Lehtien toimittajat, älkää kirjoittako Skodan malleista kansansuosikkeina, sillä yksikään niistä ei ole sellainen eikä tule sellaiseksi. Tuollaisten tekstien tarkoituksena on vain yrittää nujertaa Toyotan ylivoimaa ja ne herättävät epäilyksiä.
Toyota tunkeutui toukokuussa suosituimpien mallien listalle peräti viiden auton voimin. Voimalinjojen osalta kysyntä kohdistui hybrideihin sekä täyssähkömalleihin.
Toyota hallitsi ensirekisteröintitilastoja itsevaltiaan ottein.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/01ca57f2-1056-406e-99fd-910fd13b4daa
Toyotan ensirekisteröintien määrä oli toukokuussakin käsittämättömän suuri ja nujertamaton.
71
520
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mallitilaston kärki:
1. TOYOTA COROLLA 349
2. TOYOTA YARIS CROSS 312
4. TOYOTA YARIS 270
5. TOYOTA C-HR 245
6. TOYOTA BZ4X 200- Anonyymi00002
Merkkitilastossa valtava yli kaksinkertainen ero seuraavaan kahteen ritsaan:
TOYOTA 1409
VOLKSWAGEN 663
ŠKODA 633 - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Merkkitilastossa valtava yli kaksinkertainen ero seuraavaan kahteen ritsaan:
TOYOTA 1409
VOLKSWAGEN 663
ŠKODA 633Toyota piti kärkisijan ylivoimaiseen tyyliin rekisteröimällä reilusti kaksi kertaa enemmän autoja kuin seuraaviksi sijoittuneet Volkswagen ja Škoda.
- Anonyymi00004
Toyota bZ4X:n suosio on nyt uudistuneena kova.
- Anonyymi00005
Kymmenen suosituimman automallin lista kertoo omaa lahjomatonta kieltään. Peräti viisi toukokuun suosituinta henkilöautoa kuuluu Toyotan mallitalliin.
- Anonyymi00006
Toyota dominoi totaalisesti toukokuun ensirekisteröintejä.
- Anonyymi00007
Risaisena tunnettu Škoda Enyaq jäi kokonaan kärkikymmenikön ulkopuolelle.
- Anonyymi00008
Anonyymi00002 kirjoitti:
Merkkitilastossa valtava yli kaksinkertainen ero seuraavaan kahteen ritsaan:
TOYOTA 1409
VOLKSWAGEN 663
ŠKODA 633Toyotan ensirekisteröintien määrä on yhtä suuri nyt kuin aiemmassa korkeasuhtanteessakin.
- Anonyymi00009
Toyotan hurjimmat lukemat ovat vielä tulossa kunhan C-HR+, bZ4X Touring ja RAV4 tulevat markkinoille ja toimitukset alkavat.
- Anonyymi00010
Suomi on köyhien maa
ja köyhät tekevät huonoja valintoja
kuten toyota.
Velka- tojota,
aivan käsittämätöntä
h ö l m ö y t t ä .- Anonyymi00011
Miksiköhän ne ostavat luotettavia ja normaalinhintaisia Toyotia?
Skoda:
https://t1.pixers.pics/img-c676e9e9/kangaskuvat-nuori-valkoihoinen-mies-itkee-suuria-kyyneleita.jpg?H4sIAAAAAAAAA42PS27DMAxEr-MAskmRkqz4ANnmCIYly6lb_yA5bdDTV06L7gp0xeGAfIOB-5K6IYAPyx4izGPfTwGGccpbamJI42coFKHAU5PdqUDMan0P0cd1K0pJRpSShWYljKpPzUeXP-cuvhUv-76lBiBxtY2PjMvDJ_BzAkJpAA3oWmvF5zNKZ7ldXSy3ad2XtSR8MFbbchMontn_xVqQCNr10hlne1TOtpRhGstfwhPLVAtt1YH-KVkjivoot8dxLnLbNV_vxet2O8Efmd8a8hdcrqAlWAImQD6s9nLV0hITcqu98UNnvGajlJGeqTPOsOXOD0g0VDnlC6WDNmSKAQAA
- Anonyymi00012
Kymmenestä ensimmäisestä vastauksesta 9 samalta fani-pojulta. Näkee jo kellonajoistakin.
- Anonyymi00013
Itkettääkö???
- Anonyymi00014
Taas isoja ongelmia Skodalla.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Taas isoja ongelmia Skodalla.
