Moottoripyörä voi antaa iloa ja riemua, jos se on käyttötarkoitukseen soveltuva. Kaupassakäynti, työn ja vapaa-ajan matkat voidaan suorittaa moottoripyörällä, jos se on oikein valittu.
Jos taas lähtee liiraamaan, kaartamaan tai pöristämään rikkinäisillä pakoputkilla. On syytä valita alue siten, että ääni tai huomattavan suuret nopeudet eivät haittaa muita.
Mitä muita ajatuksia moottoripyöristä?
Moottoripyörän käyttötarkoitus
32
398
Vastaukset 32
- Anonyymi00002
Sirkustemppuilu yleisillä teillä on LAITONTA. Sillä ei ole mitään merkitystä, että "haittaako" se jotakuta. Ei minuakaan haittaa Ukrainan sota, tai raiskaukset Suomessa.
- Anonyymi00003
Lähes jokainen ajaa joskus ylinopeutta, varsinkin keväällä kun ei talvella ole ajanut kuin satapiikeillä, varsinkin maanteillä huomaa että on vähän liikaa vauhtia? Valoisassa kesäyössä tulee joskus käännettyä kahvaa huvikseen.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Lähes jokainen ajaa joskus ylinopeutta, varsinkin keväällä kun ei talvella ole ajanut kuin satapiikeillä, varsinkin maanteillä huomaa että on vähän liikaa vauhtia? Valoisassa kesäyössä tulee joskus käännettyä kahvaa huvikseen.
Opettele liikennesäännöt tai pysy pois yleisiltä teiltä!
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kyllä mulla on liikennesäännöt tiedossa, ja jos ajan ylinopeutta ja jään kiinni niin silloin itse vastaan seurauksista. Sinä et voi vaikuttaa mihinkään asioihin minun auto/moottoripyörä ajamisesta, eli tuki vaan suusi juntti? Ja en aio pysyä poissa yleisiltä teiltä!
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sivusta: Taas joku liikenteen sääntönatsi kitisee. 😂
- Anonyymi00013
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kyllä mulla on liikennesäännöt tiedossa, ja jos ajan ylinopeutta ja jään kiinni niin silloin itse vastaan seurauksista. Sinä et voi vaikuttaa mihinkään asioihin minun auto/moottoripyörä ajamisesta, eli tuki vaan suusi juntti? Ja en aio pysyä poissa yleisiltä teiltä!
Moottoripyörällä sirkustemppuilu on junttia, ei liikennesääntöjen noudattaminen :D
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sivusta: Taas joku liikenteen sääntönatsi kitisee. 😂
Niin, kun te kuvittelette jotenkin olevanne lain yläpuolella.
- Anonyymi00017
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ai sinulla on oikeus tappaa joku lapsi kun vain "vastaat seurauksista" ?
Kukahan tässä on juntti. - Anonyymi00020
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minulla on oikeus käyttää laitonta sirkustemppuilua vastaan laittomia keinoja. Äläkä ala ulisemaan, kun kerran samoilla säännöillä pelataan. Vastaan kyllä seuraksista, jos jään kiinni.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Minulla on oikeus käyttää laitonta sirkustemppuilua vastaan laittomia keinoja. Äläkä ala ulisemaan, kun kerran samoilla säännöillä pelataan. Vastaan kyllä seuraksista, jos jään kiinni.
Näytä oikeuden päätös tai lain kohta mikä tämän sallii?
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Näytä oikeuden päätös tai lain kohta mikä tämän sallii?
Näytä oikeuden päätös tai lain kohta mikä sallii sirkustemppuilun moottoripyörällä yleisillä teillä?
- Anonyymi00026
Anonyymi00013 kirjoitti:
Moottoripyörällä sirkustemppuilu on junttia, ei liikennesääntöjen noudattaminen :D
Jos ajat valoisalla kesäyössä hiukan ylinopeutta niin sehän ei ole sirkustemppuilua, ja sitä tuskin joku änkyrä pystyy estämään?
- Anonyymi00028
Anonyymi00020 kirjoitti:
Eipä muuten ole oikeutta käyttää laittomia keinoja ketään vastaan? Missä luulet eläväsi, villissä lännessä 1800 luvulla?
- Anonyymi00031
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ai sinulla on oikeus tappaa joku lapsi kun vain "vastaat seurauksista" ?
Kukahan tässä on juntti.Jos ajat maantiellä joskus kesäyössä vähän ylinopeutta niin miten siitä selitetään lasten tappamista? Kun asuin paikassa jossa oli koulu työmatkani varrella ja rajoitus 30km/t niin olisi ollut hölmöä aamulla n 04.15 sitä noudattaa, myös koulujen ollessa suljettuna?
