

      Juuri siitähän siinä on kysymys. Kantapää opettaa.

    • Anonyymi00034

      Avaaja on oikeassa ja väärässä.
      On totta, että Toyotan määrä on käsittämätön kun kyseessä on surkea ja ylihintainen tuote. Nujertamaton se ei kuitenkaan ole, sillä VW:n merkit ja autot ovat konsernitasolla aivan eri tasolla ja hurjasti edellä Toyota konsernia.

      • Anonyymi00035

        Aiot siis voittaa Toyotan kaksi sutomerkkiä, Toyotan ja Lexuksen yhdellätoista automerkillä. Erinomaista. Eikö?


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Aiot siis voittaa Toyotan kaksi sutomerkkiä, Toyotan ja Lexuksen yhdellätoista automerkillä. Erinomaista. Eikö?

        Mikä kilapolu tässä on?
        Toyota ilmoitti voittojen pudonneen 50% viimevuoteen verrattuna.
        Kilpailu kääntyy kohta siihen mikä valmistaja tekee eniten tappiota?
        Se suunta on Toyotan kohdalla vahva.

        Mihin Toyotan voitot menee jos paljon autoja valmistamalla olisi tarkoitus tehdä voittoa?
        Vai onko se noin suuri yllätys että Toyota tekee sähköautoilla tappiota?


      • Anonyymi00064

        VAG on vain epäonnistunut laadussa, pelkät ominaisuudet pari kuukautta ei vastaa toimivuutta jopa 10 vuotta joka toyotalla on.


    • Anonyymi00041

      Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
      Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.

      • Anonyymi00042

      • Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Katso, mikä luotettavaksi luultu merkki onkin kaikkein hinatuin:https://moottori.fi/uutinen/adacin-tiepalveluraportti-pienempi-ja-isompi-keskiluokka-nama-autot-jattavat-eniten-tielle/

        Toyota on kaikkein hinatuin.

        Neljän vuoden hinaustilastot, joissa Toyota on vähiten hinattu ja saksalaiset hinatuimpia

        HINAUSTILASTOT:

        Neljän peräkkäisen vuoden eri vakuutusyhtiöiden hinaustilastot, joissa Toyota on kaikkein vähiten hinattu automerkki

        Vuoden 2022 hinaustilasto
        https://www.kaleva.fi/vakuutusyhtio-kaivoi-tilastoistaan-useimmin-hinaus/4013430

        Viuoden 2021 hinaustilasto.
        https://www.is.fi/autot/art-2000008313115.html

        Vuoden 2020
        https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/32354b16-b763-4a94-b94d-7fc6429d520b

        vuoden 2019 tilasto
        https://hirvikota.wordpress.com/2019/01/07/nama-automerkit-ovat-hinaustilaston-karjessa/


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Neljän vuoden hinaustilastot, joissa Toyota on vähiten hinattu ja saksalaiset hinatuimpia

        HINAUSTILASTOT:

        Neljän peräkkäisen vuoden eri vakuutusyhtiöiden hinaustilastot, joissa Toyota on kaikkein vähiten hinattu automerkki

        Vuoden 2022 hinaustilasto
        https://www.kaleva.fi/vakuutusyhtio-kaivoi-tilastoistaan-useimmin-hinaus/4013430

        Viuoden 2021 hinaustilasto.
        https://www.is.fi/autot/art-2000008313115.html

        Vuoden 2020
        https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/32354b16-b763-4a94-b94d-7fc6429d520b

        vuoden 2019 tilasto
        https://hirvikota.wordpress.com/2019/01/07/nama-automerkit-ovat-hinaustilaston-karjessa/

        Miksi Toyota ei tee omia autoja?
        Myy vain Subarua ja Suzukia?
        Ostaa akut Kiinalaisilta jotka on vanhentunutta revikkaa.
        Kuka järkevä ihminen ostaa rebränttyjä tuotteita?
        Valitettavasti Kiinalaiset autot nostaa eniten myyntiään vain siksi että ne on mennet muista ohi laadussa ja luotettavuudessa.

        Sinun linkit ei muuta faktoja.
        Kiinalaiset autonvalmistajat ovat nopeasti kuroneet umpeen laatueroa perinteisiin valmistajiin verrattuna, ja useat merkit saavuttavat nyt alan keskiarvon tai sen yläpuolella ajoneuvojen luotettavuudessa. Luotettavimpia kiinalaisia ​​automerkkejä ovat Chery, Geely, Changan, BYD ja Zeekr.


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Miksi Toyota ei tee omia autoja?
        Myy vain Subarua ja Suzukia?
        Ostaa akut Kiinalaisilta jotka on vanhentunutta revikkaa.
        Kuka järkevä ihminen ostaa rebränttyjä tuotteita?
        Valitettavasti Kiinalaiset autot nostaa eniten myyntiään vain siksi että ne on mennet muista ohi laadussa ja luotettavuudessa.