Toyotan ongelmat jatkuu. RAV 4 kaalit hapettuu ja moottoreita joudutaan korjaamaan yli 100000 kappaleen vuosivauhdilla.
Huvittavaa on se ettei vaihdetut uudet moottorit kestä.
Toyotan näytöt myös hyytyy jatkuvasti. Ongelmaa ei saada kuntoon.
Toyotan lupaamat toimintamatkat on kuvitelmaa eikä todellisuudessa oööstö edes puoleen luvatusta toimintamatkasta. Lisäksi pikalataus on todella hidasta verrattuna kilpailijoihin.
Mutta häömöt niitä silt ostaa. - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Toyotan ongelmat jatkuu. RAV 4 kaalit hapettuu ja moottoreita joudutaan korjaamaan yli 100000 kappaleen vuosivauhdilla.
Huvittavaa on se ettei vaihdetut uudet moottorit kestä.
Toyotan näytöt myös hyytyy jatkuvasti. Ongelmaa ei saada kuntoon.
Toyotan lupaamat toimintamatkat on kuvitelmaa eikä todellisuudessa oööstö edes puoleen luvatusta toimintamatkasta. Lisäksi pikalataus on todella hidasta verrattuna kilpailijoihin.
Mutta häömöt niitä silt ostaa.Ravit keittää ja takamoottorin kaapelit hapettuu homeisiksi. Ne jättää aina tielle.
Jos ostaa saksalaisen saa laatua. - Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Toyotan ongelmat jatkuu. RAV 4 kaalit hapettuu ja moottoreita joudutaan korjaamaan yli 100000 kappaleen vuosivauhdilla.
Huvittavaa on se ettei vaihdetut uudet moottorit kestä.
Toyotan näytöt myös hyytyy jatkuvasti. Ongelmaa ei saada kuntoon.
Toyotan lupaamat toimintamatkat on kuvitelmaa eikä todellisuudessa oööstö edes puoleen luvatusta toimintamatkasta. Lisäksi pikalataus on todella hidasta verrattuna kilpailijoihin.
Mutta häömöt niitä silt ostaa.Sähkötohjokkeet kulkee 100-150 km kesällä ennen latausta ja se kestää yli tunnin.
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ravit keittää ja takamoottorin kaapelit hapettuu homeisiksi. Ne jättää aina tielle.
Jos ostaa saksalaisen saa laatua.Mitä ihmettä, hinaustilasto.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/32354b16-b763-4a94-b94d-7fc6429d520b - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mitä ihmettä, hinaustilasto.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/32354b16-b763-4a94-b94d-7fc6429d520bKatso, mikä luotettavaksi luultu merkki onkin kaikkein hinatuin: https://moottori.fi/uutinen/adacin-tiepalveluraportti-pienempi-ja-isompi-keskiluokka-nama-autot-jattavat-eniten-tielle/
"Toyota C-HR simahti useimmin! Koko raportissa Toyota C-HR oli kolmanneksi huonoin nuorimmassa ikäryhmässä ja kaikkein huonoin kolmessa seuraavassa ikäryhmässä. Käyttöönottovuoden 2020 Toyota C-HR on koko tilastossa eniten tien poskeen jättävä automalli, peräti 51,5 C-HR-autoa 1 000 liikenteessä olevaa kohti simahti teknisen vian vuoksi." - Anonyymi00026
Anonyymi00015 kirjoitti:
Toyotan ongelmat jatkuu. RAV 4 kaalit hapettuu ja moottoreita joudutaan korjaamaan yli 100000 kappaleen vuosivauhdilla.
Huvittavaa on se ettei vaihdetut uudet moottorit kestä.
Toyotan näytöt myös hyytyy jatkuvasti. Ongelmaa ei saada kuntoon.
Toyotan lupaamat toimintamatkat on kuvitelmaa eikä todellisuudessa oööstö edes puoleen luvatusta toimintamatkasta. Lisäksi pikalataus on todella hidasta verrattuna kilpailijoihin.
Mutta häömöt niitä silt ostaa."Tiedonlähde" on oma synkkä mieli.