- Anonyymi00033
Anonyymi00028 kirjoitti:
Eipä muuten ole oikeutta käyttää laittomia keinoja ketään vastaan? Missä luulet eläväsi, villissä lännessä 1800 luvulla?
Minulla on ihan yhtälainen oikeus käyttää laittomia keinoja kuin mikä sillä häiriköllä on laittomasti häiriköidä minua. Onko tässä jotain mitä et ymmärrä, vai pitääkö vääntää pakoputkesta?
- Anonyymi00035
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tuohon ei voi kommentoida?
- Anonyymi00005
Moottoripyöräily on hyvä tapa liikkua niin vapaalla , kuin töihin mennessä. Radalla voi ajaa mielensä mukaan, mutta liikenteessä sääntöjen mukaan. Kaikki tätä ei tietenkään noudata, oli sitten mp , auto , polkupyörä, skuutti tai jalankulku liikkumisen muotona.
- Anonyymi00007
Tiellä liikkujat rikkovat tieliikenne lakia keskimäärin 2 kertaa puolessa tunnissa? Eniten rikottu laki maailmassa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tiellä liikkujat rikkovat tieliikenne lakia keskimäärin 2 kertaa puolessa tunnissa? Eniten rikottu laki maailmassa.
Eli, paskin laki demokratiassa.
- Anonyymi00018
Tuossa yllä motoristikaverisi sanoi sinua juntiksi ja natsiksi jos noudatat liikennesääntöjä.
- Anonyymi00010
Keula pystyssä ajo 250km/h ei ole sirkusyemppuilua, vaan trial ajoa, 😋
- Anonyymi00011
Helpoin tapa päästä hengestään tieliikenteessä otat täydellä kaasulla vauhdin pitkällä suoralla ja toivot että tulee äkisti auto eteen jostain et lerkeä edes mitään tajuta
- Anonyymi00012
Monet rakenetut pyörät , muutoskatsastamatta .
- Anonyymi00016
Katsastamattomia ja täysin laittomia. Onneksi EU on vihdoin lopettamassa tuon pelleilyn.
- Anonyymi00030
Anonyymi00016 kirjoitti:
Katsastamattomia ja täysin laittomia. Onneksi EU on vihdoin lopettamassa tuon pelleilyn.
Voi olla että menee katsastuspakkoon vielä vuosia? En kyllä ymmärrä miksi joku virittelee isoa moottoripyörää? Kyllä ne aikalailla tarpeeksi kulkee vakioina?
- Anonyymi00034
Anonyymi00030 kirjoitti:
Voi olla että menee katsastuspakkoon vielä vuosia? En kyllä ymmärrä miksi joku virittelee isoa moottoripyörää? Kyllä ne aikalailla tarpeeksi kulkee vakioina?
Niin, kysy Street Trash SFC:ltä, että miksi kaiken pitää olla mahdolisimman laitonta.
- Anonyymi00019
Moottoripyörä on nykyään käytännössä pelkkä street trashien sirkustemppulelu ja sen nämä kommentit osoittavatkin oikeaksi.
- Anonyymi00024
Riittävän iso ja painava laukkupyörä on hieno matkantekoon , kun ei tuuli heiluttele , varsinkin customit siihen hyviä , sääli ettei isoja japskeja myydä enään kaupoissa uutena , ovat pääasiassa tuontipyöriä joista kannattaa kyllä pysyä erossa jos ei ole täysin satavarma pyörän kunnosta ja taustoista , paljon vahinkopyöriä yms. hämärää jota edes ammattilaisen vaikea havaita .
- Anonyymi00025
Minä en Customista välitä, minä haluan Limited Editionin.
- Anonyymi00032
Saksalaiset tekee isoja pyöriä laukuilla, pärjää myös pitemmillä matkoilla? Monessa Euroopan maassa on itsepalvelu pesuloita joissa saa vaatteet puhtaaksi? Pitää vaan päättää millaiset ajokamat päälle, ne kun vie tilaa?
- Anonyymi00027
Okei
- Anonyymi00029
Ajelin töihin, kauppaan, kirjastoon ja muille asioille. Aika harvoin lähdin huvikseni mitään lenkkiä heittämään. Ei ole mopoa ollut yli vuoteen. Mieli tekisi mutta en tiedä prkl.
En edes mieltänyt itseäni motoristiksi kuten en sano itseäni autolijaksikaan enkä pyöräilijäksi. Ei kiinnosta mitkään veljeydet eli en paljoa morotellut. En tervehdi autolla ajaessa autoilijoitakaan.
Eli ihan tavalliseen liikkumiseen se oli.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681076
- 641052
- 58833
- 93827
- 42678
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois226659- 50598
- 40580
- 66575
Nainen joka haluaa miehen
Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.79563