        Sinun linkit ei muuta faktoja.
        Kiinalaiset autonvalmistajat ovat nopeasti kuroneet umpeen laatueroa perinteisiin valmistajiin verrattuna, ja useat merkit saavuttavat nyt alan keskiarvon tai sen yläpuolella ajoneuvojen luotettavuudessa. Luotettavimpia kiinalaisia ​​automerkkejä ovat Chery, Geely, Changan, BYD ja Zeekr.

        Tekstisi ei ole totuuden mukainen. Näköjään siinä ei ole ainutkaan sana totta.


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Miksi Toyota ei tee omia autoja?
        Myy vain Subarua ja Suzukia?
        Ostaa akut Kiinalaisilta jotka on vanhentunutta revikkaa.
        Kuka järkevä ihminen ostaa rebränttyjä tuotteita?
        Valitettavasti Kiinalaiset autot nostaa eniten myyntiään vain siksi että ne on mennet muista ohi laadussa ja luotettavuudessa.

        Sinun linkit ei muuta faktoja.
        Kiinalaiset autonvalmistajat ovat nopeasti kuroneet umpeen laatueroa perinteisiin valmistajiin verrattuna, ja useat merkit saavuttavat nyt alan keskiarvon tai sen yläpuolella ajoneuvojen luotettavuudessa. Luotettavimpia kiinalaisia ​​automerkkejä ovat Chery, Geely, Changan, BYD ja Zeekr.

        Saksalaisten sähköautojen ja Volvon akut ovat suuri ongelma. Katso Jesse Haapalan videot.


    • Anonyymi00048
      • Anonyymi00049

        Toukokuussa Toyota oli täysin ylivoimainen 21,2 prosentin markkinaosuudella. Menestys rekisteröinneissä näkyy mallikohtaisissa rekisteröinneissä, joissa kuuden kärjessä on viisi Toyotaa.


    • Anonyymi00050

      Ihmeellisesti voi joku auto herättää näin suurta raivoa. Eikö ole elämässä muita murheita?

      • Anonyymi00051

        Aivan uskomatonta, että Toyotaa pitää perusteettomasti mustata tuollaisella raivolla. Todella uskomatonta.


      • Anonyymi00065

        Aikoinaan Opel , datsun, Lada ja Ford aiheutti samaa, nyt Toyota. Ei näistä provoista pidä hernettä nenäänsä pistää. Antaa hylkiövaunujen omistajien poistaa pahaa oloaan näin.


    • Anonyymi00052

      Paras

    • Anonyymi00053

      Valtava lukema Toyotalla ilman kolmea tulossa olevaa uutuutta. Hurjaa!

      • Anonyymi00054

        Markkinaosuuskin näkyy olevan toukokuussa 21,2 %.


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Markkinaosuuskin näkyy olevan toukokuussa 21,2 %.

        Kesäkuussa se on vielä korkeampi.


    • Anonyymi00056

      Katsokaa toimittajat kansansuosikkeja tuosta ensirekisteröintien mallitilaston kärkipäästä. Siellä ei teidän Skodianne näy.

      • Anonyymi00057

        Onhan se outoa, että milloin mikin Skoda on tulossa kansansuosikiksi, mutta ensirekisteröintitilastoissa niitä ei näy.


      • Anonyymi00058
        Anonyymi00057 kirjoitti:

        Onhan se outoa, että milloin mikin Skoda on tulossa kansansuosikiksi, mutta ensirekisteröintitilastoissa niitä ei näy.

        Sellaisia ne ovat ne sopimukset.


      • Anonyymi00059
        Anonyymi00057 kirjoitti:

        Onhan se outoa, että milloin mikin Skoda on tulossa kansansuosikiksi, mutta ensirekisteröintitilastoissa niitä ei näy.

        Millon on minkinlainen eunukki tulosssa muka kansansuosikiksi, vaikka niitä ei emsorekisteröintien kymppikärjessä näy.


    • Anonyymi00060

      Paras myy

    • Anonyymi00066

      Mitä sie japsii suosit, sehää on toisel puolel maapalloo.

    • Anonyymi00067

      Muistakaa nyt kuitenkin, että niin Toyota , Skoda , volkkari, mersu , bmw ja useimmat perinteiset autonvalmistajien autot ovat parempi valinta , kuin kiinalaiset , joiden jälkimarkkinointikin takkuilee pahasti. Teslaa en mainitse , kuin lauseella ei jatkoon kiitos.

      • Anonyymi00070

        Tesla on resu auto kuten kaikki amerikkalaiset.


    • Anonyymi00069

      On on kova

    • Anonyymi00071

      Voi että

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tunnustusten lauantai

      Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      264
      3448
    2. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

      Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      37
      2983
    3. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

      Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      34
      2218
    4. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

      Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      45
      2131
    5. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

      Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      79
      1999
    6. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

      Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      84
      1776
    7. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

      palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      50
      1706
    8. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

      Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      125
      1577
    9. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

      "Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      56
      1454
    10. Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.

      Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä
      Kiuruvesi
      15
      1400
    Aihe