- Anonyymi00030
Anonyymi00022 kirjoitti:
Katso, mikä luotettavaksi luultu merkki onkin kaikkein hinatuin: https://moottori.fi/uutinen/adacin-tiepalveluraportti-pienempi-ja-isompi-keskiluokka-nama-autot-jattavat-eniten-tielle/
"Toyota C-HR simahti useimmin! Koko raportissa Toyota C-HR oli kolmanneksi huonoin nuorimmassa ikäryhmässä ja kaikkein huonoin kolmessa seuraavassa ikäryhmässä. Käyttöönottovuoden 2020 Toyota C-HR on koko tilastossa eniten tien poskeen jättävä automalli, peräti 51,5 C-HR-autoa 1 000 liikenteessä olevaa kohti simahti teknisen vian vuoksi."Toyota on kaikkialla maailmassa kaikkein luotettavin auto
Lehdet ympäri maailman kertovat Toyotan luotettavuudesta:
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/6e9d022a-f63c-47cb-952a-1456ea8c9788
https://tekniikanmaailma.fi/usan-kuluttajaraamattu-arvioi-toyota-corolla-on-luotettavin-auto-hybridiautot-jyrasivat-sahkoautoissa-paljon-ongelmia/
https://www.is.fi/autot/art-2000009208622.html
https://autojaa2z.fi/toyota-vs-mercedes-luotettavuus/
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/laaja-tutkimus-tama-on-kaikkein-luotettavin-auto/b7848f1c-0668-397c-ab6b-691f9bc86792
https://speedme.ru/fi/posts/id1170-uk-n-luotettavuuslista-land-rover-pohjalla-toyota-k-rjess
https://www.motorbiscuit.com/why-toyota-cars-reliable/
https://unionrayo.com/us/toyota-lexus-list-reliable-cars/
https://www.visualcapitalist.com/the-most-reliable-car-brands-according-to-consumer-reports/ - Anonyymi00031
Anonyymi00022 kirjoitti:
Katso, mikä luotettavaksi luultu merkki onkin kaikkein hinatuin: https://moottori.fi/uutinen/adacin-tiepalveluraportti-pienempi-ja-isompi-keskiluokka-nama-autot-jattavat-eniten-tielle/
"Toyota C-HR simahti useimmin! Koko raportissa Toyota C-HR oli kolmanneksi huonoin nuorimmassa ikäryhmässä ja kaikkein huonoin kolmessa seuraavassa ikäryhmässä. Käyttöönottovuoden 2020 Toyota C-HR on koko tilastossa eniten tien poskeen jättävä automalli, peräti 51,5 C-HR-autoa 1 000 liikenteessä olevaa kohti simahti teknisen vian vuoksi."ADAC Saksan suurin autojärjestö on ollut osallisena useissa merkittävissä skandaaleissa ja kohuissa.
Anonyymi-ap
2026-01-09 17:36:34
Ilmoita
ADAC on ollut osallisena useissa merkittävissä skandaaleissa ja kohuissa, jotka ovat koetelleet järjestön uskottavuutta:
Vuoden auto -äänestyksen manipulointi (2014):
Järjestö myönsi vääristelleensä suositun "Keltainen enkeli" (Gelber Engel) -palkinnon äänestyslukuja useiden vuosien ajan. Esimerkiksi vuonna 2014 voittajaksi valitun Volkswagen Golfin saama äänimäärä oli moninkertaistettu todellisuuteen nähden.
Testitulosten epäilty manipulointi:
Kohun yhteydessä nousi esiin epäilyksiä myös rengastestien luotettavuudesta. Väitteiden mukaan ADAC olisi antanut rengasvalmistajille etukäteen tietoja testiolosuhteista ja -paikoista, mikä mahdollisti testirenkaiden optimoinnin.
Resurssien väärinkäyttö:
Järjestön johtoa syytettiin ADAC:n pelastushelikoptereiden ja muiden varojen käyttämisestä yksityisiin tarkoituksiin, kuten työmatkoihin ja lomamatkoihin.
Riippumattomuuden puute:
ADAC:ia on kritisoitu journalismin ja mainonnan sekoittamisesta, kuten tiettyjen automallien markkinoinnin edistämisestä samaan aikaan kun niistä on annettu myönteisiä arvioita.
Nämä paljastukset johtivat vuonna 2014 järjestön johdon eroamiseen, laajaan sisäiseen tutkintaan. - Anonyymi00032
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ravit keittää ja takamoottorin kaapelit hapettuu homeisiksi. Ne jättää aina tielle.
Jos ostaa saksalaisen saa laatua.Pelkkää perätöntä Toyotan panettelua.
- Anonyymi00036
Anonyymi00015 kirjoitti:
Toyotan ongelmat jatkuu. RAV 4 kaalit hapettuu ja moottoreita joudutaan korjaamaan yli 100000 kappaleen vuosivauhdilla.
Huvittavaa on se ettei vaihdetut uudet moottorit kestä.
Toyotan näytöt myös hyytyy jatkuvasti. Ongelmaa ei saada kuntoon.
Toyotan lupaamat toimintamatkat on kuvitelmaa eikä todellisuudessa oööstö edes puoleen luvatusta toimintamatkasta. Lisäksi pikalataus on todella hidasta verrattuna kilpailijoihin.
Mutta häömöt niitä silt ostaa.Kyllä se kaalien hapettuminen on pelkästään Skodien ongelma.
Sehän on kaalivankkuri muutenkin. - Anonyymi00038
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ravit keittää ja takamoottorin kaapelit hapettuu homeisiksi. Ne jättää aina tielle.
Jos ostaa saksalaisen saa laatua.Voi saada jos ei osta Klongswagenia.
- Anonyymi00061
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ravit keittää ja takamoottorin kaapelit hapettuu homeisiksi. Ne jättää aina tielle.
Jos ostaa saksalaisen saa laatua.Joo ja ei koska samat ongelmat koskevat myös saksalaisia, näen niitä lähes joka päivä . Sähkölaitteet eivät sovi suolattuihin talvimaihin piste.
- Anonyymi00016
Maalaisten ja autoista tietämättömien suosikki, myyjän on helppo huijata. Kansanosa joka noita ostaa ei osaa laskutaitoa eikä tiedä ajonautinnosta mitään. Me muut jotka tiedämmel ajamme aivan jollakin muulla.
- Anonyymi00023
Ikinä en ole Toyotalla ajanut, en edes kyydissä istunut! Taloni pihaan Toyota-merkkisillä autoilla ei ole asiaa, kerran ohjeistin silloista vävyä jättämään kotteronsa kadun reunaan. Jos tarvitsisin taksia, kaikki muut merkit tulevat kyseeseen mutta Toyota ei.
- Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ikinä en ole Toyotalla ajanut, en edes kyydissä istunut! Taloni pihaan Toyota-merkkisillä autoilla ei ole asiaa, kerran ohjeistin silloista vävyä jättämään kotteronsa kadun reunaan. Jos tarvitsisin taksia, kaikki muut merkit tulevat kyseeseen mutta Toyota ei.
Muun merkkisiä takseja ei ole.
- Anonyymi00029
Kaikkea se Toyotan mustaaja uskotteleekin itselleen.
- Anonyymi00019
Loppuviikosta saamme Trafin viralliset luvut ja sitten kerrotaan konsernien luvut ja menestyksen Suomessa.
- Anonyymi00020
Tilaukseen pistettiin tojo!
- Anonyymi00024
Volvon Torslandan tehtaalla Göteborgissa on jouduttu neuvottelemaan lomiin puuttumisesta historiallisen kovan kysynnän vuoksi. Syynä on uuden täyssähköisen Volvo EX60 -mallin räjähdysmäinen ennakkomyynti.
Ei taida Toyota oikeasti aiheuttaa vastaavaa kysyntää.- Anonyymi00025
Kummanko otat: bz4x touring vai volvo ex60? ei tartte sekuntiakaan miettiä...
- Anonyymi00028
Volvo on aivan mitätön tekijä maailman laajuisilla markkinoilla ja myy Suomessakin vuosittain vajaa 5 000 autoa kun Toyotan vuosittainen myyntimäärä on 13 000 autoa
Toyota myy vuosittain maailmanlaajuisesti 11.4 miljoonaa auota ja Volvo vain 700 000. Volvon maailmanlaajuinen myynti vuonna 2025 oli yhteensä 710 042 autoa.
Tekstisi on naurettava. - Anonyymi00037
Anonyymi00028 kirjoitti:
Volvo on aivan mitätön tekijä maailman laajuisilla markkinoilla ja myy Suomessakin vuosittain vajaa 5 000 autoa kun Toyotan vuosittainen myyntimäärä on 13 000 autoa
Toyota myy vuosittain maailmanlaajuisesti 11.4 miljoonaa auota ja Volvo vain 700 000. Volvon maailmanlaajuinen myynti vuonna 2025 oli yhteensä 710 042 autoa.
Tekstisi on naurettava.Volvon hintaluokkakin vähän eri, kuin kaukoidän vilunkivaagenilla. Tekstisi on naurettava.
- Anonyymi00039
Anonyymi00028 kirjoitti:
Volvo on aivan mitätön tekijä maailman laajuisilla markkinoilla ja myy Suomessakin vuosittain vajaa 5 000 autoa kun Toyotan vuosittainen myyntimäärä on 13 000 autoa
Toyota myy vuosittain maailmanlaajuisesti 11.4 miljoonaa auota ja Volvo vain 700 000. Volvon maailmanlaajuinen myynti vuonna 2025 oli yhteensä 710 042 autoa.
Tekstisi on naurettava.Volvon omistaa Geely.
Geely onnistui ohittamaan pahimman kilpailijansa BYD:n Kiinan automyynnissä vuoden 2026 alkupuoliskolla. Geelyn myyntimenestys on perustunut sen monipuoliseen mallistoon, joka kattaa täyssähköautojen lisäksi ladattavat hybridit ja perinteiset polttomoottoriautot.
Ei mikään merkityksetön tekijä.
Volvo ja Polestar on Suomessa suosittuja sähköautoja.
Toyota ei osaa sähköautoja tehdä.
Toyotan bZ4X on tunnettu floppi. - Anonyymi00040
Anonyymi00037 kirjoitti:
Volvon hintaluokkakin vähän eri, kuin kaukoidän vilunkivaagenilla. Tekstisi on naurettava.
Ei mitään eroa autojen kokoluokissa ja hinnoissa.
- Anonyymi00062
Volvo on kiinalainen , en enää osta niitä .
- Anonyymi00063
Anonyymi00037 kirjoitti:
Volvon hintaluokkakin vähän eri, kuin kaukoidän vilunkivaagenilla. Tekstisi on naurettava.
Volvoa pidettiin aikoinaan traktorina ja se on edelleen niin. En koskaan löytänyt hyvää ajo asentoa, missään mallissa. Toyotaa en ole omistanut , mutta hiluxilla olen ajanut, siinä oli ryhdikäs ajo asento.
- Anonyymi00068
Anonyymi00039 kirjoitti:
Volvon omistaa Geely.
Geely onnistui ohittamaan pahimman kilpailijansa BYD:n Kiinan automyynnissä vuoden 2026 alkupuoliskolla. Geelyn myyntimenestys on perustunut sen monipuoliseen mallistoon, joka kattaa täyssähköautojen lisäksi ladattavat hybridit ja perinteiset polttomoottoriautot.
Ei mikään merkityksetön tekijä.
Volvo ja Polestar on Suomessa suosittuja sähköautoja.
Toyota ei osaa sähköautoja tehdä.
Toyotan bZ4X on tunnettu floppi.Polestar😂😂😂😂😂😳😳romujen romu.
- Anonyymi00033
Uskomatttoman suuri ero muihin merkkeihin. Se kertoo siitä mitä kansalaiset ovat oppineet Toyotan laadusta, luotettavuudesta ja kestävyydestä verrattuna muihin merkkeihin.
Juuri siitähän siinä on kysymys. Kantapää opettaa. - Anonyymi00034
Avaaja on oikeassa ja väärässä.
On totta, että Toyotan määrä on käsittämätön kun kyseessä on surkea ja ylihintainen tuote. Nujertamaton se ei kuitenkaan ole, sillä VW:n merkit ja autot ovat konsernitasolla aivan eri tasolla ja hurjasti edellä Toyota konsernia.- Anonyymi00035
Aiot siis voittaa Toyotan kaksi sutomerkkiä, Toyotan ja Lexuksen yhdellätoista automerkillä. Erinomaista. Eikö?
- Anonyymi00044
Anonyymi00035 kirjoitti:
Aiot siis voittaa Toyotan kaksi sutomerkkiä, Toyotan ja Lexuksen yhdellätoista automerkillä. Erinomaista. Eikö?
Mikä kilapolu tässä on?
Toyota ilmoitti voittojen pudonneen 50% viimevuoteen verrattuna.
Kilpailu kääntyy kohta siihen mikä valmistaja tekee eniten tappiota?
Se suunta on Toyotan kohdalla vahva.
Mihin Toyotan voitot menee jos paljon autoja valmistamalla olisi tarkoitus tehdä voittoa?
Vai onko se noin suuri yllätys että Toyota tekee sähköautoilla tappiota? - Anonyymi00064
VAG on vain epäonnistunut laadussa, pelkät ominaisuudet pari kuukautta ei vastaa toimivuutta jopa 10 vuotta joka toyotalla on.
- Anonyymi00041
Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.- Anonyymi00042
Katso, mikä luotettavaksi luultu merkki onkin kaikkein hinatuin:https://moottori.fi/uutinen/adacin-tiepalveluraportti-pienempi-ja-isompi-keskiluokka-nama-autot-jattavat-eniten-tielle/
Toyota on kaikkein hinatuin. - Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Katso, mikä luotettavaksi luultu merkki onkin kaikkein hinatuin:https://moottori.fi/uutinen/adacin-tiepalveluraportti-pienempi-ja-isompi-keskiluokka-nama-autot-jattavat-eniten-tielle/
Toyota on kaikkein hinatuin.Neljän vuoden hinaustilastot, joissa Toyota on vähiten hinattu ja saksalaiset hinatuimpia
HINAUSTILASTOT:
Neljän peräkkäisen vuoden eri vakuutusyhtiöiden hinaustilastot, joissa Toyota on kaikkein vähiten hinattu automerkki
Vuoden 2022 hinaustilasto
https://www.kaleva.fi/vakuutusyhtio-kaivoi-tilastoistaan-useimmin-hinaus/4013430
Viuoden 2021 hinaustilasto.
https://www.is.fi/autot/art-2000008313115.html
Vuoden 2020
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/32354b16-b763-4a94-b94d-7fc6429d520b
vuoden 2019 tilasto
https://hirvikota.wordpress.com/2019/01/07/nama-automerkit-ovat-hinaustilaston-karjessa/ - Anonyymi00045
Anonyymi00043 kirjoitti:
Neljän vuoden hinaustilastot, joissa Toyota on vähiten hinattu ja saksalaiset hinatuimpia
HINAUSTILASTOT:
Neljän peräkkäisen vuoden eri vakuutusyhtiöiden hinaustilastot, joissa Toyota on kaikkein vähiten hinattu automerkki
Vuoden 2022 hinaustilasto
https://www.kaleva.fi/vakuutusyhtio-kaivoi-tilastoistaan-useimmin-hinaus/4013430
Viuoden 2021 hinaustilasto.
https://www.is.fi/autot/art-2000008313115.html
Vuoden 2020
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/32354b16-b763-4a94-b94d-7fc6429d520b
vuoden 2019 tilasto
https://hirvikota.wordpress.com/2019/01/07/nama-automerkit-ovat-hinaustilaston-karjessa/Miksi Toyota ei tee omia autoja?
Myy vain Subarua ja Suzukia?
Ostaa akut Kiinalaisilta jotka on vanhentunutta revikkaa.
Kuka järkevä ihminen ostaa rebränttyjä tuotteita?
Valitettavasti Kiinalaiset autot nostaa eniten myyntiään vain siksi että ne on mennet muista ohi laadussa ja luotettavuudessa.
Sinun linkit ei muuta faktoja.
Kiinalaiset autonvalmistajat ovat nopeasti kuroneet umpeen laatueroa perinteisiin valmistajiin verrattuna, ja useat merkit saavuttavat nyt alan keskiarvon tai sen yläpuolella ajoneuvojen luotettavuudessa. Luotettavimpia kiinalaisia automerkkejä ovat Chery, Geely, Changan, BYD ja Zeekr. - Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Miksi Toyota ei tee omia autoja?
Myy vain Subarua ja Suzukia?
Ostaa akut Kiinalaisilta jotka on vanhentunutta revikkaa.
Kuka järkevä ihminen ostaa rebränttyjä tuotteita?
Valitettavasti Kiinalaiset autot nostaa eniten myyntiään vain siksi että ne on mennet muista ohi laadussa ja luotettavuudessa.
Sinun linkit ei muuta faktoja.
Kiinalaiset autonvalmistajat ovat nopeasti kuroneet umpeen laatueroa perinteisiin valmistajiin verrattuna, ja useat merkit saavuttavat nyt alan keskiarvon tai sen yläpuolella ajoneuvojen luotettavuudessa. Luotettavimpia kiinalaisia automerkkejä ovat Chery, Geely, Changan, BYD ja Zeekr.Tekstisi ei ole totuuden mukainen. Näköjään siinä ei ole ainutkaan sana totta.
- Anonyymi00047
Anonyymi00045 kirjoitti:
Miksi Toyota ei tee omia autoja?
Myy vain Subarua ja Suzukia?
Ostaa akut Kiinalaisilta jotka on vanhentunutta revikkaa.
Kuka järkevä ihminen ostaa rebränttyjä tuotteita?
Valitettavasti Kiinalaiset autot nostaa eniten myyntiään vain siksi että ne on mennet muista ohi laadussa ja luotettavuudessa.
Sinun linkit ei muuta faktoja.
Kiinalaiset autonvalmistajat ovat nopeasti kuroneet umpeen laatueroa perinteisiin valmistajiin verrattuna, ja useat merkit saavuttavat nyt alan keskiarvon tai sen yläpuolella ajoneuvojen luotettavuudessa. Luotettavimpia kiinalaisia automerkkejä ovat Chery, Geely, Changan, BYD ja Zeekr.Saksalaisten sähköautojen ja Volvon akut ovat suuri ongelma. Katso Jesse Haapalan videot.
- Anonyymi00048
Toukokuussa uusia autoja meni kilpiin viime vuoden tahtiin – Toyota oli hurjassa vauhdissa.
https://tekniikanmaailma.fi/toukokuussa-uusia-autoja-meni-kilpiin-viime-vuoden-tahtiin-toyota-oli-hurjassa-vauhdissa/- Anonyymi00049
Toukokuussa Toyota oli täysin ylivoimainen 21,2 prosentin markkinaosuudella. Menestys rekisteröinneissä näkyy mallikohtaisissa rekisteröinneissä, joissa kuuden kärjessä on viisi Toyotaa.
- Anonyymi00050
Ihmeellisesti voi joku auto herättää näin suurta raivoa. Eikö ole elämässä muita murheita?
- Anonyymi00051
Aivan uskomatonta, että Toyotaa pitää perusteettomasti mustata tuollaisella raivolla. Todella uskomatonta.
- Anonyymi00065
Aikoinaan Opel , datsun, Lada ja Ford aiheutti samaa, nyt Toyota. Ei näistä provoista pidä hernettä nenäänsä pistää. Antaa hylkiövaunujen omistajien poistaa pahaa oloaan näin.
- Anonyymi00052
Paras
- Anonyymi00053
Valtava lukema Toyotalla ilman kolmea tulossa olevaa uutuutta. Hurjaa!
- Anonyymi00054
Markkinaosuuskin näkyy olevan toukokuussa 21,2 %.
- Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Markkinaosuuskin näkyy olevan toukokuussa 21,2 %.
Kesäkuussa se on vielä korkeampi.
- Anonyymi00056
Katsokaa toimittajat kansansuosikkeja tuosta ensirekisteröintien mallitilaston kärkipäästä. Siellä ei teidän Skodianne näy.
- Anonyymi00057
Onhan se outoa, että milloin mikin Skoda on tulossa kansansuosikiksi, mutta ensirekisteröintitilastoissa niitä ei näy.
- Anonyymi00058
Anonyymi00057 kirjoitti:
Onhan se outoa, että milloin mikin Skoda on tulossa kansansuosikiksi, mutta ensirekisteröintitilastoissa niitä ei näy.
Sellaisia ne ovat ne sopimukset.
- Anonyymi00059
Anonyymi00057 kirjoitti:
Onhan se outoa, että milloin mikin Skoda on tulossa kansansuosikiksi, mutta ensirekisteröintitilastoissa niitä ei näy.
Millon on minkinlainen eunukki tulosssa muka kansansuosikiksi, vaikka niitä ei emsorekisteröintien kymppikärjessä näy.
- Anonyymi00060
Paras myy
- Anonyymi00066
Mitä sie japsii suosit, sehää on toisel puolel maapalloo.
- Anonyymi00067
Muistakaa nyt kuitenkin, että niin Toyota , Skoda , volkkari, mersu , bmw ja useimmat perinteiset autonvalmistajien autot ovat parempi valinta , kuin kiinalaiset , joiden jälkimarkkinointikin takkuilee pahasti. Teslaa en mainitse , kuin lauseella ei jatkoon kiitos.
- Anonyymi00070
Tesla on resu auto kuten kaikki amerikkalaiset.
- Anonyymi00069
On on kova
- Anonyymi00071
Voi että
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2643448
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?372983Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342218Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari452131Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa791999Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo841776Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh501706Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?1251577Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr561454Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä151400